2010年4月7日星期三

粟米魚肚羹


 


冬天時份


總喜歡飲熱飲暖暖身體


在日式超市可買即沖栗米湯/薯仔湯


十分方便


但欠缺口感及無"趙"口


就試試自家煮


粟米魚肚羮



 


材料:


地捫粟米蓉~ 1盒


地捫粟米粒~ 1盒


魚肚~ 幾塊


蛋~ 2 隻


薑、葱~ 適量










 


做法:



1.  魚肚先浸軟,再用薑氽水→ 扭至乾身→ 切絲


2.  蛋發打後成蛋漿 + 少許鹽待用


2.  煲滾水後→ + 粟米蓉及粟米粒各 1 盒→ 煲 15 mins


3.  + 魚肚絲於粟米湯內→ 煲 20 mins


4.  + 調味 (鹽 + 雞粉)


5.  + 生粉水→ + 蛋漿拌勻熄火 + 葱粒


 



 


就這樣既簡單又好味的粟米魚肚羮便可上桌


 


 


-------------------------------------------



Favourite Things



Connie Talbot



Raindrops on roses and whiskers on kittens
Bright copper kettles and warm woolen mittens
Brown paper packages tied up with string
These are a few of my favourite things

Girls in white dresses with blue satin sashes
Snowflakes that stay on my nose and eye lashes
Silver white winters that melt into spring
These are a few of my favourite things!
When the dog bites, when the bee stings
When I'm feeling sad
I simply remember my favourite things
and then I don't feel so bad!

Cream colored ponies and crisp apple strudels
Doorbells and slay bells and schnitzel with noodles
Wild gees that fly with the moon en their wings
These are a few of my favourite things

Girls in white dresses with blue satin sashes
Snowflakes that stay on my nose and eye lashes
Silver white winters that melt into spring
These are a few of my favourite things!
When the dog bites, when the bee stings
When I'm feeling sad
I simply remember my favourite things!
and then I don't feel so bad!
*end*






17 則留言:

  1. 煮得好好,感覺好正,有少少 口!

    回覆刪除
  2. 多謝..... ....好味架
    我仲浸多咗啲魚肚....
    用嚟韮王魚肚炒蛋.....這味也很好
    不過依家啲韮王幾貴$16/斤

    回覆刪除
  3. 現在好煩,發覺配了3週的新眼鏡有個隱藏的印,很微,但我戴著時,眼球左邊總有少少嘢咁,雖然好微,但總之 ....!拿回去,又怕他們總是話無事,給覺得你在剎賴.......,又要開始煩!淨鏡片 2500元 .....仲想著我自己能忍多久!!

    回覆刪除
  4. 終於都係出去了,雖然都係理我,但當初的熱誠就無囉,其實唔駛咁吖,我又無惡、無剎賴!我指出唔妥的地方,佢話係 Hoya 個 trade mark喎,所有其出產的鏡片都有,只是此塊無磨去,所以我眼利睇到喎!咁都得!我只說 : 總之在我視線範圍見到都唔啱啦,阻住視線嘛!死死氣話換個塊鏡片比我,再 call 我攞,但過程就全程望出街,跟我對話都唔望我,給我唔服氣的感覺,但總算暫時了結!

    回覆刪除
  5. 咁貴....$2500 係咪漸進鏡嚟架.......
    咁咪安樂....我覺得自己都幾似妳
    我又係奄尖腥悶.....如果比我發現啲嘢有瑕疵....
    就週身唔安樂.....掂都要換.....

    回覆刪除
  6. 唔係漸進鏡呀!係在陽光下自然變太陽鏡、入室內回復正常的,其實出了一段時間,不過現在挑起條筋才去!
    http://www.youtube.com/watch?v=vFpmavKWfMw

    回覆刪除
  7. 都幾貴吓......我諗我要驗眼呀
    我發覺我有老花啦.....要配老花鏡
    可能我 10 年前做了激光去近視
    現在就老花啦

    回覆刪除
  8.   其實我貪夏天出入方便 D ,所以就試吓全視鏡囉!
    10 年前,分司同事潮起,到養和搵 Dr 周伯展做 矯視 手術,係一個轉一個去做,共有5個,ar三萬,當時我都心動,但我好怕 ....!望自己對眼又唔係特別靚,又話都有可能再近視 .....,所以都係慳翻!
    你唔覺得做手術好恐怖咩?講真, 40 後就開始有老花, 與 激光去近視無關 o架!配老花鏡,睇書方便!

    回覆刪除
  9. 我都係養和做........
    好恐佈.....但好憎戴眼鏡....
    又懶戴 CON
    這十年都感覺良好
    但現在就怕光及提早老花

    回覆刪除
  10. 提早 .......

    回覆刪除
  11. 係呀....簡單好味....妳又整丫

    回覆刪除
  12. 其實都差唔多啦....
    不過同齡的朋友都沒有這個 Problem...
    有啲唔忿氣

    回覆刪除
  13. 係長洲買咗魚肚喎,等我又整番碗先!
    咦?我地口味幾接近喎!

    回覆刪除
  14. 我同妳都咁鍾意食嘢.....
    對於我食就可以解決問題
    食到佳餚就煩惱盡消...
    我好似成日都唔飽咁....
    妳係唔係

    回覆刪除