2010年3月19日星期五

烹飪班~ 蓮藕夾

 




 


15-3-2010



兩餸一湯烹飪班~ 蓮藕夾


 


材料:


蓮藕~ 1 段


碎豬肉~ 6 両


蒜茸~ 2 粒


葱粒~ 少許


 


調味:


鹽、糖、豉油、麻油、胡椒粉及生粉


 


芡汁:


上湯~ 半杯


蠔油~ 1 湯匙


生粉~ 1 茶匙


鹽、糖、麻油~ 各少許




 







 


做法:


1.  蓮藕刨去薄面層及黑色部份→ 洗淨→ 切成薄片備用


2.  豬肉刴碎再放入調味 ( 遂少 + 水) 攪拌→


撻透→ 放入雪櫃 1 hour


3.  將雪凍碎肉釀上蓮藕片上 ( 方法:用薄生粉粘上去黐)


4.  滾水後猛火蒸~ 7 mins


5.  下油爆香蒜茸→ 放入芡汁煮滾 + 葱粒→ 淋上蓮藕面便可


 


 


 


提示:


-  蓮藕切開要盡快蒸煮,否則會氧化成紫色。


-  要豬肉餅軟滑,要逐少 + 水攪勻。


-  可用鯪魚肉、蝦膠、牛肉或雞肉代替豬肉。


-  完成的免治肉宜放雪櫃冷凍後才釀,質感會硬身點。


 


 


 


 


我覺得這味蓮藕宜盡量切薄片


厚身的藕片會難於消化


我想鯪魚肉膠/蝦膠會更滑......更好質感


 


 


-------------------------------------------


如沒有妳

張學友


 


曲:David Was/Don Wan

詞:林振強


 


如沒有妳
風聲當中不必要有柔柔的歌

一生之中不必有愛情或有我

我很清楚

如沒有妳

心窩當中不必要有熊熊的火

光陰當中不必要有誰伴我過

妳可知麼

但幸有妳

內心多麼的驚嘆世界精彩

終於敢相信愛就是無涯的海

終於我領會愛和被愛

極幸有妳

日子多麼的充滿閃閃光彩

終於清楚你我就是無從分開

一生我也在等這段愛


如沒有妳

天空當中不必要有迷人星光

思憶之中不必有愐懷或過往

永遠似空巷

如沒有妳

身軀一生不知道如何安躺
深宵的風不可以有緣伴妳我

妳的芬芳


但幸有妳

內心多麼的驚嘆世界精彩

終於敢相信愛就是無涯的海

終於我領會愛和被愛

極幸有妳

日子多麼的充滿閃閃光彩

終於清楚你我就是無從分開

一生我也在等這段愛


 







 


6 則留言:

  1. 林振強的詞~~真教人懷念呢。

    回覆刪除
  2.            做物同人哋做心肺復甦法喎......  仲要休克埋
    你搞錯哪,我唔會咁黑心對你,你快要出門,盡管你 ......!
    今次係身份對換,唔係休克 ......     

    回覆刪除
  3. 係呀.......真係好正.......
    一反一正.....精彩的表達
    『如沒有妳 風聲當中不必要有柔柔的歌 一生之中不必有愛情或有我』
    『但幸有妳 內心多麼的驚嘆世界精彩 終於敢相信愛就是無涯的海 終於我領會愛和被愛 』
    今晚睇林燕妮的訪問
    原來林振强已離逝這麽多年 (03年)
    時間真係過得很快.......

    回覆刪除
  4. 即係我去同人做呀.......

    回覆刪除
  5.   我要用蔥粒塞你鼻窿 .....

    回覆刪除
  6. 仲物咁惡呀....要用葱粒塞人哋鼻窿呀!
    我又講錯嘢.......唔好嬲
    如沒有妳 心窩當中不必要有熊熊的火 光陰當中不必要有誰伴我過

    回覆刪除