2010年6月20日星期日

100510~ Cont'd La Rambla@Barcelona



 


10-5-2010


早上 07:30 起床


梳洗後便到 Hostal 樓下餐廳食早餐


這個 Buffet Breakfast 是 Hostal 包埋


都係食啲麵包...多士....火腿...芝士....咖啡咁



 






 


這裏有上網服務及 Wi-Fi.....



 






 


這間是 6 人房


就比我們 5 人住了兩晚


有啲似宿營感覺



 






 


不算舒適...


但勝在夠便宜及近 La Rambla.....出入方便


而且房內有獨立浴/廁.......亦有 Locker 鎖喼


適合 Backpacker.....慳儉之選


€ 25/person/night (breakfast included)



 






 


這間教堂就在 Hostal 對面



 






 


沒有任何名堂的教堂


也可以這樣莊嚴


天然光線從頂部滲入教堂


感覺很好



 






 


拍下親切的聖母像



 












 


燭光是這裡教堂必有的



 












 


沒有宗教信仰的我


像參觀一般名勝


只是想盡辨法影到最好的一 Shot


但都是一些到此一遊的照片



 






 


這款街燈是我們住的 Hostal......那條街獨有的



 












 


西班牙出名的火腿


以 Jamón Ibérico de Bellota 為頂級之選


是火腿中的勞斯萊斯


在餐廳...食市掛滿天花


這些鬼佬臘味真的是隨處可見



 






 


La Rambla 就是這樣


兩旁都有茂密的梧桐樹



 






 


又沿途都是露天茶座



 






 


早餐的價錢 ~ 5-6/dish


都幾大碟 ( 都係蛋...腸....多士配 Coffee/tea)



 






 


這些 Flamenco 女郎油畫隨處可見



 












 


在 La Rambla 散步至 10:30


便回 Hostal 集合


準備去 Barcelona 近郊的 Montserrat



 







 


 


 


Romance Anonimo/Juegos Prohibidos

10 則留言:

  1. 放假唔使訓呀,一次出兩個blog
    個早餐太dry,唔啱我,去到實死。
    間教堂內部好靚,我都無宗教信仰,但就好鍾意聖母

    回覆刪除
  2. 我想問你部雪糕機有幾大,咩牌子?大約幾多錢呀?

    回覆刪除
  3.        Flamenco 女郎油畫好靚!不過我唔會買回家,因怕它吸收日月精華!

    回覆刪除
  4. 我買咗一張呀.....
    不過好細張兼係印刷版
    覺得  Flamenco 女郎姿態很靚...
    吸收日月精華出嚟跳番兩 Part 就......
    妳諗多咗啦
     

    回覆刪除
  5. 好......係好平架....睇我舊 Blog  小玩意  呀 !
    睇埋啲留言喎.....就有答案...
    但現在啲人話 71 那個都 ok..... 等特價時買...
    我諗100 蚊多啲啦.....用家都好評架
     

    回覆刪除
  6.  唔係諗多定少,總之令自己不安的,我都不放在我的草蘆!
     影你的俘虜 來看看?

    回覆刪除
  7. 嗰啲雙牙遊記就嚟等到發霉啦....
    所以想快啲出囉!
    每日靠食早餐....歐洲啲嘢係咁...乾憎僧......
    好過無啦...
    我覺得聖母同觀音....都係善良、親切的女性標記.....
     

    回覆刪除
  8. 好 ! Tomorrow 影比嚟睇 !

    回覆刪除
  9. 副畫明明好靚, 但隱姐講到好似倩女幽魂咁....真抵死 我同你有同一感覺, 當我睇到副聖母像時, 我又 覺得聖母同觀音好相近, 大家都係好善良....

    回覆刪除
  10. 真係好有女性嘅美態....
    尤其背部腰線......
    同妳感覺一樣呀

    回覆刪除