2010年7月23日星期五

賣仔莫摸頭



 


 






 


我已經為們揾到好人家


一千個不願意


一千個唔捨得


賣仔莫摸頭


『完全怪我要一試高飛


完全是為著令人生更美


珍惜您 愛過您 感激您 念掛您


無奈到最後要分離』



 






 


現在只能靠您啦!


期待我的 5D Mark II


 


-------------------------------------


 


捨不得你


鄭秀文


作曲: 林慕德
作詞: 利達廷


回頭再看我的最初 尋尋覓覓活在迷惘
多得您引領我 天天您亦為我
令我找到片段亮光


*完全怪我要一試高飛
 完全是為著令人生更美
 珍惜您 愛過您 感激您 念掛您
 無奈到最後要分離


過去的絲絲記憶撓困我的心
 我卻要掙扎離去 *


#我捨不得您 無奈我要創造未來
 共您普普通通的去愛 未夠我獨個精彩
 我捨不得您 無奈我有我的未來
 願您找到心中最深刻的愛
 永不更改 全心我祝福您 #


Repeat *#


 















8 則留言:

  1. 舊既唔去,新既唔嚟嘛

    回覆刪除
  2. 隱姐!我好好運!
    支鏡頭賣出價比買入價還要多$100
    (市場缺貨)
    係賣家自動加的....仲讚我支鏡保養得好
    同新無分別.....試鏡時還微微笑
    就係我想要依支.....好滿足咁!
    但機身就比原價蝕一半多....不過總算甩晒啦
     

    回覆刪除
  3.   
    貪新忘舊 .... 唔係人人有資格!

    回覆刪除
  4. 我部 DSLR 已用了兩年多
    再唔 trade 就更低價
    何況我用量都高 (Shutter Count 都高)
    偶有失靈......
    至於支鏡 (Ultra-wide angle) 是旅行必備的
    但由於雜廠不適合安落 5D Mark II
    唯有放棄......非不得以呀

    回覆刪除
  5. 賣機令我想起葉青霖, 以一百元一個鏡頭, 賣光所有攝影器材給他的徒兒才去出家的事.... 

    回覆刪除
  6. 我都有聽到....這一百元一鏡頭!
    我諗等同送....100 只係象徵式

    回覆刪除