2010年4月8日星期四

250310~ Mist Plaza & 廬山@清境



 


民宿的服務是


包括有職員駕車送住客到清境一帶的景點


14:10 專車駕駛到達清境內唯一的小商場


滂沱大雨加上陰雲濃霧


這裡一片矇矓.......很配合 Mist Plaza 這地方


形式似小型版的香港赤柱廣場


有地球無孔不入的 Starbuck.......


還有 2-3 間食店及 1 間便利店


其餘都是售賣手信的店舖


就讓我帶你走一趟



 






 


這裡有為遊客提供的郵遞明信片服務


台灣最高的郵急便


來自海拔 1743 的祝福


依收件對像的不同


投遞到不同的信箱內


有戀人    朋友    家人及自己之分


每月定期推出不同的戳章


是否有紀念戳章為投遞的對象而印上呢?



 






 


台灣人都幾浪漫有心思喎



 






 


很好的祝福啊



 






 


景點必有的印仔留念服務


太多啦......我只要有關清境的



 






 


有間名為『香草舖子』


我喜歡的香香.....雅緻的田園感覺


以薰衣草為主題的佈置


售賣香草....香薰.....花茶.....身體滋潤品



 




















 


店舖向外走


還有一個小花園



 






 


很理想的後花園


相信在這裏看看書......配以一壺茶


也可消磨一個早上



 






 


店內有很多田園味的小擺設


紫色 Bear Bear



 













 


小小盆哉也如此吸引



 




















 


喜樂康福茶 NT$180


還有沉靜舒壓茶 NT$180


飲下感覺 Relax......


我兩種味也很喜歡.......就 Shared



 






 


香包 DIY



 






 


再行到另一舖


自選口味的了結糖


買了 NT$430/16pcs



 






 


很多香草....羊脂的身體滋潤產品賣



 






 


到 15:30 便到二樓


這意大利餐廳  Patite  用餐



 



















 


我們坐在許願樹下


看看別人的願望


也樂透半天



 













 


我要義式羅勒烤雞腿餐


NT$180



 






 


朋友的藍帶起司豬排餐


NT$170



 






 


在這裏 Hea 了一個多鐘


雨還沒有停下來


只有 Call 民宿職員來接我們回民宿


17:15 回房睇民宿借了的書及 DVD


下雨天又在 1783 公尺海拔上


十分寒冷


我們都要穿羽絨才可禦寒


在房間內要開暖墊及抽濕機



 






 


19:00 出發到廬山浸溫泉


~ 30 mins 車程


是民宿職員介紹及安排的


價錢:NT$600/person 包車接送



 






 


我們就這樣步行一條索橋


到達一間叫『正揚大飯店』



 






 


就循飯店上便到達這公眾泡湯地方


是男女共浴


情況如公共泳池一樣


但這裡的更衣室也是男女共用一室


雖則內亦有個別分隔及門


但真是不太好的安排


且 Locker 又在戶外..........


下著大雨都頗狼狽


細 Size Locker 要分 4 個入才可安頓我們的行李


要預備足夠 Coins: NT$10/Locker



 






 


分兩池泡湯


這個小的有中藥成份


溫度比較高



 






 


這個大的有身體不同位置的水力按摩



 






 


浸到 21:00 (即關門時間)


我們便自行過橋到相約司機的地方


乘車回民宿休息



 






 


小米酒是這裡的特產


很低酒精成份......甜甜哋.....好味啊



 






 


21:50 回我們的觀星房


但今晚下雨是沒有星星啦



 






 


第 3 日行程完結


 


 


------------------------------------




雨天沒有你



王菲



 


作曲:Barry White


填詞:潘源良





 


開始聽到雨聲嘅時候
我仲以為自己發緊夢 到知道真係落雨
至發覺自己原來已經醒咗嘞
...落雨既夜晚 一切都有新嘅感覺
一切都令我好自然咁再想起你
...想起你同我每一個片段

*讓晚空
 一聲聲敲窗的雨像每點洒進心中
 張開的臂彎祇盼可現在跟你相擁*

可惜今宵祇有我 沒你(夢你)
每個雨夜都會想到你(Yeah 實在是愛你
)

有你係我身邊 雨聲都好似一首歌

(
永遠也令我歡喜)
但係得我一個嘅時候

(
獨自永沒停永沒停嘆氣)
有你嘅雨天叫做浪漫

冇你嘅雨天叫做憂鬱

REPEAT


(
但願現時夢見你)
不如唔好訓住 等我過嚟搵你

(
但願現時可一起)
想訓都訓唔著啦 落咁大雨

(
實在永沒停永沒停愛你)
點都好 其實我好想你知道 我好掛住你


REPEAT


曾經讀過一本小說裡面有兩句話係嘅
雨天沒有你便不是雨天
我嘅時候唔係好明
而家我知道點解嘞

敲窗的雨點聲轉趨矇矓...






 








 


 


12 則留言:

  1.     寧靜、悠閒,真係好嘆吓!我喜你的雞腿餐 多一些,價錢唔貴喎!不過就算下雨,趁仍是白天,我都會拿著傘在附近逛逛, CD 可留待晚上看。有得選,我仍會收看 台灣 TV ,看看人家的節目!

    回覆刪除
  2. 大哥五月同女友去台灣旅行, 我問佢plan左去邊未, 男人都係比較懶, 佢話「隨遇而安」就算, 所以我叫佢上你個blog睇吓參考吓! 

    回覆刪除
  3. 因為實在太大雨.......
    出外已沒有地方想走
    我們還有一天多在清境
    況且傍晚我們 Book 了到盧山浸溫泉
    當晚是看不到台灣 TV 的
    要明早才找職員攪
    不過台灣啲綜合節目好嘈

    回覆刪除
  4. 我要出一篇
    『歡迎 Peacelife 哥哥』先

    回覆刪除
  5. 好想試吓咁 hea嘅民宿經驗...
    尤其係果碟咁誘人嘅雞腿飯

    回覆刪除
  6. 妳又同妳 Honey 嚟丫....都唔錯...
    不過就要飛起 99....啦
    羅勒雞腿好味呀

    回覆刪除
  7.   分兩次寫,好在我常看來看去,想了解多D清境咋!
     一看兩件羽絨,原來你又跟我穿一樣色呢!
     小米酒手信我鍾意!點解你知道乜味,是試飲了?
    看不到星星,你可有失望?!只嘆無緣吧!
     

    回覆刪除
  8. 係黃色喎.....同妳一樣丫
    係呀......小米酒係小店啲人比我試.....好味
    不過我哋有酒無餚.....隊唔得幾多
    其實第二晚都望到月亮.....但星星就唔見囉

    回覆刪除
  9. Haha~~
    妳真係知我心意...but好難飛得甩呀!

    回覆刪除
  10. 梗係......仲要唔好比佢知添呀....
    妳老公都好講呀.....咁先係好新抱....乖喇

    回覆刪除