2010年4月13日星期二

270310~ 畜牧步道@清境





我們合歡山之行


提早了一小時回民宿


時間尚早可以多走一個景點


民宿職員推介到→ 畜牧步道


與民宿的距離只有 5 mins 車程


這裡是免費入場









 


畜牧步道


位於「清境農場畜牧中心」


因此隨處可見的都是一整群的牛羊


靜靜的在草原上遊走或低頭吃草


此步道全長約 500 公呎左右



 








亦是很美的風景區


綠草如茵



 







 


很有格調....型態的一棵樹


像是那些悲情韓劇的背景



 







 


民宿職員提醒我們要愛護牛羊


不要騷擾牠們


要靜靜地保持距離觀看


不要觸摸....碰撞牠們



 






 


其實所有大羊咩都是專心一致食草


絕不受週圍環境的影響



 






 


「Honey .......好味呀......快啲嚟喱度食」


「衰鬼........得啦!係你後面啦!」



 












 


「咩.....Mami......Mami.......好驚呀!佢哋......」


「乖仔!唔駛驚!跟住 Mami 啦!快啲食草啦!


今日啲草好嫩呀......食啦!」






 


「咩......咩......!Mami !我驚呀!佢哋望住我」


「乖仔!你大個仔架啦!唔好吓吓黐住 Mami .....


你要學獨立啲......過多個月就自己出嚟揾食喇!」



 






 


「咩........咩!Mami .....Mami.......我要錫錫!」


「好啦!好啦!乖仔!跟住啦!」



 






 


「咩!我大個仔啦!乜你好似裙腳仔咁吖!」



 






 


「係啦!未戒奶架!」



 






 


「關你哋咩事! Mami 等埋我呀」


「衰仔!行快啲啦!比人笑你啦!」



 






 


「犀利哥!犀利哥!你件"披" 好型喎!


借嚟著吓?」



 






 


「細路!喱件嘢出位都靠佢....


掂可以隨便比你著......學食草先啦........


連搵食都未掂.....就想型!食多幾年草啦!」



 






 


「係....係....係......師傅!多多指教!」



 


















 


我網名係〝叱吒 907〞



 






 


我們就這樣在牛羊羣穿梭了半小時多


再向前行又見到另一民宿---羊角村


都幾有氣勢....歐陸童話 Feel 木屋



 







 


與牛羊遊盪至正午 12:00


Call 民宿職員接我們到便利店買午餐



 






 


就買了這些關東煮及熱狗腸作午餐



 






 


趕回民宿


職員剛好切水梨準備招呼新到的住客


這就是清境 3 月盛產的梨子



 












 


這兩盆鮮花太靚


就為我在這民宿記下美好的回憶


『清境臺灣何處尋


境離霧林遠囂塵


農林競秀大展演


場面市廛難得閒』



 






 


13:00 準時由雲海山莊門外上車


出發往台北



 






 


車箱寬倘舒適


似飛機嘅 Business Class



 






 


上車後沿途風景很美


藍天白雲隨意 Snapshot 吓都很美



 



























 


Goodbye!!! When Will I See You Again?




 


---------------------------------------------


 


When Will I See You Again



When will I see you again ?
When will we share precious moments ?
Will I have to wait forever ?
Or will I have to suffer
And cry the whole night through

When will I see you again ?
When will our hearts beat together ?
Are we in love or just friends ?
Is this my beginning or is this the end ?
When will I see you again ?
When will I see you again ?

Are we in love or just friends ?
Is this my beginning or is this the end ?
When will I see you again ?
When will I see you again ?
When will I see you again ?
When will I see you again ?
 




 


10 則留言:

  1.                                                        
      好有秋天的童話 feel 啊!
      你的相片好負面,令我越看越懶!

    回覆刪除
  2. 隱姐!負面呀?
    咩原因呀......仲變懶添....
    死喇

    回覆刪除
  3.   唔係咩? 睇到我懶洋洋,幾乎衫都唔想拎去洗,快被炒魷魚!
    你知嗎?我們出現第三者哪!
    有網友返英小住,話好 miss me,唔係第一次哪,你話我幾重要 .....!
    不過,你係 Blog 中,永遠係我的第 一位!  
     ( 但你可能當我無到!)

    回覆刪除
  4. 咁大鑊.....唔做嘢呀 !妳 Honey 咁錫妳.....無有怕 啦
    邊嗰同我爭女......豈有此理 ....一於去睇吓先
    第一位 我又掂會當妳無到......
    我就快寫完啦......日日寫這輯台灣遊記....好鬼忙...
    咩都無做....餸都無煮.......尚有日半多就大功告成

    回覆刪除
  5.   
        我相信你忙得好 happy 嘅,無煮飯餸味去大榮華食囉,
                 我訂定位,我們起碼 4 餸 1 湯你的 + 1 bt Blue Girl 我的......

    回覆刪除
  6. 咁好呀.......妳同我食飯....
    我怕醜呀......

    回覆刪除
  7. 這家我去過.很美的.旁 都是羊.牛.http://www.sheepvillage.com/

    回覆刪除
  8. 外形都很歐陸
    相信內裡亦很雅緻
    多謝到訪

    回覆刪除