2010年7月17日星期六

烹飪班~ 意式燒豬肋骨



 


12-7-2010


燒烤班~ 意式燒豬肋骨



 


材料:


豬肋骨~ 1 磅半


蒜茸~ 4 粒


乾葱茸~ 4 粒


蜜糖~  2湯匙



 


調味:


鹽~ 1茶匙


什香草~ 1 湯匙


燒烤醬~ 3 湯匙


香葉~ 數片


紅酒~ 2 安士



 






 


做法:


-  將豬肋骨斜斜紋→ 再另一方向斜→成斜格仔紋


與豬肋骨條紋相反便可以



 






 


-  下蒜茸 + 乾葱茸先醃一陣


-  再 + 燒烤醬 + 紅酒 + 什香草 + 香葉醃至入味


可最後才下鹽醃



 
























 


-  燒紅鑊→ 將豬肋骨底、面略煎一陣 (預留醬汁)



 






 


-  將剩餘的醬汁鋪滿肋條→ 放入預熱了的焗爐



 






 


-  以大中火烤焗至金黃→ 再拿出塗上蜜糖



 






 


-  再入焗爐→ 調為慢火烤至微焦便可


-  出焗爐再用錫紙焗一陣,效果會更理想



 












 


 


 


 


General Consideration:


 


燒烤醬即 Barbecue Sauce ,可購於一般超市。


不採用現成燒烤醬,可自行混醬。


我搜尋到這可靠食譜作參考


(混醬: 可再 + 茄膏 2 湯匙、白醋 2 茶匙、蒜鹽 1/2 茶匙、


黑胡椒碎少許) 代替 Barbecue Sauce


 


豬肋骨可買新鮮一排的金沙骨來烹調。


 


醃料及調味以蒜茸為先,目的是先作鬆肉之效。


而鹽則延至最後才下,因為會令肉質收縮及收緊。


 


若有新鮮香草 Rosemary 則可在臨烤焗前才鋪於肋條面,


這可使香草味道更濃郁。


 


豬肋骨用鑊先略煎兩面,目的是鎖住肉汁才燒烤。


若然時間不許可,亦可直接入焗爐燒烤。


 


  要確定豬肋骨熟透,以骨肋上的肉質收縮及


肋骨露出為準。


 


*  使用焗爐燒烤宜臨完成前調較慢火焗一陣→ 再熄火

→ 肋骨可在焗爐焗一陣才取出/用鍚紙封住焗一陣,


則效果會更佳。




 


 



Sax Instrumental 如夢


27 則留言:

  1. 唔!好味喎
    你做主菜,我做甜品都好喎
    你估我地可唔可以炒咗隻澳洲蘇尤魚呢?

    回覆刪除
  2. 啊 Mei 等我呀!
    我功力未夠呀.....等我上山學多幾套劍法...
    一於攪間中庭私房架.....炒咗隻澳洲蘇尤魚 !
    諗吓發夢都笑醒

    回覆刪除
  3. 哇...豬肋扒!!    好味到殺死人呀!!

    回覆刪除
  4. 真係好好味.......
    我每次去 Spaghetti House 必 Order 的
    但老師整得仲好味過佢....
    攪 Party 有佢.....再整隻燒雞.....
    就邊到唔駛去啦!
     

    回覆刪除
  5. 豬肋扒同醬料喺邊度買? 我唔識煮嘢, 因為唔知材料喺邊度買...  

    回覆刪除
  6. 豬肋扒係凍肉舖/Taste/大型啲 Supermarket 都有
    若想新鮮可到肉檔買金沙骨....叫佢唔好切開
    我見老師用支係 Exactly 叫 "Barbecue Sauce"
    佢話 Market Place 買....但其他大形啲超市都有
    至於什香草/新鮮 Rosemary 就都係大型超市
    e.g. Citysuper, Market Place, Taste,etc.. ...
    應該唔難揾

    回覆刪除
  7. 原來金沙骨即係豬肋扒呀?    我真係幾白痴架...   Citysuper, Market Place, Taste,etc. 上水冇呀! 咪要出城囉? 

