2010年4月1日星期四

230310~ 夜幕淡水→ 新北投



 


就這樣行行.....影影


18:30 終於夜幕低垂


燈光投影射照下的淡水情人橋


令人目眩神迷


為甚麽拍下這麼多情人橋呢?


是夜我在木棧道走來走去


沒有腳架的我


就放在石駁位影吓東......影吓西.........


不亦樂乎


這都是我在不同位置....不同快門......不同時間拍下


這美麗多姿的情人橋





















 


↓這是我最理想  的一張



 






 


這張是我臨上大飛離開漁人碼頭影的


很有動感形態



 






 


18:45 離開漁人碼頭



 






 


再返回舊街中正路一帶行行



 






 


由楊碧雲女士始創的阿婆鐵蛋


是整個淡水最受歡迎的美食及必買手信之一


鐵蛋其實是用雞蛋製成  (當中還有較小的鵪鶉蛋鐵蛋)


經不斷用醬油及五香配料滷製 3 Hrs 風乾


如是者每天重複工序至一星期才完成


令蛋縮小 變黑及變硬而成


由於味道濃郁


成為淡水名產



 






 


以真空包裝的阿婆鐵蛋每包賣NT$100


其實有很多舖頭也售買鐵蛋


價錢也較便宜


但我當然選購真正的阿婆鐵蛋啦



 











 


又是小食--掃街時間


先來一碗魚丸


NT$10


魚丸釀入肉類    口感較實


這個一般啦



 






 


『阿給』成為淡水其中一款著名小吃


所謂『阿給』


是由日語轉過來的簡稱


意指油炸食物


而售賣的店子也有很多家


我們誤打誤撞試這一家啦


NT$30



 







 



『阿給』是用油豆腐配以冬粉 (粉絲) 肉燥


及魚漿封口蒸熟→ 淋上醬汁而成


都是一般啦



 







 


口渴就飲果汁



 






 


就一杯菠蘿白苦瓜汁


NT$70



 













 


再走到一住家舖



 






 


酸辣湯 NT$30


都係 OK 啦



 






 


小籠包 NT$70


皮薄餡好味



 






 


20:40 乘捷運


淡水→ 新北投


車箱內有 Screen Touch


是介紹新北投景點



 






 


21:30 回山樂溫泉


要享用公眾泡湯


先浸室內→ 再上樓上的室外


這裡像日本~是分男女泡湯


即全裸泡湯



 






 


但是夜只得 1-2 位女客


又是我們的時間



 






 


很寫意舒適


但可惜 23:00 就 Close



 






 


沖洗完就回房瞓覺



 













 


第一日行程完結




 


-------------------------------



 



黎明不要來


 


葉倩文


 


作曲、填詞:黃霑


 




黎明請你不要來
就讓夢幻今晚永遠存在
留此刻的一片真 伴傾心的這份愛
命令靈魂迎入進來

請你喚黎明不要 再不要來
現在浪漫感覺放我浮世外
而清風的溫馨 在冷雨中送熱愛
默默讓癡情 突破障礙

不許紅日 教人分開 悠悠良夜 不要變改

不許紅日 教人分開 悠悠良夜 不要變改


請你命黎明不必要 再顯姿彩
現在夢幻詩意 永遠難替代
人闖開心扉 在漆黑中抱著你
莫讓朝霞漏進來











8 則留言:

  1. 情人橋有不同各度的線條美

    回覆刪除
  2.   電視節目介紹 "亞給",講到好吃到不得了,今日有另一位網友都說味道一般!
      小籠包真係皮薄、但無汁,很肉感!
     全裸泡湯,你地咪互見?唔識就無所謂,識得就有點尷尬!我當年都係在日本參加 Local Tour,入到去至知要全裸,騎虎難下才試過!算啦,反正只有我及 fd 係港人,無人識我地!

    回覆刪除
  3. 可能有間會做得好啲....
    但真係麻麻......我好怕咁"杰"啲醬係面
    味道太濃.....
    小籠包......係呢好似蒸乾咗啲.....
    係呀.....我哋係互見.....但已經很多次一齊浸
    佢當我透明......我亦已無尷尬咗好耐
    係呀.....如果是其他朋友......香港人都唔自在
    不過都唔理.......我最鍾意浸溫泉......
    用毛巾遮住自己隻眼就得啦

    回覆刪除
  4.   No, 係用毛巾遮住佢隻眼就得!

    回覆刪除
  5. 哇 !好得喎.....浸溫泉見到佢不得了........
    做人嘅道理是 『不能改變別人的一切
    唯有改變自己才是求生之道』

    回覆刪除
  6. 很喜歡呢間溫泉, 真係好有日本FEEL呀!! 環境都好舒服呢~~

    回覆刪除
  7. 其實係旅館仔嚟....
    好小型的....但乾淨企理.......
    最重要是近捷運新北投站......一出就見

    回覆刪除