2010年4月25日星期日

烹飪班~ 芥末天使麵



 


16-4-2010



西式烹飪班~ 芥末天使麵




 






 


材料:


天使麵~ 半磅


甜椒粒~ 各半個


洋葱粒~ 半個


煙肉粒~ 3 條


磨菇片~ 3 安士


蒜片~ 3 粒


什香草~ 1 湯匙


芥末~ 2 湯匙


上湯~ 半杯


麵粉~ 2 湯匙


橄欖油~ 適量


 


 


調味:


鹽、胡椒粉少許


 


 


做法:


1.)   天使麵先氽水 (毋須下油或鹽)


- 用火煮至適當軟度 (不是水滾後用熱力焗軟天使麵)


用篩盛起天使麵 (若不是即煮→ 要用水沖一沖)



 






 


- 預備配料:蒜頭切片、洋葱及三色椒切粒


磨菇隔水、煙肉切幼條狀



 


















 


2.)  燒紅鑊→ 下橄欖油→ 爆香蒜片至金黃上碟→


煎香煙肉上碟→


炒香洋葱粒可發揮甜味 + 甜椒粒炒幾下上碟



 








 


3.)  煮汁:燒紅鑊→ 下油爆香香草→ 再 + 磨菇片


→ + 麵粉 (用小茶隔篩下) + 快手立即下上湯拌勻→


+ 芥末拌勻 + 蒜片 + 煙肉 + 鹽 & 胡椒 + 洋葱 & 甜椒粒



 








 


4.)   + 入天使麵混入 3. 的材料茨汁內拌勻便可上碟



 





 



 


 


General Consideration:


 


*  可採用各款式的意粉取代天使麵


 


*  烹調意粉的方法相若,煲滾水放下意粉煮至適當軟硬度


不需下油或鹽;不建議熄火焗腍意粉


 


*  建議選用新鮮菇煮汁,效果會更香


 


*  炒洋葱可炒多一點時間,這才可發揮洋葱的甜味


但甜椒粒則炒兩三下便可


 


* 選購麵粉只需買普通麵粉,


即 Plain Flour/All Purpose Flour


 


* 下麵粉用篩慢下,但同時亦要下上湯拌勻,


否則會出現凝結狀,再難推開成汁


( 西餐是不可預先用麵粉 + 水混合拌勻才煮)


 


*  材料可隨喜好改動:


E.g. 粟米、西芹、鴨胸肉、茄膏、白汁 (忌廉)


 


 


 


-------------------------------------


一舞傾心


梅豔芳


曲:倫永亮
詞:姚謙









月夜風情沒有帶著心情 緩緩的向舞池走近
眼前儘是閃動人影 我心仍是一片靜
來不及相拒意外的邀請 讓你看穿我那空虛的雙眼
和你共舞很難抗拒心動





一舞傾了心感覺好熟悉 好想與你就此舞不停
一舞傾了心深深望著你 好想在你的懷抱裡棲息
不必再一個人面對 冷冷清清的晨曦
真的沒有想到過 會為你傾了心





眼前情景是不是個夢境 只怕一轉身夢已醒
我心再也不能靜 期盼能夠再靠近
沉溺於柔情再把我抱緊 讓我聽聽你那呼吸的聲意
共舞一曲從黑夜到天明



14 則留言:

  1.   好味呀,雖然似星州炒米!  
    下次可否汁放麵上?我鍾意自己撈!
    ( 你的溫馨提示失效喎!)

    回覆刪除
  2. 你又去血拼到底~?

    回覆刪除
  3. Thanks for your info. But 我唔會去囉!一來已經冇位放,二來 " All the items available at the Sale will be either with some minor scratches & chips, or Seconds items…etc" 同埋 冇 Lifetime Guarantee!
    Hehe...我用LC都係貪佢靚啫!我prefer留番D錢錢10月開倉至買

    回覆刪除
  4. 隱姐呀!我係咪青出於藍呢 !
    這個提示可以嗎

    回覆刪除
  5. 我唔買啦
    再買就病態啦.....我已經 6 個煲啦....無位
    再買要揾啲同我入房孖鋪啦

    回覆刪除
  6. 係呀....我收到佢哋 E-mail.....
    但見佢個 Blog 有無出......咪比大家睇吓有無興趣囉.....不過依家個個都買 Staub......
    佢比啲 Blogger 講到一文不值
    個個都轉買 Staub.....
    但講到色靚....Staub 就無得揮喇.....

    回覆刪除
  7.   我話過,叫你唔駛去學啦!
    老老實實,在那裡找到這舊相比我睇?!
     
     

    回覆刪除
  8. 咦!好衰架 ....無心肝呀!
    人哋上個禮拜出嘅 Blog 咋
    咁快問人那裡找.....激死呀....女俠無記性
    http://hk.myblog.yahoo.com/queenkfw/article?mid=9259

    回覆刪除
  9.  係喎 ..... 不過你更加要檢討 吓啦,整款款都差不多!
    所以其他人都無氣回應你囉!

    回覆刪除
  10.   Good night ! 
    (因為我今日唔開心,所以早 D 瞓!不過半夜又隨時再開機,
    我畸型 o架!)

    回覆刪除
  11. 咁人哋係學師仔嚟架
    依期係煮依啲呀嗎
    我依啲叫旺丁唔旺財......

    回覆刪除
  12. 做物唔開心呀.......
    妳就好啦......安樂瞓.....自然醒....
    快活過神仙

    回覆刪除
  13. 你同穩姐好搞笑呀!
    我鍾意食闊條麵多D!
    你俾我LC blog我4月收到佢地有我想買的grill plate,$749。我去了中環買下子,未剪彩!

    回覆刪除
  14. 好笑丫!都幾攪笑 !
    佢係一個女俠 ......
    係用大關刀剃腳毛......用碗飲伍 + 皮......
    唔講佢咁多喇....佢會揼我 ......
    闊條麵....等我試吓先
    嘩煎 Pan 一流呀 .....
    不過我個 Try Me Size都重到死

    回覆刪除