2010年6月21日星期一

如.....陽光午餐



 


炎炎夏日


正午時份實在不想開爐火煮食


今早就來一杯士多啤梨奶昔


和一隻邪惡熱狗




 






 


 


士多啤梨奶昔


材料:


美國長柄士多啤梨~ 半盒


北海道牛奶~ 200 ml


Plain Yoghurt~ 100ml


蜜糖~ 2 茶匙



 


做法:


將所有材料放入杯內用 Bamix 發打至溶


再放入雪格雪 1 hour


 



 


熱狗用了我愛的酸瓜醬...芥末....奇妙醬......


當然還有新鮮蕃茄片及最重要的香辣味邪惡腸


如.....陽光午餐



 






 


喜歡這個組合嗎?



 













 


夏至天時


又怎能沒有薑花在家中消消暑呢?



 






 


清香舒適 心境平靜


享用這個如.......陽光的午餐



 






 


過了一個悠閒舒適的早上


時間一到又匆匆趕上班了





 


 


 


---------------------------------




如果.......陽光



 


馮曦妤


 


作曲:林慕德
填詞:葉偉信



 


當初相遇時回頭在笑
望著笑臉感覺像似首詩
每次見他將心意合成字句
偷偷的Say "Hello"

如陽光伴我 清新笑迎面

願照遍我心 自視每天快樂過

如陽光伴我 心中更明亮
在細細說聲 但願每天也望見

當初相遇時回頭在笑
望著笑臉感覺像似首詩
每次見他將心意合成字句
偷偷的Say "Hello"

如陽光伴我 清新笑迎面

願照遍我心 自視每天快樂過

如陽光伴我 心中更明亮
在細細說聲 但願每天也望見

如陽光伴我 清新笑迎面
願照遍我心 自視每天快樂過

如陽光伴我 心中更明亮
在細細說聲 但願每天也望見


 


10 則留言:

  1.  Goo....d  mor....ning Queenie,
    這份 lunch 很美味、而且好飽肚,不過事係又要洗好多嘢 ......
      之後 ....... 

    回覆刪除
  2. 呢份早餐真係好正, 不過成本好貴呢!! 

    回覆刪除
  3. 話妳知.....係好飽....好飽...
    我食咗兩隻熱狗.....杯半 Milk Shake....
    我同事問我前世係咪餓死...
    飽足一日....
    其實 Milk Shake 係 Suggest 用雪糕打...
    但平時啲淡忌廉要用好多洗潔精洗先去膩...
    我驚飲完杯鬼嘢....要隊番支洗潔精先去到膩...
    依啲只可間中滿足吓....
    女人一來唔適合凍飲.....二來仲肥成咁
    真係水洗都唔清
     

    回覆刪除
  4. 係呀 !都唔平架 ......
    不過要間中滿足吓......我唔係成日咁架
     

    回覆刪除
  5. 我食咗兩隻熱狗.....杯半 Milk Shake....
    我同事問我前世係咪餓死...
    你係咪咁食得呀?
    你隻杯好趣緻喎!
    今晚又開始痛苦3連night呀,想吓都想死呀!

    回覆刪除
  6. 無花假 .....我同同事一齊落車講我今日 Lunch...
    又比我見到公司門口有棵剛熟的荔枝樹.....
    我兩眼放光...."可以整荔枝冰"啦
    跟住佢話飽成咁....仲掛住食...前世係咪餓死...
    隻杯係日本城 $9.8....
    本來屋企好多杯.....見佢夠應景...
    買嚟影相都抵啦.....妳去買吖....手功都Ok  Ka...
    比大少飲啤酒都好 !
    妳放完 16 日假啦.....真係話咁快...
    3 Night 吖.....日月無光....非人生活....
    不過話咁快又過......
     
     
     

    回覆刪除
  7.  
         駛唔駛食兩隻咁多呀!明日再食又唔會發霉!
    家務心得 : 如果要清潔附 Cream 的器皿 / 工具,首先用 "廁紙 " (廚紙貴嘛!) 抹去 Cream,直至表面見唔到它的白色,之後才用洗潔精洗,好易過水、清潔快好多!
    其實此方法用於清理肥膩的食具時都得。需然用太多廁紙唔環保,但你慳翻過清水的程序,條數差不多!

    回覆刪除
  8. 嘩!好開心的一個配搭, 有美食, 有strawberry milkshake, 仲有薑花, 即刻令人諗起星期日!!!

    回覆刪除
  9. 『 今天的事要今天做...
    不要留待到明天』只係食方面的格言
    多謝介紹這清理肥膩食具的方法....
    我每次都用好多洗潔精......真係浪費唔少
     

    回覆刪除
  10. 係呀!咁嘅佈局都似放假喎......
    寫意.....但其實要返下晏......
    多謝到訪 ....Bamix 之友
     

    回覆刪除