2010年3月16日星期二

五香牛腱



 


烹飪確實樂趣無窮


看看這碟『五香牛腱』



 






 


材料:


新鮮牛腱~ 1 條 $63 ($76/斤)


牛腱洗淨氽水備用



 






 


蒜頭~ 半個


這個是磨蒜粒用的*精巧好用


薑片~  5 片



 






 


花椒粉~ 2 茶匙


八角~ 5 粒


月桂香葉~ 3 片


冰糖~ 1 粒



 






 


燒紅鑊至冒煙→ 下油爆香薑片→ 再爆香蒜頭→


放入牛腱後贊玫瑰露酒→



 






 


下花椒、八角、香葉及冰糖 + 水煲



 






 


火候:先中火煲半小時後→ 收細火煲約 1 小時


下鹽~ 3 茶匙 → 再煲 15 mins 熄火→ 焗至稔身 



 






 


取出牛腱待涼→ 切薄片


炆牛腩....牛腱是很縮水的



 






 


切上薄片→ 淋上熱五香汁及麻油


不得不讚自己


賣相晶盈通透


無論韌度.....口感.....味道都很好



 






 


除去牛腱頭尾牛根位


炆完只得這一碟 ~ 20 件


真矜貴



 






 


用來做五香牛肉拉麵/飲啤酒作小吃


Ichiban



 


------------------------------------------------


最愛 


周慧敏
 
作曲:Miyuki Nakajima
填詞:李克勤
 
 
天空一片蔚藍 清風添上了浪漫
心裡那份柔情蜜意似海無限
 
* 在那遙遠有意無意遇上
共你初次邂逅誰沒有遐想
詩一般的落霞 酒一般的夕陽
似是月老給你我留印象
斜陽離去朗月已換上
沒法掩蓋這份情欲蓋彌章
這一剎 情一縷 影一對 人一雙
那怕熱熾愛一場 *
 
# 潮汐退和漲 月冷風和霜
夜雨的狂想 野花的微香
伴我星夜裡幻想 方知不用太緊張
沒法隱藏這份愛 是我深情深似海
一生一世難分開 難改變也難再
讓你的愛滿心內 #
Repeat * # #
讓我的愛全給你
全給我最愛
地老天荒仍未改




 


20 則留言:

  1.  
    今次的牛腱就合格,肋肉分明,外型顏色彩都令人想食!
    右邊、係右邊的一碟,顏色無咁鮮明都唔重要,但切紋都好似錯了,影響了口感。

    回覆刪除
  2. 可能我用新鮮牛.....可能我用靚靚煲.....
    可能我有時間待凉又雪一雪
    可能我把刀夠利....
    這次我覺得非常滿意.....有成功感

    回覆刪除
  3. 係呀!一半放雪櫃等煮麵
    一半就

    回覆刪除
  4.  唔好咁多可能啦,咁少事都無信心!
    我有嘢要你教我,我在 youtube 搵唔到我滿意的一首歌,係 Bee gees 's In the morning,你話我知點樣 load Xuite 上 Blog 插歌,像你一樣可以嗎?

    回覆刪除
  5. 呢個PUMPKIN煲好靚呀!好似唔係LC 

    回覆刪除
  6.   我心急自己試,都算掂! 不過有個好白痴的問題,用Xuite 播放器,要做會員的嗎?

    回覆刪除
  7.   用用吓,又有些問題想請教你 ( 盡管你好想 好謙咁話唔知,其實想唔益我!),你覺唔覺 Xuite 好似無得 search 歌咁,Youtube 好清楚有幾多個 version 睇到, X 就自打歌名 .... D 資料又好似無咁清楚,係咪我唔識 search?你點 search o架?
     e.g. 我想要 La Vie En Rose's 純音樂版,search 出來係無!你平時點 search,教我啦!

    回覆刪除
  8.  又係我呀,仲有一個問題呀,點樣黐個 Xuite 播放器在回應欄呀? 

    回覆刪除
  9. 除了拍手掌之外, 都係要拍爛手掌.... 因為煲靚食物正!! 無懈可擊!! 

    回覆刪除
  10.   我心急自己試,掂了,黐到 Xuite 哪!

    回覆刪除
  11. 妳掂會唔撓呀......
    對妳來說....So easy la

    回覆刪除
  12. 係 Staub.....呀
    農歷新年前在 Apita 做 Promotion 買
    摸底價 $1199 買入
    今日IFC 內 City super 要 $1499

    回覆刪除
  13. 咪係.......Try ...Try......As so easy .....for you

    回覆刪除
  14. 其實佢都幾多歌無呀
    國語歌就唔愁無
    廣東話就缺啲
    我想揾林子祥的阿里爸爸配『土匪雞翼』都無

    回覆刪除
  15. 啲樣三腳貓工夫啦!

    回覆刪除
  16. 多謝......多謝十卜.......
    太過獎.....小妹一定更努力....
    都係多謝 Peacelife

    回覆刪除
  17. 咪係....掂會難到妳丫

    回覆刪除
  18.       黃 Queenie,你令我好失望,句句請你睫賜教的,你就用高帽笠我,隻自不提!雖然我最後亂來都叫做掂,但始終有唔明地上方,就連最簡單的 有個好白痴的問題,用Xuite 播放器,要做會員的嗎? 都 .....  i ........ 
    算啦,我估可能夜哪,你眼瞓 o者!

    回覆刪除
  19. 妳都攪掂呀唔嗎......
    我做會員係想 Upload 自己啲歌
    但 Download 就唔需要啦....
    唔好失望啦....錫番

    回覆刪除