2010年7月28日星期三

烹飪班~ 烤焗薯仔



 


26-7-2010


燒烤班~ 烤焗薯仔



 


材料:


薯仔(焗薯)~ 4 個


牛油~ 適量


番芫茜茸~ 少許



 


調味:


鹽、胡椒粉各少許



 






 


做法:


-   焗薯用刷洗淨,再用水浸一陣備用



 






 


- 番芫茜(Parsley)洗淨→再用鹽水浸一陣→ 再剁成茸備用



 












 


-  用錫紙包妥好薯仔



 






 


-  預熟焗爐→ 用大中火~220℃ 焗約半小時


-  將薯仔中間切開兩邊



 






 


-  在頂部開十字→ 用手向上擠壓按開



 












 


-  再下適量鹽、胡椒粉、牛油及番芫茜茸便可



 






 


General Consideration:


 


建議購買「焗薯」來做。


 


  薯仔可用百潔布擦淨外皮,然後用水浸過夜,


這樣的薯仔皮是可以食用的。


 


   薯仔焗後要趁熱開十字,但勿得過深,


否則難於做到擠壓按開的效果。


 


*   焗薯可用於西餐伴菜用。如配牛扒、燒雞等上菜。


 


除使用牛油外,亦可混合芝士或乳酪同食。



 



Frog


14 則留言:

  1. 我試過焗咗1個鐘頭都未林呀!

    回覆刪除
  2. ------->   此時刻我才會吃薯!

    回覆刪除
  3. 我用微波爐整,快、靚、正

    回覆刪除
  4. 咪連錫紙都慳番.......教吓好喎!
     

    回覆刪除
  5. 剩係食麥記薯條呀?

    回覆刪除
  6. 係咪啲薯仔焗唔淋架?點解呢?

    回覆刪除
  7.  食麥記薯條機會較多,飲杯咖啡坐吓、薯條當小食,不過一年都無 10 次!有時吃餐有幾條薯條伴碟,我都係吃一兩條,其他的就餘下,高卡,唔啱我!
     

    回覆刪除
  8. 焗薯啱大人唔啱細佬, 我細細佬中左sick sick(shake shake)薯仔毒, 依家食到sick左啦! (又貴又唔實際, 重一日食兩三包, 激死!!   )

    回覆刪除
  9. 我的處女作, 好看不好吃, 因為步驟錯漏百出....  

    回覆刪除
  10.   真係幾靚、無非洲感!

    回覆刪除
  11. 喂!得喎 !賣相 Over 95 分喇!
    就憑睇吓....聽我噏吓....妳都好有 Potential 喎
    樓上隱姐都話掂

    回覆刪除
  12. 係呢!都好得喎!

    回覆刪除
  13. 嘩 !一日食兩三包......好熱氣!
    咁妳叫家傭快啲煲啲涼茶佢飲!
    咁食法唔掂喎 !

    回覆刪除