2010年4月14日星期三

270310~ 西門町夜



 


旅遊車駛至埔里


14:30 便停在這埔里~ 酒文化館


都是一些買小食及手信的地方


又可以光顧洗手間



 












 


又可以影吓相



 






 


好大支紹興酒


炒餸用



 






 


準時 18:15 到達台北車站



 






 


我們未夠 19:00 已回到懷寧旅館


Settle 行李後出發往西門町



 






 


約晚上 7 時半已步出捷運西門站


西門町位於台北市萬華區成都路  


康定路   漢口街和中華路所構成的街區


台北市第一條具有標誌性意義的步行街


亦可說是台北最熱鬧的街道


為台北市西區最重要的消費地方


台北捷運的藍線  綠線亦在此設立西門站




 






 


西門町現在被稱為台北的「原宿」


熱鬧情況跟香港的旺角差不多


都是年輕人的聚集地


亦可以找到聞名台灣....甚至享譽國際的美食小吃


如老天祿鴨舌…..阿宗麵線…..成都楊桃冰


但今晚我們目標是燒肉或火煱



 





 


就這間位於西寧南路 62 號


馬辣鴛鴦火煱



 






 


是自助任食 2 Hrs


價錢:NT$ 499/person + 10% Charge



 






 


任飲任食


有牛肉....黑豬.......海鮮....等


有兩款名牌 (Haggen Dazs, Movenpick) 雪糕


還差不多 20 種口味任食


有花茶....甜品...新鮮水果......



 












 


賣點是用美國安格斯黑牛喎



 






 


好味



 






 


我要兩邊都唔辣



 












 


就這樣食了 2Hrs


好飽好飽


不需 HK$140/person 都幾抵


海鮮麻麻


但剩食牛肉....雪糕都差唔多囉



 






 


22:00 就行行西門町的誠品書店


但只是看看罷


因時間有限.....


還是要慢慢揀夠 NT$ 1000 才有折扣


留待明晚到 24 小時的忠孝敦化誠品



 






 


22:30 搭捷運回台北車站



 






 


今晚要凌晨才


第五日行程完結





 


--------------------------------------------




寂寞夜晚


張國榮




 


作曲:周治平


填詞:潘偉源




淚滴染濕著迷朦兩眼 讓萬縷思念長懷心間
想轉身偏要依戀多一眼

未問你心內何時會冷 望著我的路漫長孤單
感慨中握你雙手嘆聚散

Ah
!偶然遇見 無謂帶淚風中呼喊
Ah
!有緣複見 但願愛沒一分退減

落寞寂寞的一個夜晚 重頭平凡再見夢幻
但願是瀟灑告別 休說可歸返

斷斷續續的千個夜晚 無窮濃情怕會漸淡
靜默地拭乾了淚 一切請珍惜
一切將吹散


淚滴染濕著迷朦兩眼 讓萬縷思念長懷心間
想轉身偏要依戀多一眼

未問你心內何時會冷 望著我的路漫長孤單
感慨中握你雙手嘆聚散

Ah
!偶然遇見 無謂帶淚風中呼喊
Ah
!有緣複見 但願愛沒一分退減

落寞寂寞的一個夜晚 重頭平凡再見夢幻
但願是瀟灑告別 休說可歸返

斷斷續續的千個夜晚 無窮濃情怕會漸淡
靜默地拭乾了淚 一切請珍惜
一切將吹散

落寞寂寞的一個夜晚 重頭平凡再見夢幻
但願是瀟灑告別 休說可歸返

斷斷續續的千個夜晚 無窮濃情怕會漸淡
靜默地拭乾了淚 一切請珍惜
一切將吹散




 






 


14 則留言:

  1.  去西門町,我鍾意食去 "鴨肉扁",真係好鮮味!
    再吃街頭燒香腸仔 、飲杯白玉苦瓜+ Pineapple 汁 ,消消膩!

    回覆刪除
  2. 我未食過鴨肉扁添
    係鴨肉嚟架.......鮮味.....我想試吓添
    我食先個火煱......
    咩都塞唔入

    回覆刪除
  3. 都幾大吓架........
    多謝到訪!

    回覆刪除
  4.  我都好奇怪你點解你選擇食火鍋,佔了胃部的空間!
    "鴨肉扁" 近捷運出口,在 "亞宗麵線 " 向前行至轉彎位就是了,下次去試吓!我臨出機場會再吃一次 架!
     

    回覆刪除
  5. 因為天氣涼涼地......
    唔想去掃街喇
    想正正經經食一餐
    所以想火煱或燒肉囉
    下次去食 .....反正我都會再去的台灣... .
    除買嘢外......好玩及可拍照的地方頗多.......
    比日本便宜 ......比泰國安全及氣候唔太熱.......
    治安及衛生比大陸好...... .
    交通費比香港平....
    美食多的是......
    係味可以走多轉

    回覆刪除
  6.   你數到咁多好處,有時間當然要再去啦!不過我覺得好難過馬路囉,有紅綠燈、斑馬線都無用,無的地方就更危險!

    回覆刪除
  7. 我大哥好懶, 唔想搵料, 去到先算喎, 因為以前媽咪帶我哋去過兩次台灣, 所以佢諗住去到先算, 點知尋晚睇完你個blog就發顛啦  話要好好plan吓喎  佢叫我落柯打問我買乜嘢手信番嚟, Queenie姐, 請問有乜好提議又貴夾唔飽嘅呢?    

    回覆刪除
  8. 埔里真不錯,你個行程我會copy下次去。
    西町就像是Causeway bay!
    火鍋吸啊!

    回覆刪除
  9. 多謝欣賞.....所有行程是我朋友安排架!
    睇嚟我可以做台灣旅遊推廣大使
    貴夾唔飽.....首選老天祿鴨舌啦.....
    再平少少就維格鳳梨酥
    不過我今次〝賴〞嘢.....
    以為可以去機場先買維格
    但我去咗機場第二個位 Check In
    所以無維格鳳梨酥賣
    我哥哥最鍾意食維格鳳梨酥
    同事又叫我幫佢買......但咩都無....得其他牌子
    回來同事話若住天成的話.....
    有維格代賣服務喎
    不過台灣啲餅舖多的是
    我在微風車站有間叫「一之軒」的餅舖
    啲桂圓合桃 Cupcake ......好好味
    我 Friend 就在這裡買鳳梨酥......
    相信都好好味

    回覆刪除
  10. 多謝欣賞.....所有行程是我朋友安排架!
    睇嚟我可以做台灣旅遊推廣大使
    係呀.....啲牛肉都掂架.....
    有 Movenpick 同 .....
    差不多 20 種味道

    回覆刪除
  11. 你好 !
    你去的" 馬辣鴛鴦火煱"好吸引 , 我7月尾會去台北, 請問可以給我這所店的地址嗎 ? 是否要book位 ? 因為我一家大細有小朋友去. 謝謝 !

    回覆刪除
  12. You're Welcome!
    地址是西門町西寧南路 62 號
    我們是沒有預訂.....都多人要等...
    但分段進食的.......我想你可早一點到....
    我是誤打誤撞的......沒有計劃的

    回覆刪除