2010年3月12日星期五

我的煮飯仔玩意

 


點解又比我知道你又嚟咗


煲可以唔買


但這些 Kawaii 煮飯仔玩具


我又要買來玩玩


這個貌似 Cast Iron 燉盅可直接上火....入焗爐....


太吸引


 





 


我都係 Cast Iron 呀


我都可上火


 





 


還有好用的~


Stoneware ..... 均勻噴油器 ......


愛到死的黑色 Lace Trivet


 





 


-------------------------------------


愛你愛到死


 


演唱:楊蕎安(大大) + 馬思婷 + 同恩


作詞:嚴云農


作曲:呂聖斐



 Oh  Oh  Oh
愛你  愛到不怕死  Baby
愛我  請你讓我瘋狂一次
 

愛是什麼東西  不過就是種遊戲

情是什麼玩意  不就是玩玩而已
Honey  Darling  Baby 
或是叫我小親親
只要哄我高興  冥王星都陪你去 

Oh 
愛你  愛到不怕死

但你若劈腿  就去死一死
Oh  Oh  Oh
愛你  愛到不怕死  Baby
愛我  請你讓我瘋狂一次
 

愛是什麼東西  不過就是種遊戲

情是什麼玩意  不就是玩玩而已
Honey  Darling  Baby 
或是叫我小親親
只要哄我高興  冥王星都陪你去 

Oh 
愛你  愛到不怕死

但你若劈腿  就去死一死
Oh  Oh  Oh
愛你  愛到不怕死  Baby
愛我  請你讓我瘋狂一次
 

Oh 
愛你  愛到不怕死

但你若劈腿  就去死一死
Oh  Oh  Oh
愛你  愛到不怕死  Baby
愛我  請你讓我瘋狂一次


 


10 則留言:

  1. 我今日又貢左出去買左呢個靚靚shiny black trivel 呀!
    真係好形仔 !愛不惜手!

    回覆刪除
  2. 見到啦!的確好靚 .........
    我平日放係地櫃面.....
    黑色就感覺高雅.....不俗套呀
    嘩!仲有粉紅色有蓋 ramekins.......Lovely...
    I like it very much ....How much?
     

    回覆刪除
  3. 報告:  Heart Ramekin $100 @ 超抵!
    今日至見到,不枉此行
    不過,個Trivet 有D問題,我放個Oval 煲落去,但擺唔穩,個煲郁吓郁吓。妳有冇試過呀?

    回覆刪除
  4. 好穩呀!無問題.....
    真係不枉此行呀

    回覆刪除
  5. 真係好靚呀,我依家重未買過Le Creuset既野,因為真係好少整野食,我唸到我结左婚要成日煮飯,我就會勁買 ,

    回覆刪除
  6. 依啲嘢唔知係咪有巫術架....
    好似落咗降咁架.......到時到候就去進貢
    唔去買就心緒不靈.......妳都係諗清諗楚...
    一失足成千古恨

    回覆刪除
  7. 係ar,我見好多blog友都係成日買,我自已都有D心思思,不過我成日都同自己講,自己又唔洗煮飯,買D厨具重乜??同埋我現在對Staub的煲都好有興趣,有D人話好用過Le Creuset

    回覆刪除
  8. 我早排以摸底價......買咗 1 個 Staub 呀
    係南瓜形煲.....
    我都想比較吓兩者的分別......
     

    回覆刪除
  9. 我有去睇sales的,但無賣嘢!
    因為之前收到囡囡電話話一個賣AUS$399的煲而家discount到AUS唔使$100,所以她買了給我,6月帶回來的!
    Thank you你通知我呀

    回覆刪除
  10. 個煲係 Le Creuset....定 Staub 呀定係.......?
    真係好抵喎....
    Mei 囡真係乖嘅啫....抵妳咁錫佢

    回覆刪除