2010年7月18日星期日

炎夏午餐



 


放假天


要制作一個簡易的一人午餐


這個海鮮組合也不錯


過了一個美好的中午



 













 


越式炒青口 



 













 


蕃茄薯仔鰂魚湯



 








 


甜品: 芒果雪酪



 















 


好飽.......我又要午睡啦


 


 


 



交響情人夢~ 莫札特C大調雙簧管協奏曲

16 則留言:

  1. 哇,很美的一餐

    回覆刪除
  2. Seems delicious..  
     
     

    回覆刪除
  3. 我又嚟食飯,你嗰度夠兩個人喎

    回覆刪除
  4. 歡迎之至 !炒多個菜添啦 !

    回覆刪除
  5. Really Delicious........

    回覆刪除
  6. 多謝欣賞!亦是很飽的一餐

    回覆刪除
  7. 簡易的一人午餐>>>>>我呢個懶人就覺得唔簡易 lu

    回覆刪除
  8. 我都很喜歡這組合呀

    回覆刪除
  9. 都唔係......妳個 DIY 午餐肉我都未得閒整呀! 引死我喇!

    回覆刪除
  10. 肚餓就嚟食啦!預妳一碗飯啦!

    回覆刪除
  11. 你鍾意吖......賞面食番餐啦

    回覆刪除
  12. ok, next time you make it again, call me !

    回覆刪除
  13. Welcome!
    Remember to bring Champagne /White wine

    回覆刪除