2010年4月28日星期三

情網

 





 


 


情網


 


張學友


 


作曲:伍思凱


填詞:劉虞瑞


 


請你再為我點上一盞燭光 因為我早已迷失了方向
我掩飾不住的慌張 在迫不及待地張望
深怕這一路是好夢一場

而你是一張無邊無際的網 輕易就把我困在網中央
我愈陷愈深愈迷惘 路愈走愈遠愈漫長
如何我才能捉住你眼光

情願就這樣守在你身旁 情願就這樣一輩子不忘
我打開愛情這扇窗 卻看見長夜日淒涼
問你是否會捨得我心傷


 


 


 


9 則留言:

  1.   你唔係又舊病復發,諗起 二世早呀 ?! 諗一陣好哪,不過諗 D 衰 o野 !

    回覆刪除
  2. 有感情煩惱??    希望你樣樣都一帆風順! 心境開朗!! 

    回覆刪除
  3. 唔係呀!
    我係清境時拍下的蜘蛛網相
    好開心影到....
    要揾首歌 Match  佢出場....
    絕唔絕呀 ?又襯唔襯呢 ?
    樓上 Peacelife 都話我有感情煩惱??   

    回覆刪除
  4. Aiya~~唔係呀!
    我係清境時拍下的蜘蛛網相
    好開心影到....
    要揾首歌 Match  佢出場....
    絕唔絕呀 ?又襯唔襯呢 ?

    回覆刪除
  5.  一睇就知你自編自演啦!未發霉就鍾意 蜘蛛網!

    回覆刪除
  6. yuor blog is recommeded by canon
    http://ebm.cheetahmail.com/c/tag/hBL2XQPB8HBsFB8HnCRNIekzLBG/doc.html?t_params=DISPLAY_NAME%3DPatrick%26EMAIL%3Dpaupat%2540yahoo.com%26VERSION%3D1

    回覆刪除
  7.   你入選 Cannon Blog 哪! 好多人會來,走先!

    回覆刪除
  8.  


     




    Queen的「攝影」人生

    每天的生活裡都充滿好玩主意及無限挑戰的BLOGger -Queen,以精彩鏡頭將美好的生活時光凝住,透過網誌與大家分享美食、旅遊、攝影等開心的難忘影像, 自問同樣是愛「好生活」的你,一起跟Queen 分享她的life journey。

    救命丫 !又嚟拿!妳又要摺埋先啦!Sorry!

    回覆刪除
  9. 多 謝妳話比我聽
    上個月 Yahoo Blog 都試過一次啦!
    啲人流好得人驚







     


     




    Queen的「攝影」人生

    每天的生活裡都充滿好玩主意及無限挑戰的BLOGger -Queen,以精彩鏡頭將美好的生活時光凝住,透過網誌與大家分享美食、旅遊、攝影等開心的難忘影像, 自問同樣是愛「好生活」的你,一起跟Queen 分享她的life journey。

    回覆刪除