2010年6月10日星期四

椰香南瓜湯 & 香茅豬扒



 






 


轉眼間......差不多半年了


學了四個烹飪課程


(一) 賀年烹飪班


(二)  兩餸一湯烹飪班


(三) 西式烹飪班


(四) 簡易越南菜班


只是學習看看.....抄抄筆記的多


我相信要進步是要多嘗試....多練習.....多研究....


今夜就買了香茅回家


就一次過試煮兩味


成功



 


 


椰香南瓜湯


濃濃的椰香........再配合香茅及日本南瓜的甜味


我再用 Bamix 發打.....很濃郁.....


若是 + 上花奶/淡忌廉→ 一定會更 creamy仲肥死



 












 


香茅豬扒


這是我第一次做的香茅豬扒


用刀拍 + 用蒜茸醃後的豬扒明顯較易咀嚼


配合香茅獨有的香味


這個除配濛粉外.....配上湯米粉/麵也是不錯的選擇



 






 


Bloggers 們經常稱讚我廚藝


實在失禮


我只是用文字演譯烹飪老師的筆記


但總有你們對我的鼓勵


從今不再空口說白話


我要努力學廚



 


--------------------------------




總有你鼓勵


 


倫永亮/李國祥




填詞:潘源良 
作曲:李子恆/吳奇隆 






李:別離夜 像溶化了一切
  夜雨中她的影子漸細
  在消失的那刻 方知過去這關係
  再經不起這風雨沖洗

倫:別離夜 夢和愛已關閉
  夜雨中他將身份代替
  為她舉起傘子 擋開我眼裡的淚
  瞬息間經已取走了一切

李:誰叫我這晚竟會跟你相遇
  兩心正好枯萎
倫:誰叫我這晚竟會又重遇你
  同在情路跌低

倫:笑一聲真湊巧 哭也找到安慰
  就像痛苦已再不有關係
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  讓無盡暖意回歸

李:也許一生到底 一切超出估計
  但是我總會找到你鼓勵
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替

李:未來夢 就如世界一切
  沒有一些東西可預計


倫:但始終都去找 只因有你再鼓勵  
  再不必將我的心去關閉

李:誰叫我這晚竟會跟你相遇
  兩心正好枯萎


倫:誰叫我這晚竟會又重遇你
  同在情路跌低

李:笑一聲真湊巧 哭也找到安慰
  就像痛苦已再不有關係


合:熱情就算枉費 友情同樣美麗
  讓無盡暖意回歸

倫:也許一生到底 一切超出估計
  但是我總會找到你鼓勵


合:熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替

合:也許一生到底 一切超出估計

  但是我總會找到你鼓勵
  熱情就算枉費 友情同樣美麗
  恨愁用歌聲代替



 



16 則留言:

  1. 南瓜湯教我整呀,好飲呀!
    俾你地D留言攪到成晚眼濕濕,快D整碗湯嚟飲吓!

    回覆刪除
  2. 原來個譜我已經偷咗啦,你唔使再寫啦

    回覆刪除
  3. 好欣賞Queenie姐, 做什麼事都是做足100分, 看你和隱姐的blog, 真的十分享受。  

    回覆刪除
  4. 妳睇到就得啦 !

    回覆刪除
  5. 邊個攪呀 Mei 吖 !
    依啲係幸福的感覺....Keep 住 ....唔好比佢停!
    一日都係妳啦 !
    上網都學識包水晶糉
    咁鬼叻 ......我上完堂就算鬼數....煙消雲散
    實在慚愧

    回覆刪除
  6. 隱姐就係....
    我成日 Hea 吓 Hea 吓....
    我得個講字 .....去完旅行咩都無做...
    仲攤抖緊....
    Peacelife.....總有妳鼓勵

    回覆刪除
  7. 學咗咁多...幾時整番圍私房菜,益吓我地呢班成日喺度鼓勵妳嘅Fans

    回覆刪除
  8. 妳都有份吖 .....
    連自製午餐肉都攪得咁吸引....
    攪到我都想整嚟做涼拌.....夏天啱晒 !
    總有妳鼓勵

    回覆刪除
  9.  Peacelife 真係過獎,我個 "遊樂場" 得個外表,無內涵!令我有黐你的光芒感覺,你高我好多班啊..... Master!
    近來無乜胃口 .... 你唔駛預我哪 ......

    回覆刪除
  10.  每個人眼濕濕都有原因 ......
                                     但 mei 竟然為 d 水晶糭 ........

    回覆刪除
  11. 係設計到五光十色已經犀利啦!
    我都係啱啱好晒全 Blog .....Hyperlink....
    我以後唔駛打條 Link 係 Blog 到啦
    我邊有咁高班.....
    我好 Hea 架.....又心急.....所以無妳咁細心
    老細話我『手快三分輸』
    等我下次煮啲清淡啲比嚟

    回覆刪除
  12. 我諗係個囡啩!
    佢個樣好有福氣......
    有個咁大嘅女.....睇佢老公都好遷就佢
    我諗係幸福嘅感動

    回覆刪除
  13.  
       Hyperlink 我唔識呀,所以有雖要時仍要打條 link,你得閒教我?

    回覆刪除