2010年4月20日星期二

280310~ 繼續鼎泰豐→ 24 小時誠品



 


回到台北


已晚上 22:00


到忠孝敦化站


本想到度小月晚餐.....但 Closed


唯有 Encore 鼎泰豐


都是小籠包


NT$180



 






 


菜肉蒸餃


NT$170



 






 


鮮肉糉


NT$65



 






 


排骨麵


NT$150



 






 


22:30


便到台北的 24 小時的誠品書店



 






 


深夜時份........都很熱鬧



 






 


我偷偷拍下這台北聞名的


24 小時在忠孝敦化站的誠品書店



 






























 


買了這些製作甜品書



 






 


到接近凌晨才離開誠品


今夜的收獲



 






 


這晚很夜才上床


第六日行程完結





 


----------------------------------------



想你


 


張國榮




曲:張國榮


詞:小美





呆坐半晚 咖啡早滲著冰冷
是否心已淡是掛念你的冷淡
難合上眼 枕邊早墊著冰冷
夜深不覺冷但似躺在泥灘
長夜冷冷 晚風想冷漠驅散
但千種慨歎在腦內快速氾濫
垂下了眼 壓抑想淌淚的眼
但沙吹進眼令我極甚為難
*
無助無望無奈曾立心想放棄
自製自我在每日怨天怨地
情話情意情路情盡都經過也是因你
留下我在昨日過活但如死
癡心象馬戲 似小丑眼內希翼
為想得到你願竭力以心獻技
想你但怨你 暗街燈也在想你
但卻在暗示結局甚迷離 *
Repeat *
但卻在暗示結局甚迷離





 



 



16 則留言:

  1.  "分手信" 都有興趣睇?!升職信就有心機睇 ge!

    回覆刪除
  2.                              
    我今日又發現一個網站好好玩,將你喜歡的轉成 stamps.
     

    回覆刪除
  3. 忠孝敦化站近永康街嗎 ?
    永康街有間高記生煎包,我試過都OK。
     

    回覆刪除
  4. 呢間鼎泰豐同誠品我都去過呀, 台灣人真係好鍾意睇書, 咁夜都仲咁多人~~
    唉~ 之前稔住暑假去清境而家應該會去唔成啦~~ 希望下次有機會去啦~~

    回覆刪除
  5. 香港書店可以咁樣比人打書釘就好咯..

    回覆刪除
  6. 升職信係點架?整本書呀 ....
    講吓升職 36 計

    回覆刪除
  7. 嘩!妳又可以大有作為
    都幾靚喎....整到郵票咁!

    回覆刪除
  8. Aiya .......我唔知永康街係邊呀....
    生煎包好味 .....我鍾意呀

    回覆刪除
  9. 掂解去唔成呀?
    咁妳啲里數掂呀?遲啲去囉!去睇紅葉

    回覆刪除
  10. 係啦!我估台灣書店坐一晚都無人理你
    但我怕比人整皺咗啲書皮....
    要小心啲睇!我奄尖啲書有 Defects

    回覆刪除
  11. 因為朋友暑假唔得閒呀, 所以冇得去~~
    我d里數應該到出年2月, 但冬天又唔係去清境o既好時候, 所以都係遲d至算啦~~ 不過已經加左呢個遊行點落我打算去旅行o既地方list度啦

    回覆刪除
  12. 我是去永康街的,小籠包、飯跟鮮肉都很讚呀!
    常如果香有一誠品就好了,我只去過101的誠品跟page one,超多種類的,我貪靚買的都是美容、跟瑜珈的書!

    回覆刪除
  13. 咁遲啲先去啦!
    都值得一去架
    Put on your wishing list!

    回覆刪除
  14. 妳台灣都好熟喎
    我是第二次遊台灣
    上一次已有 10 年.......還是限團的
    我對烹飪書有興趣....還有翻譯小說

    回覆刪除
  15. 我太喜歡吃小籠包,所以流晒口水

    回覆刪除
  16. 我諗我食兩籠都得....好好味

    回覆刪除