2010年4月21日星期三

290310~ 再見台北



 


第七天


29-3-2010


09:30 食早餐


最後一天是逛商場



 






 


11:00 首先到微風嘅 Tokyo Hands



 






 


買咗都唔知平唔平嘅陶瓷刀


Forever 牌 (Made in Japan)


16 cm 長 ~ NT$1690


本想買 Kyocera 牌但 Made in China NT$1900


還有買了輕便型 Cutting Board



 












 


行吓日日都經過的新光三越百貨



 






 


再到 NT$39 店 (新光三越旁)


買了香港 10 蚊店沒有的貨品


膠意粉筒~ 是有份量量度的



 






 


下次來台北


在微風車站


記得到這間一之軒餅店


買麵包食.....好好味


人氣首選~ 丹麥菠蘿



 












 


這個神木麵包十分美味


好濃的紅豆餡料



 






 


這個簡直 Ichiban


有禮盒裝的


下次來一定要入貨做手信



 






 


1340 上國光客運


準備到台北桃源機場



 












 


16:35 飛回香港



 












 


19:00 已返回家中


~寶島逍遙遊記完畢~






 


12 則留言:

  1.  Forever 在永安賣都好似要 5~600 元,你一定無買貴嘢! Kyocera 的價錢就相等於 日本產的半價!
    這間 Daiso 也是在微風廣場嗎?

    回覆刪除
  2. 真係無買貴呀 !
    但刀柄隻色不太靚---係紅色半透明膠
    唔夠 Kyocera 啲色 Sharp .......
    不過平過香港就開心
    那間 Daiso 在新光三越旁

    回覆刪除
  3. 睇完你個行程我又想去台灣啦!
    但我08年5月至09年5月去了3次,大少實say no,
    因為三次都無佢份

    回覆刪除
  4. 度度o既daiso都有d香港見唔到o既野賣, 真係幾好, 又平喎~~
    今次我去韓國都有去韓國o既daiso, w1000咋, 即係=hkd7左右, 勁抵買~~ 我專揀d made in korea o既野黎買

    回覆刪除
  5. 嘩 !一年去 3 次咁多呀!
    仲要 3 次都無大少份......物咁陰功
    妳就笑得出.....好彩見妳都有比飽飯佢食

    回覆刪除
  6. 原來韓國都有 Daiso 呀
    仲要HK$7 蚊.......太抵啦
    係香港我都好鍾意行吉之島 $10 店
    但專揀 Made In Japan 買囉

    回覆刪除
  7. 我想問呢間軒餅店既地址呀?我搵唔到微風車站
    仲有 Daiso 店在哪間新光三越,我見 map有幾間
    Thanks

    回覆刪除
  8. 一之軒 時尚烘焙 ( 微風台北車站店 )
    地址: 台北市中山區北平西路 3 號 2 樓
    近台北捷運  -  淡水線 ( 淡水 - 新店 ) -  台北車站  ( 步行約 3 分鐘 ) 近台鐵  -  台北站  ( 步行約 1 分鐘 ) 近高鐵  -  台北站  ( 步行約 2 分鐘 )
     
    台北車站係大站...唔難揾
    至於 Daiso 就在台北車站對面
    準備幾時去啫
     
     
     

    回覆刪除
  9. Aiya...我眼細睇過龍...以為係>>>軒餅店
    唔該晒! 原來係台北車站,我住好近台北車站!
    我趕搭尾班車,花博 last day參觀 ...23號出發,26號番!有冇貨同妳帶呀?唔洗客氣播

    回覆刪除
  10. 唔駛客氣...我經常都係咁
    嘩!去花博....係咪睇花架
    無呀!啲 LC 咁貴....都係等 Sogo Lu
    多謝關照

    回覆刪除
  11. 好長盡既資料呀...而且行程好啱我...多謝哂你既分享呀~~我諗我喺度搵到好多參考...不過其實我個trip只係買左機票咁大把,咩都未plan好架...可唔可以大約講下你呢個trip既洗費呀,唔計機票,大概幾多呢? 我想有個budget預算下呀~~   唔該你先~~

    回覆刪除
  12. 不用客氣 !啱用就好啦!
    我諗住、食、行都要 HK$2500-3000....
    不過豐儉由人....好難話 Extact Price!
    祝旅途愉快

    回覆刪除