2010年6月15日星期二

慶端午 Cum 父親節

 


今晚


又係團團圓圓的時間


呀哥留 SMS 係~~今晚七點....飯堂慶端午 Cum 父親節


幾好 Cum ......一次做埋


不過遲啲又有一餐食


哥哥榮升之喜...


係大熱叫糊......度身訂做.....無懈可擊....非佢莫熟...


我們已研究好食 Buffet...


家姐話:會展.....


:食 Buffet 好辛苦架!


哥哥:無人叫妳咁搏架......會展個厠所設備都唔錯....


預比妳好似『千與千尋』嗰隻河怪咁嘔啲泥出嚟....


妳食少啲囉


:不如食其他菜.....福臨門吖...


哥哥:我升職......唔係中六合彩


: +.......咁多.....掂駛喎!總之有得食就得


 


 


今晚就叫半席 + 1 隻燒鵝


非常抵 $1244 埋單


 



-







 


條魚係好大條


我哋諗同一席無分別


 




 




 


好開心的團圓夜


期待哥哥的升職


 


 


-------------------------------------------

 
郭富城
 
曲:雷頌德
詞:林振強
 
 
*需跨多少個山 漫漫長路與海
方可真正覓到心裏精彩?
需經多少次哀 幾多的障礙賽
才勝利會換來?
不知幾番跌到 旁人斜視喝采
很不好過但我衝剌不改
只因心中記緊 當天可敬父親
說信我會精彩:
** "強人是你 能飛天遁地
其實你了不起 假使你永不說不能做到!
強人是你 能頂天立地 如敗倒 再掙起
永沒言死 才是活著的真理! " Repeat *
曾垂頭萬次 仍抬頭又次 再戰再創這生意義
無忘慈父那 從前留下句子: Repeat **

 


 


 




10 則留言:

  1.  
       等吃哥哥升職宴,真戟你開心!
    不過我個人覺得 "會展 " 近年已無咁好食,款多、但總括烹調味道,就總欠了一點甚麼似的!但尖沙咀 "洲際" 就唔錯!

    回覆刪除
  2. 端午節 + 父親節快樂!
    我同細佬一家昨晚已跟老爸吃了烤肉!
    因為今天起長隆玩水,順德廣洲食食食呀!
    口唔好掛住我啦!
     

    回覆刪除
  3. 「會展」我上一次食亦係呀哥升職...
    所以有啲情意結 ....
    洲際好吖......等我 Search 吓先......尖沙咀近啲喎

    回覆刪除
  4.  咁我覺得 情意結 重要 d,有意義思!

    回覆刪除
  5. 長隆玩水,順德廣洲食食食呀!
    妳個 16 天假期真係多姿多采....
    親吓囡囡.....陪吓大少.....見吓新朋友.....發揮吓妳的煮食小宇宙......再游埋龍丹水.......再戰美食....
    一於唔好比佢停....幸福快樂的啊 Mei
     

    回覆刪除
  6. 端午節快樂
    妳有無包吓糉.......游吓龍丹水呢 ?

    回覆刪除
  7. 其實哥哥下星期先見 Board....
    不過勝算大 ......所以先有咁嘅計劃.. .
    佢幾時都咁 Smart....次次都快過同期好多

    回覆刪除
  8. 尋晚我哋一家人又係去稻香, 又係order半席, 不過拼盆改左龍蝦伊麵, 個荷葉飯賣相差, 但原來好好味, 真係好好好抵食!!  祝你哥哥升完職再中六合彩! 到時再食餐勁!! 

    回覆刪除
  9. 咁啱 !一定係妳地頭個間....
    半席真係抵 .....條魚好大條....
    荷葉飯好味架......
    妳把口咁乖......成妳貴言啦.....多謝!

    回覆刪除