2010年4月19日星期一

280310~ 平溪→ 十分

 



 


18:10 到達平溪車站


這裡的天燈最聞名









『點亮天燈    擁抱新生』


 



 




 


 


又見『平溪車站』馬賽克拼貼地板



 






 


平溪坑渠蓋


這裡除了放天燈活動外


絕對值得在這裡蹓躂



 






 


每逢元宵節前後


平溪最吸引各方民衆來賞天燈



 






 


平溪天燈節曾獲 Discovery Channel


譽為世界第二大的天燈節嘉年華



 












 


情侶們為大家的將來許下盟誓


『一生不變』『此情不渝』『白頭到老』



 






 


但願人沒變 願似星長久



 






 


放天燈的一刻要誠心


天燈愈升愈高......心願便隨之直達天庭


心願能否實現已不在我們手裏


許願的意義在於曾為目標誠心祈求過



 






 


相傳天燈是諸葛亮用來傳遞軍情用的


而平溪的天燈始自清道光年間


大陸沿海民衆移居平溪開墾


時有盜匪騷擾村民


村民便逃到山中避難


當危機過後   留守的人會放天燈來通知村民


後來放天燈便成為平溪的傳統民俗



 












 


入黑後的平溪車站更覺幽美寧靜


很美的平溪天燈



 












 


又見 Sweet Sweet 情侶一起許下諾言



 






 


願天下有情......有緣人


在天結作比翼鳥


在地結成連理枝


~ 祝福 ~











 


19:15 我們又回到十分車站


鐵道藝廊



 






 


沿鐵道步行


掛滿五顏六色的天燈


置身當中令人感受平溪的清幽風情



 






 


一班年青人為自己的目標許願


Yeah!!!



 












 


又是寫滿各人的願望



 






 


天燈成為民俗風情


也成為地方色彩


更成為商機熱賣



 













 


晚上 19:45 離開菁桐


就此完結平溪懷舊鐵道之旅


→ 台北




 












---------------------------------------


 




但願人長久









盧冠廷






作詞: 唐書琛
編曲: 盧東尼




 


借夜闌靜處 獨看天涯星
每夜繁星不變 每夜長照耀
但願人沒變 願似星長久
每夜如星閃照 每夜常在


*漫長夜晚星若可不休
 問人怎麼卻不會永久
 但願留下是光輝 像星閃照
 漆黑漫長夜 *


但願人沒變 願似星長久
每夜如星閃照 每夜常在


Repeat ***





 






13 則留言:

  1.     住在 平溪 ,一定要加大火險!

    回覆刪除
  2. 這個很有意思!

    回覆刪除
  3. 我諗都危險....
    一日放火燒到黑
    遇到元宵節前後就更甚
    妳果然係攪 Risk Management

    回覆刪除
  4. 16少細個住大埔,每逢中秋都有人放孔明燈,
    我老爺最緊張,一定瞓唔着,驚有天燈跌落來,
    全家變燒豬,一鑊熟。

    回覆刪除
  5. 一定係妳嘅心聲啦

    回覆刪除
  6. 係呢......住係到都驚喎....
    日日夜夜都係咁放火
    總有唔升得高.....又未燒盡
    都幾大鑊.....難怪妳老爺緊張

    回覆刪除
  7.    危機感係任何時候都應該有o架, ! ( Risk Management我只會在家攪 咋!) 你睇 吓樓下 hebe 老爺都係咁諗啦!

    回覆刪除
  8. 放燈嘅人駛唔駛比錢㗎?

    回覆刪除
  9. 咁你既願望是咩呀?仍然系不勞而獲呀 ?

    回覆刪除
  10. 要呀!單色 NT$100
    雙色NT$120......其實都幾抵
    有排先寫滿隻天燈......又揾人同你點火....
    仲有得放火升空.....咁多嘢都係 30 蚊!抵晒 !
     

    回覆刪除
  11. 當然 ......一生人嘅目標
    但我總係無依啲運.....

    回覆刪除
  12. 如果坐10:00am飛機到台北桃園(12:30pm)再去懷寜酒店Check in之後立即出發到十份睇風景放天燈再去基隆食海鮮夠唔夠時間呢?要點坐車呢?但我只在懷寜book左3晚酒店咋(因為我4曰3晚)今次係我同小朋友第一次去台灣玩,十分多謝你的意見!

    回覆刪除
  13. 在懷寜酒店步行 10 Mins 到台北車站搭 平溪線  
    但班次不太密.....我諗你先上網 Check 吓個 Schedule 先
    我覺得再去基隆食海鮮會比較趕....
    不過我也不知道平溪去基隆的車程如何
    我憑想像帶住小朋友會比較趕

    回覆刪除