2010年3月6日星期六

烹飪班 ~雪梨蘋果豬腱湯



 


4-3-2010




兩餸一湯烹飪班~ 雪梨蘋果豬腱湯


 


材料:


雪梨~ 2 個


蘋果~ 2 個


豬腱~ 半斤


南北杏~ 2 湯匙


蜜棗~ 3 粒


 


 


調味:


鹽適量




 








 


做法:


1.  雪梨、蘋果洗淨切開去心備用。


2.  豬腱 (豬展) 先氽水後沖水備用。


3.  沖洗南北杏、蜜棗備用。


3.  煲滾水後,放下所有材料煲約 2 小時半。


(先猛火 30-45 分鐘→ 再轉慢火煲)


4. 下調味便可。


 


 


建議:


-  可蜜棗轉用無花果則更滋潤。


-  可選購較平價或家中已擺放過時的蘋果/雪梨煲此湯。


- 亦可除去豬肉,轉為清潤的蘋果雪梨水閒時飲用。


 


 


 


這次由於煲太小


又火力難於調較~ 過猛/過弱


以致過於濃味.......太甜


破壞了清潤的感覺



 


----------------------------------------


我願意


齊秦


 


作曲:黃國倫
填詞:姚謙


 


思念是一種很玄的東西 如影隨行
無聲又無息出沒在心底
轉眼 吞沒我在寂寞裡

*我無力抗拒 特別是夜裡
想你到無法呼吸
恨不能立即 朝你狂奔去
大聲的告訴你

願意為你 我願意為你
我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒 停留在你懷裡
失去世界也不可惜

我願意為你 我願意為你
我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應
甚麼都願意 甚麼都願意 為你

REPEAT


我願意為你 我願意為你
我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應
甚麼都願意 我甚麼都願意 為你


 






22 則留言:

  1.   看看我之前煲的 是否賣相更好
    都話你唔駛學啦!

    回覆刪除
  2.   你的 Blog 已放上 Yahoo 的用戶分享!未的的日子,將會有好多 Blogger 睇你個 Blog!

    回覆刪除
  3. 好驚呀,希望 visitors 睇完你,千祈唔好順便睇埋我,真的!
    快 D 匿埋我有你 blog 的 足印啊 ....救命啊 ...
    咁會引來好多賊仔 .......

    回覆刪除
  4. 邊到有呀!我要私人化啦!

    回覆刪除
  5. 都唔係我嚟架?

    回覆刪除
  6. 我諗幾日就完架啦!唔好嚇我呀.....
    隱姐我要食隱形药!
    我昨晚都覺怪啦.....點解咁多人嚟

    回覆刪除
  7. 我無呃你啦,你終於接受事實啦!
    我仲隱得快過你!

     

    回覆刪除
  8.   
      真奇怪,
    坊間 Blogger 比 Yahoo 封為 "用戶分享",會視作一種榮幸!我就人名一至 ,間接黐到你的榮幸,我都要即刻實踐我的理念 ~ 隱!

    回覆刪除
  9.  今日到現在 5911人 來睇你呀 ....
    記唔記得我上次話有D新網友入來自動 "連繫著我" 呀,
    莫非當時你已出 o左名 、而我又未發現?!
    間接引出路讓人來 ......?!

    回覆刪除
  10.  講到尾,其實我先係你的忠實 fans,你上榜都係我話你知,不過我 "笛" 路無預先通知你!今次究竟邊個做陳世美?

    回覆刪除
  11. 飲多 d 湯水人都靚 d ~

    回覆刪除
  12.  
    溫馨提示,看到用戶分享 已 轉了另一位!
     

    回覆刪除
  13. 終於停下來.....可以抖吓啦
    我撞咗鬼 !

    回覆刪除
  14. 妳都煲番煲丫.......
    內服外敷......靚上加靚

    回覆刪除
  15.     你都唔知幾好彩、撞到我就真! 幫你做門前卒,通風報訊,心口無個勇字呀!咪當我係鬼呀!

    回覆刪除
  16. 昨日人次:1362
    累積人次:17940
    今日瀏覽:8997
    累積瀏覽:64091
    網誌:558
    圖片:4480
    回應:2564

    回覆刪除
  17. 我唔得人.......妳收得好密吓 .......
    咁妳打算幾時才蒲頭呀....
    風聲無咁緊好出嚟啦

    回覆刪除
  18.  如我無估錯,樓下的 私人回應,係 Peacelife 問你點解我消失了,right ?
     你仲話我密!大家住在一條 也污村 ,聞你家有大鑊,咁我梗係安頓我家,後再去你家搵你、幫手、就算做門前卒 ....... !依家雖平靜少少,但都 遲一排先考慮搬回來啦,等你的餘孽都走得7788,才作打算!
    話說近來 也污村 都常常失修、好久未回覆狀態,或可在這段抄家的時間,想想會否移民去 !

    回覆刪除
  19. 煲雪梨湯不用去皮的嗎?

    回覆刪除
  20. 老師說:若雪梨去皮會很快茸爛混濁
    今晚呀蘇燉川貝雪梨....再三強調勿去皮
    雪梨皮是药引....
    我曾經聽人講...蘋果要去皮....因有臘在表皮上
    但雪梨就不需要啦......
    希望解答到妳
     

    回覆刪除
  21. 妳估錯啦.....係我昨晚 23:59 記下我經典人數的一刻....
    昨日人次:1362 累積人次:17940
    今日瀏覽:8997 累積瀏覽:64091
    網誌:558 圖片:4480 回應:2564
    多謝妳做我門前卒.....今日都好多人.....一千幾
    希望妳快啲重出江湖

    回覆刪除