2010年6月2日星期三

080510~ HK→ Barcelona



 


從西班牙回來了一星期


擱置一旁的遊記要開始寫啦


8-5-2010 出發乘英航


HK→ London → Barcelona


( Price: HK$6672/person/2 ways)


我們有 4 人都是同區居住


所以就預先安排了一架的士


分 4 點來接........這次非常便宜


全程只需 $240/4 person 便可直達香港機場


~21:35 到達.....一早已辨妥網上 Check-in


還有個多小時,,,,,,就行行機場商舖


話咁快就登機


我對長途機的恐懼感是不能言喻


這次由香港飛倫敦要 12 Hrs 40 Mins 之久


慘痛的開始



 






 


全滿的機艙


真令我動彈不得


就這樣看了半套電影就斷斷續續睡著了



 






 


話咁快就到早餐時間


英航的餐真係麻麻地



 






 


英國時間 04:55 到達英國希斯路機場 (T5)


要等至 07:10 才再由倫敦 (T3) 飛巴賽隆拿



 






 


在英國機場的 Terminal 5 走到 Terminal 3


也花了差不多半小時


來到英國機場當然是逛逛 Harrods



 






 


不太大間的 Harrods 店


放滿了一車的 Harrods Bear Bear


超可愛的英式服熊仔



 


















 


但我的 Target 是餐具


好靚.....


真的想買......但萬萬不能


我絕不能小心翼翼抱著它 16 日



 






 


這個綠色配白點


真的很喜歡


21.2  (HK$255) 都幾貴吓


但我決定回程要買



 






 


還可配這套英式餐具



 






 


這套也很典雅



 






 


這個也不錯


不過我家廚房已沒有地方放這些奢侈品


就這樣摸摸叫叫就到登機的時間



 






 


下一程:倫敦→ 巴賽隆拿


07:10→ 10:10 (3 Hrs)



 






 


這架只是一隻小型機



 












 


短短 3 小時


只有一個凍包及橙汁


好像搭了國產的內陸綫


孤寒的英航



 






 


我們準時到達 Barcelona


這裏比香港慢了六小時


10:40 已浩浩蕩蕩離開機場


很一致的團裝



 






 


我要變身這個騎呢瞓覺裝


不過只是除了飛機襪及換波鞋



 






 


出機場就搭 Shuttle 到火車站 (free)


搭火車再轉 Metro 到 Liceu 站


目的地 La Rambla, Barcelona


開始我們西班牙的旅程



 







 


--------------------------------



飛機場的10:30




陶喆


 


作曲陶喆


填詞:陶喆/娃娃



 


10:30的飛機快要到了 機場還是那麼的擁擠
我喝來喝去可樂還是要剩一點 剩一點給你 oh yeah for my baby

*一年前的我們過的那麼快樂 充滿笑與淚的時光
Baby
 我以為走下去是一種默契 你卻說你需要離開 需要一些空間呼吸


Maybe Baby Baby Baby Baby.. 是不是擁有以後就會開始要失去
 我給你的越多 你卻越想要躲 愛已無法回答所有的問題 baby

10:30
的飛機已經到了 可是你的影子沒出現

我想你可能在等待你的行李 和你的紅色和白色的皮衣

Repeat
,

1:30
的我在回家路上 旅客名單沒你的名字
我想你已經做了最後決定 哦 我已失去你

Baby Baby Baby...
 是不是愛給的不夠 所以你要懷疑
你還要再想嗎 你要不要回家 人總是傻到失去才想要珍惜

Repeat





 






 


12 則留言:

  1. 千金難買心頭好....   只係$255!! 比啦!!   

    回覆刪除
  2. 我都諗住買架.....但去程買隻瓷碟....
    攞嚟煩咩.....
    但回香港的 Terminal 5 嘅 Harrods係無餐具賣呢
    激死.....只歎有緣相見....無緣擁有
    但 T5 有 Jo Malone Counter.....Yeah !!!

    回覆刪除
  3.   我飲齋啡,呢套較襯,對嗎?

    回覆刪除
  4. 對呀!夠優雅大方得禮.....
    我就 鐘意....Fancy.....田園感覺多啲....
    我哋第日一人一杯....High 吓 Tea.....
    食吓 Scone.....
     

    回覆刪除
  5.  
           都清雅,只是跟我的內容唔襯囉!

    Yahoo從昨日起,回應與回覆電郵通知失靈,我想是個別地區,所以可能未時回應你,請見諒啊!你區有無事?

    回覆刪除
  6. 係呀!係清新雅緻呢!
    做乜鬼咁客氣呀.......我無事呀!
    不過今日有啲唔舒服.....
    瞓了一個下午.....好了很多

    回覆刪除
  7.  
        對你好 d 都唔得,係咪咁你至安樂?!

    回覆刪除
  8. 係呀!有被虐架 ....
    好痛呀! ......打死人咩!

    回覆刪除
  9. 真係有品味嘅啫!

    回覆刪除
  10. 嘩~~個個都鍾意呢款...唔該可唔可以團購呀?

    回覆刪除
  11. 好 !我鍾意呀!預我要一套吖!仲要埋隻碟添!

    回覆刪除