2010年6月12日星期六

烹飪班~ 香露大蝦

 


 


11-6-2010


簡易越南菜班~ 香露大蝦



 





 


材料:


越南大頭蝦~ 5 隻


( 但老師買不到大頭蝦→ 轉用虎蝦 )


香茅~ 3 枝


檸檬葉~ 3 片


香花菜~ 少許


指天椒~ 3 隻


乾葱茸~ 2 湯匙


蒜茸~ 2 安士



 


調味:


鹽、糖、胡椒粉、魚露


 


 


做法:


↓這塊是檸檬葉



 






 


↓這是「香花菜」或叫「薄荷葉」



 








 


用水清洗→ 再用鹽水浸一陣→ 然後摘去嫩葉備用



 






 


燒紅鑊→ 下油爆香茅至微燶及有香茅味


→ 爆蒜片至有蒜香味→ 爆乾葱頭片


→喜辣 + 辣椒→ 炒勻



 






 


→ + 水煮→ + 檸檬葉 + 香花菜莖部



 






 


蓋上煲蓋煮 25-30 Mins.......



 






 


煮好後隔渣留汁備用



 






 


大蝦溶雪→


去鬚.....挑腸及剪蝦槍後洗淨→ 拌入適量麵粉 + 鹽 + 糖



 






 


燒紅一煱滾油→ 全程猛火泡油至金黃硬身


→ 上碟備用



 






 


另一邊爐要同步再番熱之前所煮的汁


再 + 少許修剪好的檸檬葉 + 少許辣椒茸→ 至煮滾



 






 


燴入大蝦 + 香花菜葉 + 洒上魚露



 






 


便完成這味『香露大蝦』



 






 


General Consideration:


 


* 這味食譜是用大頭蝦,因為大頭蝦多膏再燴入香露汁就更惹味。


 


* 大頭蝦與虎蝦的處理大致相同,但分別是要將大頭蝦開邊分二,目的是待蝦膏流出燴入香露汁更美味;


另一方面是用較多的麵粉篩上大頭蝦才泡油,待麵粉包住開了的蝦肉,避免油泡得過熟及流失水份。


蝦開分兩邊,因此亦要 + 多少許糖,避免蝦肉吸汁過咸。


 


* 解凍後的蝦要立即煮,否則會轉黑頭及霉肉。


 


* 海鮮泡油是全程猛火,否則會轉霉肉口感。


 


* 大蝦泡油後要儘快燴入香露汁,


因此要兩個爐火同時進行泡油及番熱香露汁,


這樣煮蝦才會爽口彈牙。


 


*  檸檬葉是修剪至不要中間的葉脈,只要葉身的兩邊上碟。


 


*  煲香露汁可放入所有.....沒用的莖....較老的葉.....及葉脈.......將這些垃圾→ 煲至全部出味才棄掉。


 


*儲存未用完的大蝦,宜排列整齊地放入膠盒 ,再+ 水浸住蝦身才急凍,這樣可保存蝦頭不易變黑及保新鮮。



 


--------------------------------


 

矜持
 
王菲
 
作曲:郭子
填詞:許常德
 
我從來不曾抗拒你的魅力
雖然你從來不曾對我著迷
我總是微笑 的看著你
我的情意總是輕易就洋溢眼底
 
我曾經想過在寂寞的夜裡
你終於在意在我的房間裡
你閉上眼睛親吻了我
不說一句緊緊抱我在你的懷裡
 
我是愛你的 我愛你到底
生平第一次我放下矜持
任憑自己幻想一切關於我和你
 
你是愛我的 你愛我到底
生平第一次我放下矜持
相信自己真的可以深深去愛你
深深去愛你
 
 

10 則留言:

  1. 1111111111111
    要炸既咪攪我。
    你整俾我食算啦!

    回覆刪除
  2. 我哋個賓賓成日整煎炸嘢, 不過唔好食.... 同意Mei姐講,  要炸既咪攪我哋,  你整俾我哋食算啦!    

    回覆刪除
  3.  
      咁我都跟大隊 .......
    要炸既咪攪我,你整俾我食算啦! 

    回覆刪除
  4. 咁就預妳兩隻啦!
    帶支白酒嚟吖 !

    回覆刪除
  5. 好啦!都預妳兩隻啦 !
    妳帶啲甜品嚟...
    係妳地頭 B 仔買啲芒果糯米滋...
    榴槤 Pancake....咁啦 !

    回覆刪除
  6. 好啦....我哋都係咕喱胃口...
    就預妳 3 隻啦...
    妳帶樽發酵嚟啦....
    我哋食咁多肥膩嘢....都要保養吓先得...Ok

    回覆刪除
  7.     叫多兩味、食多少少 ... 但都無人形容得有你咁無儀態  " 咕喱胃口 "!
    有機會帶酵素比你無問題 ........
    不過我要秉承我嘅外號囉 ...

    回覆刪除
  8. 無儀態吖 !.....咁樣出嚟呀.....都好隱吓!
    期待

    回覆刪除
  9. 係呀!啲香露汁好香....好好味

    回覆刪除