2010年7月2日星期五

椰子香蕉雪糕

 



 


從網上搜尋西班牙資料


認識了 J.Cheung


很成功轉營的一位同行


欣賞她的決心.....對烹飪的誠意  執著及耐力


就試做了她的推介


椰子香蕉雪糕








 


材料:


蛋黃 1     砂糖 35     椰漿 450


香蕉 1    忌廉 125 毫升



 






 


做法:


1. 香蕉去皮壓成茸





2. 
將碗坐入熱水     倒入糖及蛋黃拌勻 


再倒入椰漿拌勻至厚身





3. 
將廉忌打起  加入蛋黃漿及香蕉茸拌勻後


放入冰格冷藏至硬身


每隔 30 分鐘取出攪拌    以防起硬塊



 






 


這味椰子香蕉雪糕


有濃濃的椰香及甜蜜的香蕉味


第一次 Mix & Match 的雪糕新地


沒有雪糕機的朋友亦可試試


但記得每隔 30 mins 取出攪拌.....以防變雪塊



 






 


P.S.


-  我使用了 Bamix  將香蕉打成茸再混合蛋...椰漿


-  亦用了雪糕機拌勻材料成糕狀




 


 


心有干干結

22 則留言:

  1.  沒有雪糕機的朋友亦可試試 !
                      但沒有 Bamix 又能試嗎?!

    回覆刪除
  2. 當然可以啦!
    Jenny 係無話用 Bamix....
    佢係將香蕉去皮壓成茸...
    不過我有就無謂攪咁多啦

    回覆刪除
  3.   Oh ..... 壓隻 香蕉 .... 梗係用 Bamix 啦!

    回覆刪除
  4. 妳啲夏裝美女好得喎....
    涼鞋短裙草袋....我鍾意

    回覆刪除
  5. 你死啦激嬲穩姐!
    我試過唔得就唯你事問吓

    回覆刪除
  6. 天氣咁熱, 真係好想過隔離seven買雪糕食 

    回覆刪除
  7. 椰子加香蕉是否好食呀

    回覆刪除
  8. 佢掂會嬲我啫.....佢去咗浸浴消吓暑吖
    一定得.....不過祕訣是 30 Mins 係冰格拎出嚟攪佢幾吓.....再雪....再攪吓......咁就唔會變雪塊....有雪糕軟滑感

    回覆刪除
  9. 係呀!我就嚟溶啦......食咩都止唔到熱.....

    回覆刪除
  10. 都 OK 啦 ......但因為兩樣都唔係我 favour....
    但都 Match 到呀.....
    只係試吓 Mix & Match 吓

    回覆刪除
  11. 香蕉加椰子汁個配搭又幾好喎.

    回覆刪除
  12. 都唔錯架.....這款雪糕有香蕉比較 Firm...
    無咁容易溶....
    妳都試吓 Jenny 嘅推介
    歡迎 Bamix......我 冰淇淋之友

    回覆刪除
  13. 記得每隔 30 mins 取出攪拌.....以防變雪塊  
    咁你攪了幾多次?

    回覆刪除
  14. 可參考以下的朋友  熱情果雪芭
    佢 + 酒整.....我諗味道幾有層次....我都會試
    很好的示範

    回覆刪除
  15. 記得每隔 30 mins 取出攪拌.....以防變雪塊  
    咁你攪了幾多次?

    回覆刪除
  16. 7-8 次囉.....仲物鬼問完又問啫

    回覆刪除
  17.                           
    咁你攪了幾多次?  你又無答我 ....... 我淨係想知你的經驗!
     所以我咪 咁你攪了幾多次? 囉!

    回覆刪除
  18. 我無試過....東主有喜話 7-8 次

    回覆刪除
  19.   今次真係溝通唔到! 仲多了個第三者!
      我主要係想問你,你制作 相片中的 椰子香蕉雪糕, 你攪了幾多次?
     = Queenie 每隔 30 mins 攪 吓, Queenie 一共攪了幾多次?

    回覆刪除
  20. 吓,乜你當我搞 Gag ? 我從唔識搞 Gag ...算吧!

    回覆刪除