2010年7月3日星期六

烹飪班~ 越式炒青口


 


25-6-2010


簡易越南菜班~ 越式炒青口



 






 


材料:


青口~ 12 両


九層塔~ 2 棵


香茅茸~ 1 條


蒜茸~ 3 粒


乾葱~ 3 粒


紅辣椒~ 2 隻



 


調味:


鹽、糖及魚露



 


做法:


-  青口洗淨瀝乾水份



 












 


-  九層塔用鹽水浸一陣→ 再清洗乾淨備用



 






 


-  燒紅鑊→ 爆香香芧茸→ 再爆乾葱茸→ 下蒜茸→


下青口→ 贊酒→ 下魚露、鹽及糖→ 紅辣椒茸


→ 最後 + 九層塔便可上碟



 






























 


General Consideration:


 


* 青口可選購外國急凍的為佳,相對較少污染。


 


*  急凍青口其實已煮熟,所以不需炒太久。


 


*  『九層塔』是台灣人的叫法;泰國菜是叫『金不換』;


而外國則叫『羅勒』"Basil"


 


* 九層塔宜用鹽水浸一陣去蟲。


 


*  炒配料的程序,是以水份較多的為先炒,


而辣椒茸愈早下/愈炒得久就會愈加辣的。




 


 


 



無花果 (主題音樂)


14 則留言:

  1. 我鍾意用白酒煮!
    仲有10日咋

    回覆刪除
  2. 越式炒青口,味道應該都唔錯,但最好加 d 辣椒絲!
    溫馨提示 : 如果你喜愛九層搭的味道,煮餸用不完,可以把它整 sorbet 或奶凍,好正 o架!
     ( 我有一次在泰國餐廳吃過 Sorbet,好清爽!奶凍就是看到有線節目, Tony 用此葉示範過奶凍,色靚、倒出來會晃動,應該好滑!)

    回覆刪除
  3.  隱姐杯雪糕好吸引呀!   

    回覆刪除
  4. 白酒都好味喎 !
    我見 Citysuper 啲藍青口好靚...
    不過成百幾蚊一包 ....揾日要買包煮吓...
    睇吓係咪特別好食先...
    仲有 10 日 ?小姐返澳洲喇 !
    咁就要盡興喇 .....唔好比佢停....睇吓小姐想食咩?...過到澳洲無咁多好嘢食...
    唔好愁 ......好快又返嚟過 X'mas......
    小姐大個女喇 ...
    有佢妳可以絕對放心比佢走走. .....看看依個世界
    下次番嚟會更醒....更獨立 ....依啲用錢都買唔到...
    放心.....一定比預期好......
     

    回覆刪除
  5. 我喜歡香草.....九層塔......當然啦 !
    做sorbet 或奶凍......好創新喎 !
    有無 Recipe 呀....
    Tony 當然係無敵甜品....靚仔啦

    回覆刪除
  6. 綠 BB   .......可以係綠茶.....開心果.....青檸......
    全部我都愛

    回覆刪除
  7. 係呀!其實我諗係網上噏噏吓....仲多嘢講...
    真係呀.......大吃大渴我最開心喎 !
    Rose Yam Blog.....係味移咗民嗰位呀.....
    掂會無禮......有碗話碗.....有碟話碟之嗎...
    唔好諗咁多啦....一切随心....随意....随緣啦

    回覆刪除
  8.   Rose Yam ..... 移民?坦白講,我入她的 blog 係偶然,之後每次都係入去看教學,有一兩次看她的文章 .... 但又好似唔係我杯茶,都無回應過!反正她都歡迎大家分享她的教學,我咪常入去學囉!不過,我有一個體會,做師傅的,永遠教你 90 %,有 10% 係要你自己解破、變通的,否則就總是欠了一點....!
    我已前在 YWCA 學裁剪班,老師都係咁,教剩一些,你會問 ( 証明你用心學) ,她才解說給你!最後一堂,全班只有我一個,幾開心,獨 覊 Miss,問了一些心得 ,值回學費!

    回覆刪除
  9. 九層塔奶凍
    材料 : Cream 150g   鮮奶 50g   糖 25g  九層塔葉除意 ( 約一棵) 
    魚膠片 3g ( 用冰水浸軟待用)
    做法 : 用中火邊攪、邊煮熱 Cream+Milk + Sugar & leaves ,熄火。
    快手用隔篩濾走九層塔葉,加入已浸軟的魚膠片攪勻,入杯、待稍涼後入雪櫃約 3hrs 便完成。
    溫馨提示 : 如果嫌葉香味太淡,下次加多 d。如果想吃時例扣出來放在碟上,魚膠片可加多小小。
    此份量我改用 15g 糖已夠甜,用杯盛著,很滑、正!

    回覆刪除
  10. 學裁剪咁有心機呀.....妳就好可以咁閒情 ,
    這些手藝都頗花時及心思...仲要有車衣機...
    不過都幾有成功感...
    我覺得我烹飪老師有睇我個 Blog....
    佢對我特別好.....言語間都有提到少少我寫啲嘢
    炆牛尾掂都話要比最大舊我食....可能知我係餓鬼 ...
    可能又係我諗多咗....不過我又繼續燒烤班啦
     

    回覆刪除
  11. 妳整咗喇....有無制成品睇呀 .....一於照跟先

    回覆刪除
  12. 老師話佢都有上網睇食譜...
    亦有問我影埋啲相放邊.....佢問得好得意囉
    有時女人啲嘢係感覺....好難 Exactly 講出嚟
    燒烤即使用焗爐....咁解...
    其實簡單與否....則個人而議....炒條菜...炒碗飯都可很簡單....但係就係要多少少技両.....我一直做人都無輕看一樣事.....任何事都可學習...都可改進....
    可能係我工作影響....又可能我係處女座完美主義...
    又可能個人自信心問題...我從來唔會話咁都駛學...
    掂解要睇人.....我行我素....佢有佢講...何必介懷呢...
    妳太著重這些......啦
     

    回覆刪除
  13. 都好味....九層塔炒海產....蜆都好夾架

    回覆刪除