2010年3月9日星期二

芒果拿破崙千層酥



 


1-3-2010




學整餅~ 芒果拿破崙千層酥




材料

 
酥皮麵糰:


低筋粉~ 180g


高筋粉~ 20g


淡牛油~ 25g


~ 1g


冰水~ 110g


 


 


摺皮用油:


酥皮植物牛油片~ 150g


 


 


吉士忌廉餡:


吉士粉~ 50g


淡奶~ 125g


甜忌廉~ 63g





 





 



 


麵糰做法:


 


1.   低筋粉、淡牛油、冰水放入攪拌碗內,


用拌打器慢速打日成糰即可/用人手於桌面搓成一糰,


按壓稍薄入雪櫃冷藏~ 15分鐘。


 



2.    將麵糰取出包入牛油片,摺三折法一次。


 


3. 將麵糰轉 90度,輾薄重復做三折法三次,


中段要冷藏 10 mins


 


4. 輾薄約 4 cm 厚,皮打孔後切割所需尺寸放於焗爐盆上。


 


5. 焗爐用 200 度預熱,烘焙~ 20 mins後冷卻備用。


 


 


吉士忌廉餡做法


 


吉士粉與淡奶混合攪拌均勻,


+入已發打之甜忌廉拌勻即可。




 







 


造形:


熟酥皮切形後唧上吉士忌廉餡,


芒果肉按喜好層層相間即成,


亦可三層酥皮夾果肉成一件,


頂層亦可用吉士忌廉黏上喜愛的水果作點綴。




 



















 





酥皮配上吉士忌廉芒果餡


很好的配搭


 


 


---------------------------------------



Sha La La La



 


There's a boy on my mind
and he knows I'm thinking of him
On my way through the day and the night
the stars shine above me
He's been gone for some time
but I know I truly love him
And I'm singing this song
Hoping he'll be back when he hears it

My heart goes sha la la la la
Sha la la in the morning
Woo.... Sha la la la la
Sha la la in the sunshine
Sha la la la la Sha la la in the evening
Sha la la la la
Sha la la la just for you

If your love's gone away just like mine
You feel like crying
Sing along maybe once maybe twice
Let's try it together
Some sweet day no one knows she'll return
And you'll be happy
Shadows fade in the sun, listen to your heart
It is singing


 






14 則留言:

  1.  塊酥皮升唔起? 係咪拮窿太少?

    回覆刪除
  2. 都唔少.......
    師傅無講點解.......
    大塊唔多起......但都好鬆脆.....雪吓更好味
    我覺得做 12 件小更易 Handle
    但做餅確實麻麻.......要攪人消貨
    我親自送上門.....仲要威迫先得.....
    依家啲人怕肥.....
    更何況一堂都幾貴........夠我學 7....8 個餸
    都是閒來約同事玩吓
    我都係鍾意煮餸.......受惠及實際得多

    回覆刪除
  3. 街市近排開始多囉.....
    又甜又香....可以整芒果布甸

    回覆刪除
  4. Great!有食譜嘞!
    我可以買Mango啦!
    Thank you very much
     

    回覆刪除
  5. 我覺得依個酥皮有難度架
    若新手一定要師傅從旁協助....
     
     

    回覆刪除
  6. 妳幾時去?妳就好啦,買到Trivet!
    我都想買 Trivet ,但去左兩次都冇,結果要買點蠟個隻。

    同埋紅色小形的 Cast Iron 連蓋燉盅,係點樣?
    Haha... 我好8卦

    回覆刪除
  7. 我知妳想知......
    明早影比妳睇啦.....
    個黑色 oval 形 Trivet....好靚....好鍾意
    係 Today  呀....15:30 左右

    回覆刪除
  8. 我想請教吓~~~
    可唔可以用現成嘅Fillo酥皮呀?

    回覆刪除
  9. 我諗質感唔同....
    依啲係咪酥皮湯鋪面那塊....
    我新手嚟.....我不太肯定

    回覆刪除
  10. 唔該一件大加杯朱古力呀!
    我又進入考試期啦,發誓1/4之後半年內都唔讀書啦,我房D傢伙話好掛住我呀

    回覆刪除
  11. 見妳考試.....無講話一件....再豪多件比妳都得啦
    讀完就唔好再攪....我都搣甩咗啦 .....
    啲廚房嘢唔等得咁耐

    回覆刪除