    回覆刪除
  8. 妳唔係元朗人咩?
    新元中嗰間 Taste 應該有喎
    做物走去上水呀

    回覆刪除
  9. 今日買左豬肋骨啦!(成70幾炆, 好貴!) 到底燒烤醬好食啲, 正做混醬惹味啲呢?   

    回覆刪除
  10. 妳一定係買新鮮.....
    記住用蒜茸先醃一陣....才下燒烤醬...
    第一次唔知頭唔知路.... 梗係燒烤醬啦...
    包無甩漏錯...
    不過我昨天在 Taste 摷都唔見....我諗要去 Market Place 買囉!咁妳買咗末啫

    回覆刪除
  11. Queenie姐, 大火即係幾多度? 焗幾耐? 細火又幾多度? 又要焗幾多度呀? 等緊你教路先有飯開呀!!   好驚....

    回覆刪除
  12. 預熱焗爐先....200℃ (10 Mins)
    先大火~ 220℃- 230℃ 中間格
    一路都要留意住
    見一面燶燶地身→反轉再焗另一面
    如可以可放上架上烤......則更勻.....更透
    下面用有盆盛住啲汁
    再反轉烤→出爐搽蜜糖→轉慢  150℃
    全程都要留意火候......見燶面就下降/反轉/減火
    留意肋骨狀態變通
    爐火不能一概而論....期待妳的大作
     

    回覆刪除
  13. 大火焗幾耐? 細火又焗幾耐, 舊豬助扒黑炆炆, 我唔知佢熟唔熟喎 

    回覆刪除
  14. ~ 40 Mins
    都係一句要望住個爐
    見面燶未熟就下降/較細火/反轉
    都係睇住....我都係新手....無經驗呀 斷估
    要確定豬肋骨熟透,以骨肋上的肉質收縮及 肋骨露出為準。

    回覆刪除
  15. 剛剛去預熱焗爐, 好彩冇聽賓賓點, 佢叫我開280度, 靠害!!  多謝Queenie姐!!   

    回覆刪除
  16. 我都唔太肯定
    妳點佢望住
    見面燶未熟就下降/較細火/反轉
    我都驚教錯......千祈唔好客氣

    回覆刪除
  17. Queenie姐, 我食飽啦! 頭先太騰雞, 唔記得煎左先入焗爐...焗左十分鐘, 兩邊啲骨燶曬但中間唔熟...兩邊反轉焗完又唔記得包住錫紙再焗...揸蜜糖又揸得太多, 偏甜...食嘅時候又乾又輭...最好肉汁個舊喺中間, 比左老豆食, 老豆冇彈有鑽, 亞哥細佬有鑽有彈, 我下次會再試多次^^ 多謝你!! 

    回覆刪除
  18. 『煎左先入焗爐』這個 Step 並非 Must 的
    如趕時間可 Skip
    只為鎖緊肉汁→ 令肉質更 Juicy
    我諗燶面未熟應該將睇骨下降至遠離發熱線/調慢火力
    若果唔用錫紙焗的話.....亦可存放焗爐一陣才取出
    希望妳下次會好啲啦 !我都要快啲試吓先至得
     

    回覆刪除
  19. Hi Queen, 睇到您既食譜好吸引呀,流哂口水tim~ step by step好詳細啊! 想請教一下要肋骨要醃幾耐呢? 謝謝您既回覆哦!

    回覆刪除
  20. 趕時間最小都 3 小時
    最理想是用密實袋醃過夜
    多謝到訪

    回覆刪除
  21. Hi Queen, 唔該哂呀^^ 等我快de試下整先^^

    回覆刪除
  22. 咁期待妳的製成品

    回覆刪除
  23. Hi Queen,
    忘記了請問醃製肋排,是否將材料及調味一同加入呢?
    謝謝您的解答啊!

    回覆刪除
  24. 先用蒜茸 + 乾葱茸醃一陣,
    再 + 燒烤醬 + 紅酒 + 什香草 + 香葉醃至入味,
    可最後才下鹽醃!

    回覆刪除
  25. Hi Queen, 感謝您既回覆哦! 唔該哂您^^

    回覆刪除