2010年3月5日星期五

四海一家


 


昨天


又比隱姐估中


我放工後北上尋歡


地點:深圳世界之窗地鐵站 A 出口


世紀假日廣場 L3



 












 


目的係食 Buffet



 






 


環境寬倘



 






 


卡位充足



 






 


時令水果壽司



 













































































































































































 


-------------------------------



獨自去偷歡


 


劉德華


作曲:楊振龍


填詞:周禮茂 



未去管 誰不滿 習慣自己的事由我管
若你走 才不管 自我空間不要你伴
我內心中我反我叛 (不用你管)
放任趕走我的不滿 (不用你管
)
我用不羈殺死困悶 (不用你管
)
快樂心中常為我伴


獨自去偷歡我謝絕你監管
道別你身邊我寂寞找個伴
獨自去偷歡我未習慣這般
道別你身邊我但未敢放寬


 







 


18 則留言:

  1. 好鐘意來你的blog,有野睇又有歌仔聽

    回覆刪除
  2.   縱使豐富、無能享用!

    回覆刪除
  3. http://hk.myblog.yahoo.com/cathymama723
    睇吓,現在個個都識用 excel 做,她不是第一個了,可能看過你之前的網絡誌?

    回覆刪除
  4. 喂,你知否,近期好多新人,只要我入過她們的網誌一次,她們到訪睇吓我 blog之後,就 自行加入 "連繫著我" 中!
    我唔係開心以為自己 blog 好睇、好醒喎,我覺得佢地只想 定時定候 copy 我的公仔喎!係咪太多心?

    回覆刪除
  5. 我鍾意隻貓練爪 .......
    通常啲貓有 frustration 就整兩吓平衡吓 ....
    有心思....好正
    個 Buffet 款多但質素一般
    未有驚喜之作.......不過八折後都 OK 啦
     

    回覆刪除
  6. 係喎!不過比較花啲....咁樣Background.....
    但衰在我現在都未撓.......我無鬼用呀
     

    回覆刪除
  7. 妳個 Blog 確實吸引呀嗎
    太靚啦!可能有欣賞的人.....有 Tart 嘢嘅人.....
    有採經回家 Modify 嘅人....
    姑物論那類都是覺得妳做得好....同精采的
    唔好諗咁多.....出得就唔怕比佢抄.....
    只要知道是 Original 就得...
    不過我巡 Blog 咁耐.....無一個做 Background 有妳咁好.......所以咪"連繫著我"

    回覆刪除
  8. 真係呀 ......咁得閒嚟坐吓
    嚟聽吓歌仔囉 !
     

    回覆刪除
  9. 咁我當我一定係 Original 哪!看看你 Copy 得快,還是我轉得快!但我又無咁蠢被掀著走 .........我都係做翻自己!

    回覆刪除
  10. You're right !
    妳睇妳招積到........咁就做翻自己 !

    回覆刪除
  11. 早晨﹗Queen,多謝妳的分享﹗祝妳﹕生活愉快﹗

    回覆刪除
  12. 你有冇去過另一間 '大飽口福 ' 人地話好過呢間好多 !!!

    回覆刪除
  13. http://hk.rd.yahoo.com/blog/mod/art_title/*http://hk.myblog.yahoo.com/queenkfw/article?mid=664
    都係麻麻......物都係"希"的
    Diluted Buffet

    回覆刪除
  14. 喂,你D食爪都幾廣泛喎,
    個Buffet都幾似樣,我鍾意D salad。

    回覆刪除
  15. 係呀.....我鍾意食嘢呀嗎 !
    都多款式.....但真係質素一般
    Salad Ok 架......尤其那味泰國木瓜沙律

    回覆刪除
  16. 「四海一家」很多地方都有分店, 而且每間店子的面積都很大的, 食物質數都不太差。 點解你用「獨自去偷歡」做background music? (偷食??   )

    回覆刪除
  17. 我上次去廣州都見有呀.....都 OK 啦!
    我又北上尋歡呀嗎.....
    偷歡又好.....尋歡又好....
    總之有得食.....都係歡歡樂樂

    回覆刪除