2010年6月14日星期一

烹飪班~ 法式牛柳粒


 


11-6-2010


簡易越南菜班~ 法式牛柳粒



 






 


材料:


牛柳粒~ 12 両


西蘭花~ 4 両


蒜茸~ 4 粒



 


調味:


生抽 1 湯匙、糖半茶匙、


生粉1 茶匙 + 1 湯匙水、生油 1 湯匙



 


做法:


-  西蘭花去莖切件洗淨,用油鹽水灼熟隔水備用



 






 


-  西冷扒解凍後切牛柳粒→ 先下蒜茸醃 30 mins→


+ 糖→ 生粉水→ 生抽→ 黑椒醃→ 臨泡油前再下生油



 












 


-  熱鑊爆香蒜茸→ 下鹽→ 炒西蘭花→ 贊酒→上碟備用



 












 


-  燒紅鑊下油至滾→ 下牛柳粒泡油至 4-5 成熟


→ 快手盛起隔油備用



 






 


-  牛柳粒回鑊:燒紅鑊→ 爆香蒜茸→ + 牛油→ + 黑椒


→ 放入牛柳粒快手炒



 






 


-  排好西蘭花伴碟→ 再放上牛柳粒....Ok



 






 


General Consideration:


 


*  牛柳粒可買西蘭扒回來切粒,若買牛柳則切開會散開,難於有牛柳粒的賣相。


 


*  醃牛肉與豬肉一樣,都是先用蒜茸先醃半小時,再 + 其他調味醃,而醃牛肉則鹽後下,到臨煮前再下生油,這樣才使肉質鬆軟及滑流。


 


* 牛柳粒必須經『泡油』處理:要有足夠的熱油蓋過牛柳粒;見 5 成熟要快手上碟,這樣各表面才能鎖住肉汁。


 


*  西蘭花宜用鹽水浸一陣,目的是除蟲;可用油鹽水灼熟或是用水灼至適當時間,立即放入冷冰水冷却,這方法可萬無一失保西蘭花鮮嫩翠綠賣相。



 


--------------------------------


戀愛片段


許志安


 


曲:P F Wester Richard Bennett


詞:向雪懷


 


小說中愛的故事
歌曲中痴的詩意
碰著我心傷處處

彷彿的眼光注視
那日你整天不語
我恨我怎不會在意

*知道不知道
 誰在妳離開天天枕著滿眶淚
 若妳想分開只需要說一句
 若妳覺開心終生無後悔
 為了這感情流淚
 若妳知 (又記起)

 戀愛中每一片段

 吻在妳蛋般的臉
 每日見面千遍萬遍

 可記得雨中再遇
 可記得身軀溫暖
 可記得愛心永遠*

REPEAT


愛是偶於天意
我未信分開也是天意



 



11 則留言:

  1. 11111111111111111
    又係我呀!
    今期真係興牛喎,搞到我心郁郁想整件和牛咬吓

    回覆刪除
  2.   成功用自己的 CD → MP3 → 再 Upload 自己 Account.......
    多謝你教埋我!

    回覆刪除
  3. 和牛好貴吖 !
    我每次行吉之島都拎起一輪....就放低
    要$2~~蚊......我都係要買一塊試吓先....
    不過依啲好....唔駛掂醃....就咁煎已得......
    係咪落蒜鹽 only 呢

    回覆刪除
  4. ok .....不過我係老番 Window...
    咋晚嘢....Update window media player...
    所以唔用得 Media player... 轉 CD to Mp3
    所以再 download 咗 KM player 來轉...
    再 Upload to Xuite 我個 Account

    回覆刪除
  5. 一切已是過去啦....
    間中緬懷吓都無妨....
    妳家主人對妳咁好.....就可以一世....
    轉會....太不智.....太無良心....太殘忍....

    回覆刪除
  6. 有朋友揾到係大圍有間好抵的凍肉店,試過正話你知!

    回覆刪除
  7. 好嘢 ......記住介紹比我試.....好抵夠吸引

    回覆刪除
  8. 呢個餸好啱我胃口呢!! 

    回覆刪除
  9. 我好鍾意食牛柳粒呀

    回覆刪除
  10. 係呀.....
    這個餸的要點是泡油要快...~4-5 成熟立即上
    否則回鑊會 Over cook呀

    回覆刪除