2010年4月22日星期四

烹飪班~ 九層塔炆雞



 


22-3-2010


兩餸一湯烹飪班~ 九層塔炆雞



 






 


材料:


光雞~ 1 隻


九層塔~ 數棵



 






 


薑片~ 幾塊


乾葱~ 4 粒


蒜茸~ 幾粒


 


 


 


調味:


鹽、糖、生粉、豉油、麻油及胡椒粉


 


 


 


做法:


1.  將光雞洗淨切件→ 只需用少許鹽醃


 


2.  燒紅鑊→ 下油將雞件兩面煎



 






 


3.   爆香薑片至金黃及出味→ 下乾葱片→ 再下蒜茸→


放入雞件爆透→ 放入調味→ 贊酒



 






 


4.  下九層塔煮透上碟



 






 


提示:


 


1.  九層塔是一種香草,這是台灣的叫法;


泰國的叫法是金不換;外國名是羅勒 (Basil)


香港多用作炒蜆或炒田螺用


 


2.   九層塔可購於泰國食品店


 


3.  醃光雞只需下鹽醃,可減少雞件收縮的程度


 


4.  雞件可先泡油或兩面煎,目的是鎖住肉汁


 


5.  薑片、乾葱及蒜茸要逐樣爆香至金黃才下另一樣


 


6.  可變換為豆豉炆雞.....腐乳炆雞等


 


 


這味既簡單又可多變化


希望合你們的口味啦



 


-------------------------------------------


盡在不言中


周慧敏


 


曲:林隆旋
詞:黃桂蘭


 


能不能就讓一切盡在不言中 我們之間無法言諭
不要去刻意經營所有的話語 我和你 盡在不言中


曾經想要對你說的字字句句 欲言又止的我卻詞不達意

其實我的感情你都看在眼裡 應該明白我的心


動人的話 別人都說的比我好

美麗的詩 又撲朔迷離 不容易傾聽


能不能就讓一切盡在不言中 我們之間無法言諭

不要去刻意經營所有的話語 我和你 盡在不言中


曾經想要對你說的字字句句 欲言又止的我卻詞不達意

其實我的感情你都看在眼裡 應該明白我的心


動人的話 別人都說的比我好

美麗的詩 又撲朔迷離 不容易傾聽


能不能就讓一切盡在不言中 我們之間無法言諭

不要去刻意經營所有的話語 我和你 盡在不言中


能不能就讓一切盡在不言中 我們之間無法言諭

不要去刻意經營所有的話語 我和你 盡在不言中



 



18 則留言:

  1.  
    九層塔 係賣飛佛,又有骨落地 ......咁我帶埋香檳啦!

    回覆刪除
  2. 帶啲枝嚟呀
    我夢寐以求的粉紅色 Moet & Chandon

    等妳吓

    回覆刪除
  3. 都唔錯架.....惹味的九層塔

    回覆刪除
  4.  以妳今時今日,駛唔駛咁誇?!夢 寐以求!

    回覆刪除
  5. 睇到都聞到香味...

    回覆刪除
  6. 咁人哋得隻雞
    我出雞....妳係出香檳喎
    唔係出豉油.......
    我拋磚引玉丫嗎

    回覆刪除
  7. 係呀....九層塔煮餸都好香吓

    回覆刪除
  8.  

    咁好天,你唔去街?我剛回來,買了好多 mango,但又唔知做乜!

    回覆刪除
  9. 今晚要返夜呀....
    咁做芒果布甸啦

    回覆刪除
  10.    無人幫我食呀! 我剛吃了兩個,乾手淨腳,我諒諗乜都唔整哪!
    今日真係好好天,好久未試過,我想你工作附近,今日有陽光、風,一定好靚!我又要跟你說再見了!

    回覆刪除
  11. 妳去邊呀?我瞓啦

    回覆刪除
  12.  好攰,要瞓晏覺!

    回覆刪除
  13. 雞好味道呀!
    我要一碗飯ok啦 !

    回覆刪除
  14. 真識嘆!
    我都鍾意瞓晏覺!

    回覆刪除
  15. 好啦!你咁撑場.....比舊雞肶你吓

    回覆刪除
  16. 一碗夠啦!
    仲有椰香南瓜湯

    回覆刪除