2010年4月6日星期二

250310~ 台北→ 清境



 



第三天



25-3-2010



下雨天



05:45 起床→ 06:30 出發到台北車站東門



Skip 了酒店提供 07:00 早餐



只能到便利店買早點上車



因要乘台灣觀光巴士到清境



在台北出發就一日只有早上一班



否則要包的士



這車要預訂好才可作安排



價錢是 NT$1300/person/2 ways



呢!就是這部車↓



車箱內座位非常寬倘



除司機還全程有公司職員在車上作安排



車程:07:00 → 12:30



中途有站上落及休息




 










 



清境位於台灣中部



位於南投縣仁愛鄉境內



海拔 1700 米的高山地帶



佔地超過 350 公頃 



12:30 到達清境『黃慶果園民宿』




 










 



下著大雨的清境



一片矇矓.......有啲唔開心



但民宿職員態度熱誠



先作詳細講解設施及服務



那女職員還協助我搬行李喼上我們的



『觀星二人房』



NT$4280/Room/2 Night



以下是我們的房間從 360° 旋轉大寫真



天窗下的雪白大床




 










 



落地玻璃外的



矇矓仙景




 










 



全屋都是木造



實在有身處森林....遠離繁華城市的感覺




 










 



身處房間是高於四週山巒



這還是我的第一次



大地在我腳下




 








































 



浴室也有小天窗




 










 



這些聖誕小擺設



雖則過時........但很有外地 Home Like Feel




 




















 



沿樓梯下便是小客廳




 




















 



都好大自然感覺




 










 



我偷入地下的房間



有露台的也不錯呢



但我還是喜歡觀星二人房



可以 Fly Me To The Moon




 










 



趁未被我攪亂



就環迴大拍攝→ 13:45



出發 Mist Plaza






 



------------------------------------




Fly Me To The Moon



Olivia Ong - A Girl Meets Bossa Nova



 



Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what Spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand!
In other words, darling, kiss me



 


Fill my heart with song
And let me sing forevermore
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true!
In other words, I love you!



 


Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what Spring is like
On Jupiter and Mars
In other words, hold my hand!
In other words, darling, kiss me



 


Fill my heart with song
And let me sing forevermore
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true!
In other words, I love you!



 




Fill my heart with song
And let me sing forevermore
You are all I long for
All I worship and adore
In other words, please be true!
In other words, I love you!



 







 






19 則留言:

  1. 這地方不錯哦,
    有機會都要約三五成群去吓。
    你到步後有甚麼搞作~?

    回覆刪除
  2. nice trip and thanks, Queen  !

    回覆刪除
  3. 呢間森林小屋 feel 的民宿,真的唔錯,又可嘗你想觀星的心願,你更可加點幻想,自我化身為童話中的主角.......
    但畸型的我,會感到恐懼、不安!落雨倍添詩意?我只怕屋頂天窗漏水,迷霧又令我有掌不透、唔踏實的感覺!
    快 D 天光啦,我瞓唔著呀!   
     

    回覆刪除
  4. 我真係都好鍾意呀 !不過我朋友就麻麻
    佢早幾個月住過宜蘭的民宿
    佢話仲好 Feel.....她覺得這裏有商業 Feel
    房間除天窗外.....唔夠特別
    我無比較....所以興奮過人
    有啲似長沙租公務員啲 Bungalow.....
    啱我係啲發夢王
    妳會感到恐懼、不安......可能我多年訓練有素
    而我最怕污漕.....嘈......濕呀.....
    哇 比鬼........

    回覆刪除
  5. 無物.....因全日下大雨
    不過好似兩人浪漫啲
    妳同 16 少啦.....唔好叫咁多人呀!

    回覆刪除
  6.   我鍾意住酒店係簡約的設計,佈局顏色有咁淺得咁淺,要光猛,我就合意!

    回覆刪除
  7. 簡約自然......和諧清新....
    妳鍾意

    回覆刪除
  8. 喂,今日 Yahoo 首頁版面的  "時尚生活" 欄,也介紹 "清境" 呀,你有空睇睇!

    回覆刪除
  9. 間民宿很有feel啊!是我喜歡的style!
    很想去呀!

    回覆刪除
  10. 我覺得都唔錯....
    真係似住Bungalow.....宿營感覺...
    但有酒店 Bedding Feel.....乾淨....舒服

    回覆刪除
  11. 松木牆壁....好桑拿房feel呀!! 

    回覆刪除
  12. 呢間民宿都好靚呀!!
    想問下係咪由觀光巴士一落車就到啦?
    我可能7月會去清境, 但唔知7月O既清境天氣好唔好? 會唔會落好多雨呢?

    回覆刪除
  13. 係呀.....搭到總站一落車就見黃慶果園民宿
    這裏一年都唔熱
    夏天也很涼....但是否雨季就唔知
    但若想住觀星房....
    7 月又是暑假...
    建議早啲 Book...
    因為都幾易 Full
     

    回覆刪除
  14. 係呀, 我都覺得要早d book, 我上過去民宿個網睇, 好似得2間(後棟)咋, 另外仲有2間好似都係觀星房響新後棟, 唔知有咩分別~~
    係呢, 佢個網話要入住前3日匯錢, 但如果我地要唔要咁做呢? 我試過訂台南一間溫泉旅館, 打去佢就話唔駛, 唔知呢間係唔係?

    回覆刪除
  15. 係呀觀星房比較多人 Book
    我們住 2 晚....本來話有 1 晚都無
    但去到就話 ok 喎
    我哋無匯錢.....但一到步台北就再打電話 Confirm Booking
    佢哋啲 Services 都幾好....負責

    回覆刪除
  16. 你好,
    我遲啲都會去清境呀,但係考慮緊book唔book這架車...
    我前一晚會住喺北投,好驚趕唔切架車...
    請問你上次搭,架車有沒等齊人至開車??
    謝謝~
    S~

    回覆刪除
  17. 我諗都要好早出門口先得
    係預先 Book 好.....但所有人都準時到....
    無等過人.....我諗唔預人遲到

    回覆刪除