2010年3月13日星期六

烹飪班~ 五香牛腱



 


8-3-2010



兩餸一湯烹飪班~ 五香牛腱


 


材料:


牛腱~ 1-2 條


蒜頭~ 3 粒


薑片~ 2 片


花椒~ 1 茶匙


八角~ 5 粒


香葉~ 2 片


冰糖~ 1 両




 







 


做法:


1.  牛腱洗淨氽水備用


2.   燒紅鑊至冒煙→ 下油爆香薑片→ 再爆香蒜頭→


放入牛腱後贊酒→


下花椒、八角、香葉及冰糖 + 水蓋面煲


3.  火候:先猛火煲半小時後→ 收細火煲約 1 小時


4.  下鹽調較咸味→ 再煲滚熄火→ 焗至腍身 


5.  取出牛腱待涼→ 切薄片


 


 


提示:


-  牛腱即"牛展",有大展與金錢展之分,大展多用作煲湯


金錢展則較有口感用來炒或炆煮


-  急凍牛腱宜多點蒜頭去雪味


- 下冰糖炆牛肉令肉質轉軟


-  炆中式肉類配玫瑰露酒炆煮


- 買一茶包袋裝花椒、八角、香葉,可免牛腱面沾上花椒粒


- 待涼後置於雪櫃過夜,可用刀切至薄片....滴麻油成涼拌小菜


- 剩下五香汁可再用於炆煮鴨舌.....鴨腎......


 


 


這味是佐膳小吃


用來配啤酒....汽水看電視


妙極



 


-------------------------------------


玻璃窗的愛


陳慧嫻


作曲、填詞:安格斯





今天能共你一起 愛你柔情沒法避


當天無限熱愛牽起 說我知愛戀滋味


柔情在今天為他奉獻


似玻璃窗已看清睇見 柔情在心中萬千


又似太空的星星在旋轉 心已穿


全是你的箭 吻我留下做紀念


這世間 誰令我倆不變 送給他與我這心頭


柔情在今天為他奉獻 似玻璃窗已看清睇見


柔情在心中萬千 又似太空的星星無盡無遠


 






6 則留言:

  1. 呢款好味又易掌握~~
    諗緊用個新LC煲仔做呢樣先
    Thanks for sharing

    回覆刪除
  2. 我都買咗料啦.....
    我用粉紅妹妹整啦!
     

    回覆刪除
  3. 柔情在心中萬千 又似太空的星星無盡無遠 .......... 

    回覆刪除
  4. 咪搭飛機咁 .......
    好鍾意依首歌....1984年出品
    以前啲歌真好聽

    回覆刪除
  5. 上埋明天......又上完這兩餸一湯班啦....
    預告:下一次係西式菜餚班

    回覆刪除