2010年4月5日星期一

240310~ 士林夜市



 


19:20 離開捷運忠孝敦化站


先乘永寧線→ 台北車站


再轉乘淡水線→ 劍潭站


19:40 到達



 






 


士林夜市


是台北最具規模及繁榮的夜市


有各式各樣的攤檔


絕對可滿足口腹之慾


夜市分兩大部份


一是傳統陽明戲院為中心的周邊街道


包括大南路慈誠宮一帶


另一邊則是配合夜市改建


而集中管理的小吃攤位區域


屬於士林市場範圍


位於劍潭捷運站出口對面的臨時市場


就先行街邊檔口先啦


這裡有很多新鮮水果的檔口


顏色鮮豔......令人垂涎欲滴


冰凍新鮮感



 






 


滷味也夠吸引死



 






 


臺灣經典小食~七里香


"雞籮"依家嘢真係唔係個個啱



 













 


這個薯蓉也很吸引呢


不過是影人家的


所以手震震



 






 


鹽水雞也夠引死人啦



 






 


就先出擊大大碳香烤雞排


要排隊等炸



 






 


步驟正確


我的廚神老師說:炸肉要炸一次


再番炸便能達至脆口及鎖住肉汁



 






 


不過佢就唔係番炸


係再碳烤塊雞排



 






 


然後用機切條


真係招呼週到啫



 






 


NT$55


評佢 6 個字:肉嫩外脆內 Juicy



 






 


再入海友飲碗補湯先



 






 


十全藥燉排骨湯


NT$70


味道似星加坡嘅肉骨茶


都唔錯



 






 


必食:福州世祖胡椒餅


一來饒河街 (總店).......舖前已大排長龍


為的是一嘗酥皮餡多的胡椒餅


我見他們男女二人在搓皮及包餡


那薄簿的皮具極強彈力


能包著大量的餡料再加多多葱


一個一個排在檔口前


但只開一個烤爐.....而每次只烤十個多


長期堆積一班食客在門外



 






 


據說餡內的是五花肉及瘦肉


用胡椒及特製香料要先醃上 12 Hrs


而胡椒粉是選擇印尼進口


更重要的是放進爐內用木炭烘烤時的火候掌握


每次~ 15-20 mins.......這樣就不軟不硬



 






 


NT$40


我們足足等了 20 mins 多


外皮酥脆.......肉餡鮮嫰多汁


一餅在手......實在滿足


但要待涼一點才吃


否則會燙傷



 






 


還有大溪名產


即係滷味啦



 






 


21:30 離開慈誠宮一帶



 






 


到達另一士林的臨時市場



 






 


這裏是一臨時市場


情形就像香港街市的熟食檔


即大排檔口



 






 


我入內行了一圈


都是買這些小食



 




















 


晶瑩軟滑的檸檬愛玉



 






 


大餅包小餅


是士林獨有小吃


外層用一張麵餅皮包著油炸過的酥餅


外酥內脆


口味有咸甜之選


如花生....芋頭......紅豆......咖喱等



 













 


最多的是售賣果汁的檔口



 






 


豪大大雞排


又是大排長龍


有趣的是每人都拿著一紙袋呆等著


準備一炸好即入


而且這裏的雞排是一律不切



 






 


再來一杯蜂蜜苦瓜汁


NT$50



 






 


新鮮雪白的白苦瓜


實在上鏡



 













 


22:00 離開士林的美食市場


22:30 乘捷運淡水線回到懷寧旅店



 


第二日行程完結



 


--------------------------------



黑色午夜



張國榮



作曲: 國吉良一
作詞: 林振強





*深夜 沉默但其實跳動
 車內 橫巷內 藏著愛侶抱擁
 深夜 人盡力尋覓美夢
 不要急 不要急 反正有空
 心碎的 心碎的
 都也出發活動 尋活動


深夜 人易被明月煽動
 火焰無忌地搖盪你我眼中
 深夜 瀰漫著迷幻作用
 親愛的 親愛的 不要看鐘
 今晚黑 今晚黑
 請你跟我活動 尋熱夢


可否一起笑著
 愛到徹底 (愛到徹底)
 一晚浪漫都可永遠美麗
 讓那些漆黑空間引導
 愛意發揮 (愛意發揮)
 孤單的你跟我都不想過
 Lonely night Hold me tight)*


黑色午夜 深不見底
 身邊你使我著迷
 朦朧是黑色午夜 深不見底
 可否靠緊我 令寂寞默然逝 #


Repeat *##






 






 


 


8 則留言:

  1.      士林夜市的小吃咁多年都大同小異,我最記得即搾白玉苦瓜+ apple  汁,正!食少少雞扒後,我連飲兩杯才夠喉、清熱,再重要我體質能受得寒涼!

    回覆刪除
  2. 我飲白苦瓜 + 菠蘿也好好味
    係可以清熱.....至啱我....
    我體質不能太寒涼呀........會暈....
    但又易熱氣......好煩

    回覆刪除
  3. 我去到士林無乜合胃口的,唔食炸的,就有食D串燒,
    果汁好正。
    饒河街夜市最正福州胡椒餅,嗰姊姊好厲害的記得晒買嘢D人的次序!
    重有紅豆夾餅同埋雪糕夾餅!好想食呀!

    回覆刪除
  4. 妳幾時好過?....
    好好記性喎...連胡椒餅呀姐厲害都仲記得...
    我無見到紅豆夾餅同埋雪糕夾餅添
     

    回覆刪除
  5.   有無搞錯呀,咬開影一張比大家睇嘛,總是未結局咁!

    回覆刪除
  6. 依個胡椒包好熱
    千祈唔好隨便咬或撕開佢
    啲汁會熱辣辣留出嚟
    我同事話佢朋友比啲汁燙到手.....仲以為燙傷
    所以唔好輕舉妄動.....
    就係咁......我唔記得影囉
    重之好好味.....無介紹錯
     

    回覆刪除
  7. 還有其他也很好吃的美食喔,下次來台北可以多試吓

    回覆刪除
  8. 多謝到訪.....
    一定要試多啲....
    妳啲相好靚.....石溪中的五月花

    回覆刪除