2010年6月22日星期二

夜香花魚尾湯






 


夏日炎炎....再加上濕氣重


容易引起腸胃病


中醫認為夏天的飲食


宜以健脾祛濕及止渴生津為原則


不宜過食生冷或油膩食物


以避損傷脾胃


可多吃清淡易消化的食物


適量進食酸甜果品或飲品


每餐最好都有熱食





 


貪吃的我


掃了幾日生冷的雪糕....奶昔


感覺不太好


今晚必須要調和一下


就想起夜香花』


夏天街市菜檔才有夜香花出售


夜香花又名「夜香蘭」


 味甘淡  性平


有清肝明目的功效


夜香花配合肉類滾湯佐膳


可清除口腔不良氣味


亦可闢穢濁之氣


更有止疼痛功效


適合患有神經衰弱  氣喘   百日咳的病者


平常夜香花多用來配冬瓜盅上菜


今晚我就煲這味


夜香花魚尾湯





 









 


材料:


夜香花~ 2 両


鯇魚尾~ 1 條


瘦肉~ 4 両


生薑~ 2 片




 









 


做法:


-  夜香花用水浸一陣→洗淨備用


-  瘦肉切片→用鹽、糖、生粉醃一陣備用


-  鯇魚尾洗淨→ 煎香薑片→ 再煎香魚尾


-  + 水 5 碗煮約 20 Mins→ 夜香花滾 4-5 Mins 熄火


- + 鹽→ 4 碗水連湯料同食




 









 


煎魚後→ + 水大火滾起


就有這奶白的湯色→ 下肉片


再後下夜香花


需香味不太出.......但感覺清新


這夏夜湯飯......是健康有益之選




 










吃得生冷凍飲多的朋友


可試煲這個滾湯調節吓


 


-----------------------------


 


晚風


 


葉倩文


作曲、作詞:黃霑




晚風中   有你我的夢
風中借來一點時間緊緊擁
擁的那個夢 像一陣風 像一陣風
悠悠愛在風中輕輕送

我心的愛  是否你心的夢
可否借一條橋讓我們相通
在這借來的橋中
明天的我  明天的你
會不會再像那天相擁
今晚的風  和明天的夢
到底在你心裡有多少影蹤
可否這個晚上
借來時間  借來晚風
把我的愛送到你心中


 



 



14 則留言:

  1. 生薑 2 片 ?
    睇落你好似準備咗12片wor

    回覆刪除
  2. 原來呢啲叫夜香花, 以前媽咪喺度, 久唔久就煲吓, 依家都有成年幾未飲過...

    回覆刪除
  3. 醫師,幾時轉咗channal呀?

    回覆刪除
  4. 你係咪怕自己食得多,所以安排隻倒胃口的碟子呢?係咁我送隻會郁比你,望住食、包你唔過量!

    回覆刪除
  5. Hebe .....真係細心...
    有專心睇嘢吓.....
    我昨晚齋一味湯飯...
    一舊薑切兩片.....太少啦....會浪費
    而且我寒底....近排口淡舌乾...
    我諗我近排食得過多生冷嘢 !
    所以 + 碼囉~~~自以為是
     

    回覆刪除
  6. 係呀!依種夜香花係初夏先有...
    通常配冬瓜煮湯.....又可以炒吓餸...
    妳可以叫家傭煲吓....依家街市菜檔都唔難揾 !

    回覆刪除
  7. 依排口淡舌乾....
    食得太多寒涼嘢 .....
    我寒底....但太補太燥又唔得...
    所以未睇吓煲咩好囉 !
    其實食療好有用....
    我讀大學時有科 elective
    係 "Chinese Medicinal Food Therapy"
    勁有興趣....對自身....家庭都有幫助...
    又可吹吓水....但好多都比番老師喇
     

    回覆刪除
  8. 嘩!好肉酸喎 !
    我屋企係無佢....我住咗咁耐見過兩次...
    都係飛入嚟....因為我屋企啲嘢我都唔夠食

    回覆刪除
  9. 夜香花滾湯真係幾好!

    回覆刪除
  10. 係呢!夏天先有.....都好架!
    多謝到訪!

    回覆刪除
  11. 隱姐, Queenie姐, 你兩個一齊做緊楝督笑呀? 笑死我啦!   

    回覆刪除
  12. 夜香花咁有益!記住要試吓滾呢個湯

    回覆刪除
  13. 係咩!好好笑吖 !
    咁妳得閒嚟坐吓.....吹吓水啦!

    回覆刪除
  14. 食療湯水都幾好...
    最好就係食應時應天氣應體質的食物...
    咁就 Very Good!!

    回覆刪除