2010年6月24日星期四

節瓜章魚煲豬展



 


是夜例湯


節瓜章魚煲豬展



 


 


材料:


節瓜~ 3 個


章魚~ 1 隻


豬展~ $22


扁豆、眉豆、赤小豆~ $5


元貝~ 2 粒


果皮~ 1 角



 


 


做法:


-  節瓜去皮→ 開邊


-  豬展氽水備用


-  章魚、元貝扁豆、眉豆及赤小豆洗淨→ 浸一陣


-  果皮浸軟用刀刮去內皮的面層


- 凍水下豆至煲滾 →再下豬展、節瓜及章魚煲 2 小時


- + 鹽連料食用




 









 


功效:


『節瓜』有益正氣   能清火  利尿  怯濕   解毒及止渴


配合赤小豆、扁豆及眉豆有利水消腫之效


亦能消脂瘦身及助消化


『章魚』性寒  味甘咸  能養血益氣及收斂生肌的功效


 


 


 


食物題解:


節瓜又名毛瓜


是冬瓜的一個變種


原產中國南部   嫩瓜肉柔滑及清淡


《粵草志》致:節瓜乃冬瓜中一種小者


白皮   蔓地生   一節生一瓜   得水量多


故解暑毒


 


 


 


宜、忌:


適宜體質虛弱、氣血不足、營養不良


更宜產婦乳汁不足者


並適合高血壓患者


但章魚屬海味食品


有皮疹及皮膚病患者忌服




 


 









 


食譜來自『老火靚湯~ 夏』


 


 


---------------------------------------


U Are My Everything


主唱:馮曦妤 featuring 陳柏宇




作曲:陳光榮
填詞:Anders Lee/馮曦妤




 
Everyday & every night  
為你每秒也著迷
從你默然用兩手攜著我  世間滿佈光輝
愛上了我不會自衛  讓愛也化作春泥
拿養份延續你我的花季  永久不會枯萎

U are my everything
U give me your strength
My heart is close to you My world is me and you
U are my everything  
唯有你隨時和應
怎麼都給我反應  多得你來助興

哪個賜予我地位  遇上你我已解謎
全宇宙唯獨你可供給我  看不厭的花火
戴上了戒指更艷麗  被你滿滿愛包圍
和你漫遊在滿天星火裡  挽手登上天梯

U are my everything
U give me your strength
My heart is close to you My world is me and you
U are my everything  
唯有你隨時和應
呼吸中都有感應  多得你來助興

U are my everything
U give me your strength
My heart is close to you My world is me and you
U are my everything
能有你才能盡興
簡單喜歡你率性  只准你來認領









 


12 則留言:

  1.   呢個湯好好味啊!
    不過似秋冬的湯多一點。 夏天會多用冬瓜煲湯,去濕兼利小水,去完水腫,感覺自己都輕盈 d!

    回覆刪除
  2.  


     
    這味是夏天的湯水
    完全照跟「夏之湯水食譜」
    煲啲咩瓜....物瓜都是夏天湯水多
    冬瓜絕對係啦.....相比節瓜較寒涼
    而節瓜則正氣...即寒熱適中
    而夏天湯水亦要清熱怯濕健脾為主
    章魚一向惹味配蓮藕多
    但蓮藕比較燥.....配節瓜則恰到好處
    這味湯很好呀
     

    回覆刪除
  3. 煲湯都唔通知聲,等我攞隻大碗先

    回覆刪除
  4. 唓 ... 我咁正氣,點知你唔夠正..... 要靠節瓜喎!
    盡信書不如無書,大多數人夏日解暑緊要 d,所以我建議用冬瓜囉!不過我無篇文章放入解讀呀! ( 不過似秋冬的湯多一點。 我都係講真感受吧!)

    回覆刪除
  5. 嘩!妳一家三口喎.......
    不過這煲有 4 lit 多......見啊 Mei ......好啦 !

    回覆刪除
  6. 咁我真係跟書呀嗎...
    昨晚本想 Scan 咗本書放埋入 Blog....
    但要關機再開.....否則 Down...
    難得妳又覺得秋冬....咪嗱嗱聲解吓話
    昨晚我朋友話我唔應該用節瓜添
    應該老黃瓜.....妳哋真係各有所好...
    可能我慣咗摷書.....來支持... 吓自己
     

    回覆刪除
  7. 呢個湯真係好好味,有試過用新鮮的嗎?我有一次試過更好味呢

    回覆刪除
  8. 新鮮章魚? ......未試過喎!
    邊到買呀?

    回覆刪除
  9. 在街市有時會有賣!

    回覆刪除
  10. 章魚非常惹味...
    這個湯很好

    回覆刪除
  11. 哦!原來有新鮮章魚買...
    有機會試吓

    回覆刪除