2010年3月1日星期一

烹飪班~ 豆角煎魚餅

 



22-2-2010



兩餸一湯烹飪班~ 豆角煎魚餅


 


 


材料:


豆角~ 3両


有調味的現成鯪魚肉~ 6両


芫荽~ 2棵


蝦米茸~ 2湯匙


 


 


調味:


鹽~ 半茶匙


糖~ 半茶匙


麻油、胡椒粉~ 適量


生粉~ 1 茶匙




 







 


做法:


1.  豆角洗淨切小粒備用


2. 蝦米用刀切成茸備用


3.  芫荽用鹽水浸一陣切碎備用


4. 用手將以上材料 + 調味混入鯪魚肉攪拌及撻透


5. 燒紅鑊,將混好的鯪魚肉弄至一小餅


6. 慢火煎至金黃可上碟


 


 


提示:


- 豆角可轉用肉豆或青豆亦可


- 豆角、蝦米份量可憑鯪魚肉的多少調校


務求要令材料能互相黏貼成餅形


- 蝦米用刀比用機切茸更有口感


- 要弄濕雙手才將魚肉弄上手及搓至一小餅


- 可用甜豉油點吃


 


 


 


加上豆角粒及蝦米茸的魚餅又是另一口感


好味....簡單.....易做....



 

-------------------------- 
半夢半醒

譚詠麟



















 


曲:張弘志
詞:潘源良








到底夜夜是誰在夢裡說
願這一生不必再醒
好讓夢境永遠只得一對
一分一秒熱吻身影
 
*這刻可否不經意的問句妳
夢裡可是孤單隻影
抑或夢中有我的一張臉
始終跟妳同行共聽
 
反反覆覆恍惚的夢
多多少少忖測的情
不相信好夢 我卻信愛情
能點起我生命
我願妳能和應
明晨無夢 也可情共永*
 
重唱*

 







 


 


13 則留言:

  1. 聽晚要煮飯,就跟妳整呢個餅啦

    回覆刪除
  2.   豆角 ~ 由其切成一粒粒,我真係覺得好肉酸、打冷震,好似蟲印咁! 我今晚唔返來食飯哪!

    回覆刪除
  3. 好呀.....嘅簡單又易做
    Never go wrong......

    回覆刪除
  4. 隱姐....妳唔鍾意呀 .....
    我同妳轉吓材料.....
    咁我煲 芫荽皮蛋豆腐魚滑湯比妳下火
    今晚等妳食飯吓 !
     

    回覆刪除
  5. hahaha~!我鐘意食豆角噃,我今晚返來食飯哪。

    回覆刪除
  6. 咁細心,可以畢業哪!

    回覆刪除
  7. 好!煮重妳米.......

    回覆刪除
  8. 我 mami 以前好鍾意整呢味餸 !!

    回覆刪除
  9. 好啦.....整兩件妳歎吓

    回覆刪除
  10. 係呀 !一定係妳嘅賣飛佛 !

    回覆刪除
  11. 尋晚睇完你個blog, 今朝叫老豆買鯪魚肉整, 老豆話最好重加一d陳年果皮入去, 會更帶出香味喎, 所以特登嚟話你聽, 你下次都試吓啦! 

    回覆刪除
  12. 其實我都覺加果皮好味
    但因( 有調味的現成鯪魚肉) 好多都已加果皮
    多謝妳同老豆分享及提醒

    回覆刪除