2010年7月21日星期三

烹飪班~ 日式醬汁燒鮮魷



 


19-7-2010


燒烤班~ 日式醬汁燒鮮魷



 


材料:


鮮魷~ 2 隻


芝麻~ 1 湯匙



 


調味:


日本味噌~ 1 安士


醬油~ 1 湯匙


味淋~  2 湯匙


糖~ 2 湯匙


水~ 1 安士



 






 


做法:


- 鮮魷去骨→ 原隻用生粉 + 水洗淨→ 瀝乾水份備用



 






 


- 將調味 ( 味噌、醬油、味淋、糖及水) 拌勻 (*要試味)


宜調較為偏甜少許



 






 


-  將調味醬汁先倒入魷魚筒內→ 使韁醬汁均勻於筒內



 






 


-  再用油掃均勻塗上醬汁於各部位備用



 






 


-  放入預熱了的焗爐烤在乾身→ 再取出塗上醬汁於各面→


入焗爐烤至收乾水份→ 拿出再塗上剩餘醬汁至全面收乾為至



 






 


-  白芝麻洗淨→ 瀝乾後白鑊 (無油熱鑊) 炒至金黄色留用



 






 


-  焗至乾身入味再灑上芝麻便可上碟食用



 






 


General Consideration:


 


清洗鮮魷可用生粉洗淨至無黏質感為至,


鮮魷筒內可用魷魚鬍頭混合生粉入內搓洗至淨,


再用清水沖淨。


 


 


 味淋 (Mirine) 是日本的廚酒,是專門用來煮日本菜,


不能像日本清酒 (Sake) 作佐膳飲用。


除味淋外亦可選購較便宜的日本料理酒,


味道是略帶咸味。


全都可在日本超市購買。


 


 


  烤魷魚的調味醬汁有別於日式烤三文魚頭的醬汁,


需加上適量水來作稀釋,使魷魚烤得不會太乾太黏。


 


 


魷魚宜使用烤架燒烤 (下放焗盆盛流出醬汁),


這較易收乾水份及烤焗效果會更均勻。


 



 



Strolling in the garden


8 則留言:

  1. 又係我呀!
    呢個好味呀,啱晒我呀!

    回覆刪除
  2.              
                     魷魚 ~ 高膽固醇!

    回覆刪除
  3. 係呀!我都好鍾意呢!
    不過妳啲大魚大肉我更歡喜!

    回覆刪除
  4. 我最鍾意食啲高膽固醇嘅嘢

    回覆刪除
  5. Hi, 見到你d野食,我都好食上堂學烹飪, 上網search 到"煤氣烹飪中心" 同"怪師傅烹飪工作坊",唔知邊間好, 想請問你係邊到上ga? thz~

    回覆刪除