2010年3月29日星期一

『寶島逍遙遊』序幕



 


逍遙自在的臺灣遊


就用我的 DC Snapshot 揭開序幕


很寫意自在的旅程



 













































 


-----------------------------------------



任逍遙


 


任賢齊


 


曲、詞:小蟲





 


讓我悲也好 讓我悔也好
恨蒼天妳都不明瞭 讓我苦也好
讓我累也好 隨風飄飄天地任逍遙

英雄不怕出身太淡薄 有志氣高哪天也驕傲
就為一個緣字情難了 一生一世想捕捕不牢
相愛深深天都看不到 恩怨世世代代心頭燒
有愛有心不能活到老 叫我怎能忘記妳的好

讓我悲也好 讓我悔也好
恨蒼天妳都不明瞭 讓我苦也好
讓我累也好 讓我天天看到她的笑
讓我醉也好 讓我睡也好
把愁情煩事都忘了 讓我對也好
讓我錯也好 隨風飄飄天地任逍遙

英雄不怕出身太淡薄 有志氣高哪天也驕傲
就為一個緣字情難了 一生一世想捕捕不牢
相愛深深天都看不到 恩怨世世代代心頭燒
有愛有心不能活到老 叫我怎能忘記妳的好

讓我悲也好 讓我悔也好
恨蒼天妳都不明瞭 讓我苦也好
讓我累也好 讓我天天看到她的笑
讓我醉也好 讓我睡也好
把愁情煩事都忘了 讓我對也好
讓我錯也好 隨風飄飄天地任逍遙

讓我悲也好 讓我悔也好
恨蒼天妳都不明瞭 讓我苦也好
讓我累也好 隨風飄飄天地任逍遙
隨風飄飄天地任逍遙






 


 


14 則留言:

  1. 呢個 show名"荃加福祿壽",上週六首播,搞笑嘢,以下一段,你睇吓,幾好笑!
    http://www.youtube.com/watch?v=BfrSM-yXxzE
    如得閒有興趣睇全部,可登入Mytv.com.hk 收看!

    回覆刪除
  2. http://mytv.tvb.com/variety/funwithlizandgods/105928#page-1
    Sorry,打錯了!若睇全部按此 link 便可!
     

    回覆刪除
  3. 你偷影人地浸溫泉,
    因住俾人打喎!

    回覆刪除
  4. 明晚看夜睇......睇吓有幾好笑!

    回覆刪除
  5. 都幾詭祕吓........

    回覆刪除
  6. 全部人都著褲架.....
    不過我都係鬼鬼祟祟.......咁影架....
    有個著全衫衭皮鞋救生員住......

    回覆刪除
  7. 日日係咁就發達....係發咗達啦

    回覆刪除
  8.  瞓唔著,又開你哩本旅遊雜誌看看 ....
    發現,原來你隻腳應該都著 39 號鞋,係咪你隻腳來?我覺得你個樣似穿 37 號!

    回覆刪除
  9. 係我呀.....無錯39 呀

    回覆刪除
  10.    仲唔頒獎比我!

    回覆刪除
  11. 好!就頒個『明察秋毫獎』比妳啦!

    回覆刪除