2010年7月18日星期日

芒果雪酪


 


 


夏日炎炎


總令人聯想到夏天的色彩


熱情奪目的芒果黃色


芒果雪酪~ 能令人嚐到濃濃的果香


入口即溶的感覺



 






 


材料:


水~ 50 ml


砂糖~ 70g (- 至 20g)


由愛文芒果轉為水仙芒果肉~  300g


檸檬汁~ 1 大匙


*魚膠粉~ 5 g


*水~ 1 大匙



 






 


做法:


1.  先將雪糕機內膽放入冰格最少 8 Hours,使其充份蓄冷。



 


2.  將 *魚膠粉 + *水 混合,產生膨脹起來。



 


3.  將砂糖溶解於熱水→ 待冷卻。



 


4.  芒果起肉,並切適當大細 + 3. + 檸檬汁用  Bamix 發打


成泥狀備用。



 


5.  將膨脹的魚膠粉放入微波爐加熱至溶解,


再少量逐次 + 入 4. 裡混合。



 


6.  將  5.  攪拌並冷卻成稠及冰冷狀態。



 


7.  然後倒入雪糕機內攪拌 20 mins 至糕狀。



 


8.  然後放入保鮮盒內再冷藏 1 -2 Hours ,


+ 上芒果碎粒混合,冰凍後使質感更硬身。


 



 







 


食譜來自「我冰淇淋」P.27


 


 


Forrest Gump Suite

10 則留言:

  1. E...可以試做呢款!謝謝分享!

    回覆刪除
  2. 好消暑o既甜品呀!!

    回覆刪除
  3. 我都係睇到妳整先試吓
    不過我落咗魚膠粉.....
    我不太喜歡這黏質感
    所以下次 Sorbet 都唔會落魚膠粉

    回覆刪除
  4. 不過我跟 「我 冰淇淋」 食譜落咗魚膠粉.....
    我不太喜歡這黏質感
    所以下次 Sorbet 都唔會落魚膠粉

    回覆刪除
  5. 唔好再搬D雪糕嚟引我好唔好

    回覆刪除
  6. 哈......哈 .........我連食家都引到

    回覆刪除
  7. 你搞錯啦,係為食人家呀

    回覆刪除
  8. 為食嘅人....食食吓就成精....成專家
    妳絕對能叫『食家』啦
    食揾港島區.....

    回覆刪除
  9. 殺死人啦!!    

    回覆刪除
  10. 妳一定好鍾意食芒果喇!

    回覆刪除