2010年4月16日星期五

280310~ 台北平溪線






第六天


28-3-2010


08:00 起床


09:30 到旅館頂樓食早餐


都係咁上吓嘢



 








食飽飽就 10:30 出發


由旅館步行到台北車站



 






 


在台北的日子


日日必經的台北車站



 






 


先看看班次


今日第一站是要到瑞芳



 






 


班次都很疏


要等差不多 1 Hr


下一班車是 11:40


台鐵:由台北→ 瑞芳 NT$50



 






 


今早我和朋友有爭執


一於各行各路


我便拿著相機到處影影


這間台鐵本鋪在台北車站內


售買各種鐵路紀念品



 






 


這些台鐵公仔很有日本鐵路員的感覺



 






 


人物介紹:


列車長→ 服務員→ 司機員→ 工務員→ 站長



 






 


若有朋友喜歡收集鐵路.....火車公仔


一定眉開眼笑



 






 


還有台灣小郵筒


Kawaii 呢



 






 


在台鐵本鋪外


又有得蓋印仔留念



 






 


台北→ 瑞芳 (11:40-12:40)


差不多 1 Hr 到達瑞芳



 






 


再轉乘平溪支線


台灣鐵道至今已超過百年的歷史


尤其是鐵道支線『平溪線』等慢速小火車


充滿濃厚的古樸城鎮的鐵道遺跡


由瑞芳站.....


就開始一趟台灣鐵道懷舊旅程



 






 


先買一張平溪線一日遊火車票


就可以遊足一整天


票價: NT$54



 






 


但我們矇查查上錯了車


走回台北的方向


這就足足延誤了行程一小時多



 






 


轉轉折折 14:00 又回到瑞芳車站


下一班車→ 菁桐要 14:40



 






 


還有半小時多


便走出瑞芳站看看



 






 


瑞芳站


可以說是台北郊外景點的轉車站


這裏除了可轉鐵道到十分→ 平溪→ 菁桐


亦可出站轉公車到九份


包的士上九份也列明 NT$180 一程


若是早一點出發


可更充實~ 先遊一轉九份


才搭火車遊平溪線至晚上



 






 


這便是瑞芳站外的街景


古舊的老街感覺



 






 


朋友到附近買了杯珍珠奶茶



 






 


旅程中第二杯珍珠奶茶



 






 


攪攪陣影吓啲鐵道員



 






 


鐵道員感覺是很「爸爸」的形象


刻苦耐勞........盡忠職守......



 






 


唉!2 個大鄉里


終於 14:40 上了平溪線列車→ 十分



 








 


要半小時的車程


就先說一點歷史


『平溪火車線』於 1929 年通車


屬早年參陽礦業公司運輸煉礦使用


由瑞芳出發


沿線經候硐→ 三貂嶺→ 大華→ 十分→ 望古→


嶺腳→ 平溪→ 菁桐 ( 終點站)


當中以菁桐站最古色古香


老火車站仍沿用始建時的木製材料


但建議懷舊之旅


是主要集中在『十分』 『平溪』及『菁桐』車站附近



 


 


------------------------------------------



Donna Donna


 


Joan Baez




On a wagon bound for market
There's a calf with a mournful eye
High above him there's a swallow
Winging swiftly through the sky

How the winds are laughing
They laugh with all their might
Laugh and laugh the whole day through
And half the summer's night

Donna Donna Donna Donna
Donna Donna Donna Do
Donna Donna Donna Donna
Donna Donna Donna Do


'Stop complaining' said the farmer
'Who told you a calf to be
Why don't you have wings to fly with
Like the swallow so proud and free

Calves are easily bound and slaughtered
Never knowing the reason why
But who ever treasures freedom
Like the swallow has learned to fly





 


 


6 則留言:

  1.  你的經驗我都有!原本係從瑞芳回台北,點知坐了一小時,才知那車是去花蓮 .........!

    回覆刪除
  2. 我經常坐錯車
    昨日坐輕鐵到元朗....
    無元朗車.....上咗駕去天水圍車...
    諗住去到兆康轉車.....掂知又轉番架天水圍車
    係天水圍攪一大餐先到元朗.....激死
    我經常都係咁....我唔可以轉線
    我諗我唔可以做外勤工作......
    一定以為我吞卜

    回覆刪除
  3.     呢 D 唔係好嘅經驗,你唔駛陪我!
    如我我做外勤工作,一定吞卜,唔駛以為!

    回覆刪除
  4. 你都鍾意鐵路公仔

    回覆刪除
  5. 我這個路痴......搭車痴......
    做外勤都唔知行去邊.......
    物你咁精靈都係咁呀 ......

    回覆刪除