2010年3月30日星期二

230310~ 香港→ 台北→ 新北投



 


第一天


23-3-2010


07:30 乘的士出發到機場


~08:00 到達


先到中華旅行社辨好入台證 HK$75


(但要網上申請獲得預先批核


便可在機場離境大堂 K 段領取簽證)


乘搭中華航空 CI 602



 






 


早餐都幾好味



 






 


準時 12:10 到達台北桃園機場



 






 


細心的服務



 






 


12:50 上國光客運買車票→ 台北車站


NT$125



 






 


~ 1 hr 到達台北車站


先購買悠遊卡 (即香港八達通) NT$500


卡內含 NT$100 按金


每次充值以 NT$100 為單位


若使用少於 5 次   退卡會收取 NT$20 的退卡費


而餘額及按金則全數退回


再轉乘淡水線→ 北投



 






 


到達北投→ 新北投


~5 mins 車程



 






 


可愛的新北投



 






 


專用線 + 靚靚車箱



 






 


全車箱都有 Colorful 的卡通公仔



 






 


車箱內也佈滿森林壁紙



 






 


我愛的貓貓也有



 






 


一出『新北投車站』就見我們的旅館


山樂溫泉



 






 


14:45 到達


先 Settle 行李



 






 


房租 HK$700/Room/Night


 包露天公衆泡湯 × 1 & 早餐



 






 





房間內亦有私人泡湯 









 


15:00 離開

旅館


開始新北投的行程


 


 


 


-------------------------------------------


Nothing's Gonna Stop Us Now



Starship


 


 


Looking in your eyes I see a paradise
This world that I've found
Is too good to be true
Standing here beside you
Want so much to give you
This love in my heart that I'm feeling for you

Let me say were crazy, I don't care about that
Put your hand in my hand baby
Don't ever look back
Let the world around us just fall apart
Baby we can make it if were heart to heart

And we can build this dream together
Standing strong forever
Nothings gonna stop us now
And if this world runs out of lovers
We'll still have each other
Nothings gonna stop us
Nothings gonna stop us, whoa
Nothings gonna stop us now, oh no........


 







9 則留言:

  1.   香港機場也有 "中華"即做入台證 counter  ?我真係 out,現在乜都唔 update!

    回覆刪除
  2. 但要網上申請獲得預先批核,
    便可在機場離境大堂 K 段領取簽證啦!
    https://nas.immigration.gov.tw/
    無所謂啦......要去就知架啦!
    Out 物鬼喎

    回覆刪除
  3.  有無搞錯?!你今日至現在 瀏覽:221 人次,得我留言!
    寫幾隻字睇吓都好吖!

    回覆刪除
  4. 門庭冷落......
    風光已不復再啦
    仍然有妳十卜我

    回覆刪除
  5. 快 D 幫我匿埋,我費事咁啱比那 Blogger 見到, thanks !

    回覆刪除
  6.  仍然風光,只是 visitors 懶寫字嘖!
    你知嗎,上週有一個 blogger,我回應了他一次,佢就入來問我 攞公仔途徑,真氣結,我删除了,唔終意 D 人有目的而訪!

    回覆刪除
  7. 咁 妳有無比佢呀?
    妳的公仔組合....配樂....實在 Iciban

    回覆刪除
  8. 我又跟他無交情,他都算直接....!我咪叫佢在網上搵、啱就 copy & paste,但講明很費時的,都算無點佢啦!若好似我咁隨心用,儲備 已用上 8 mths 了 !( 你就唔同,想要乜,我都搵比你!)

    回覆刪除
  9. I'm special ........
    Thanks so so much.......

    回覆刪除