2010年3月31日星期三

230310~ 淡水暮色



 


由新北投→ 淡水 (捷運~30 mins)


17:00 到達


淡水是一個充滿歷史的小鎮


位處台北市東北面 


是最早開發的商業港口


地利優越


令淡水形成台北市附近的重要市集及商港



 




















 


遊台北不能不到淡水一遊


 這個擁有濃濃懷舊氣息的濱海小鎮


 有著各類藝術家的表演


 有畫家的攤檔


 專為遊人畫肖像



 












 


亦有街頭藝人的歌唱表演


佢唱咩? 係張艾嘉版嘅『童年』



 






 


佢又唱咩呢?


係" I Just Call To Say I Love You"



 







 


這裡有濃濃的老街情懷


老街是指中正路   環河路及公明街一帶



 






 


在這裡可謂食不停口


在街頭大快朵頤



 






 


就先來一隻烤魷魚


NT$60



 













 


再來碳烤臭豆腐


NT$30


這個麻麻啦



 






 


紅紅的冰糖葫蘆也有



 






 


超高霜淇淋


即無咩奶味....好雪霜感覺


NT$10 係咁上吓啦


NT$20 就 Double 上咁


我要綠茶 Mix 草莓啦......夠 Sharp 呀



 






 


我們漫步落日下的淡水河堤


等待乘渡輪到漁人碼頭



 






 


若半小時一班的渡船


~ 10 mins 的船程


NT$50/person/one way


可購票或使用悠遊卡上船



 






 


以帆船為設計藍本的情人橋


落日暮色下更迷人



 






 


我們乘這隻大飛到達漁人碼頭



 






















 


這裡環境優美寧靜


配上浪漫的情人橋


暮色下實在醉人



 













 


木棧道可遠觀落日下的情人橋



 






 


很多情侶在這裏手牽手步過


充滿著戀人的浪漫氣氛



 






 


情人橋在不同角度觀看


擁有不一樣的線條美



 


































 


是日天陰


看不到落日餘暉下的漁人碼頭


但黑夜在燈光投射下的情人橋


更令人如痴如醉




 


~ 待續 ~


 


 


----------------------------------------



夕陽醉了


 


張學友



作曲:童安格


填詞:小美





夕陽醉了 落霞醉了
任誰都掩飾不了
因我的心 因我的心早醉掉

是誰帶笑 是誰帶俏
默然將心偷取了
酒醉的心 酒醉的心被燃燒

唯願心底一個夢變真
交低美麗唇印
印下情深故事 更動人

回來步入我的心好嗎
回來別剩我一個人
尋尋覓覓這一生因你
尋尋覓覓這緣份接近

斜陽別讓我分心好嗎
斜陽浪漫可惜放任
紅紅泛著酒窩的淺笑
何時願讓我靠近






 


 






8 則留言:

  1.  
    咦 ... 碼頭的福祿壽,咁配合你嘅?1...2...3.... ...
    看見畫家那相,我又諗你有無幫襯?
    去旅行,街頭小食類,我多數都望吓,或過得眼就試少少,唔可盡情!凍品就一定 NO!所以霜淇淋咪搞,你知我特別構造啦!隻手應該係售者的, right?
    情人橋一帶幾好喎,有悠然的感覺,若有陽光就更活力,食完飯散散步,幫助消化吓 ... !跟你的原文幾大分別,拍拖?
     

    回覆刪除
  2. 福祿壽?掂解?
    我無幫襯呀......我要睇日落下嘅淡水
    我見台灣人都幾乾淨企理.....
    如果大陸.....東南亞就 No la........
    隻手係我個 Friend......佢叫我唔好影到佢隻手喎
    好似呀婆咁.....我當然陽奉陰違啦
    咁情人橋當然係行行.....談談情 .....咀咀咁啦
    不過我就係異族咁

    回覆刪除
  3.   i ..... ,福祿壽係現今潮語,但凡三個人就可以作形容!好嘢我唔識,市井的 ... 點都知 D!我心話過 十卜你,就一定! ( 十卜你明啦,都咁過氣哪!)
     

    回覆刪除
  4. 哦!原來係咁呀!唔講都唔知

    回覆刪除
  5. 淡水啲: 麻糬, 鐵蛋, 傳統嫁女餅, 刨冰, 燒魷魚, 鳳梨酥...都好好食

    回覆刪除
  6. 哇 ......Peacelife 妳對臺灣小食都好耍家喎 !

    回覆刪除
  7. 淡水真是一個多元化地方,要熱鬧可以系購物街食吓小食,
    要浪漫可以去情人橋慢步,,黃昏景色不俗的!

    回覆刪除
  8. 行吓.....食吓......坐吓.....影吓.......八卦吓....
    真係唔錯架....
    等 Mei 囡返嚟又可行番轉

    回覆刪除