2010年6月4日星期五

090510~ La Rambla@Barcelona



 


9-5-2010


我們搭 Shuttle 離開機場後


到 Terminal 2 再轉火車→ La Pau Trinitat Nova



 






 


Metro 為巴賽隆拿市內主要的交通工具


共 12 條線



 












 


10 程車票價 € 7.85


可多人用一票


我們就在售票機先買一張



 






 


這裡的地鐵居然有拉風琴的表演


可謂商機處處


能運用自己的藝術天份來換取少少報酬


實在令人鼓勵



 






 


目的地是 Liceu 站


或是 Drassanes 站都可到達 La Rambla


 Barcelona 的市中心



 






 


我們拉著行李喼


走上走落......向左向右.....


正午12:30 終於出了地面


這便是 La Rambla (蘭布拉大道)


被意大利作家讚揚這是「世界上最美的大道」


中央步道的兩旁種滿茂密的梧桐樹


不管白天或夜晚


都是那麼熱鬧及美麗


是遊客不可不到的西班牙大道



 






 


從 La Rambla 轉入這條街


掛滿這美麗的街燈


便是我們的旅館所在地



 






 


我們在大道尋找預先在網上訂了的 Hostal-Alberg


是廉價的青年宿舍


12:45 終於找到了


這批猛男是 Check-out 的.....


憑笑容相信也賓至如歸


我們是訂了 5 人一房間 × 2 night


(有獨立廁所 + 浴室)


€ 25/person/night (breakfast included)


質素實在麻麻........


勝在近市中心....出入方便


房內相片要遲啲睇



 






 


遠觀就是這樣的


在正正的教堂對面


早上有教堂的鐘聲作 Morning Call



 






 


我們 Settle 行李後就到樓下的 Fernando 餐廳用膳


Lunch Salad € 4



 






 


Pizza € 7.5



 






 


墨汁海鮮飯 € 10.5


很香的墨魚汁.....好味


住客有 10% Off = € 19.8 埋單


服務態度不太好



 






 


歐洲街頭最多的是雪糕店


花多眼亂


我當然選我最愛的開心果味啦


€ 3.2 /2 cones



 






 


La Rambla 沿路都是售賣手信的商舖


露天茶座......服飾店.....食店........


沿街漫步


還有眾多街頭藝人的表演


不少藝人打扮成雕像模樣



 


















 


他們大清早到來裝扮自己


務求嘩衆取寵


吸引到遊客的注目或拍照


便可得到金錢上的獎賞



 












 


自力更生

遊客也樂於付出一個幾毫


作維肖維妙的扮相鼓勵



 






 


就這樣定鏡一天


獎賞實在得來不易



 






 


這個也要花花作 Make Up.....


各施各法



 






 


還有Flamenco 舞衣的西班牙女郎


充滿著西班牙風情



 
























 


午餐後→ 我們準備搭巴士到 Park Guell (奎爾公園)


後記:西班牙語 Hola= Hello


 


 


 


----------------------------------



Yo Te Amo


 


Chaynne




 


En palabras simples y comunes yo te extraño
En lenguaje terrenal mi vida eres tu
En total simplicidad seria yo te amo
Y en un trozo de poesia tu seras mi luz, mi bien
El espacio donde me alimento de tu piel que es bondad
La fuerza que me mueve dentro para recomenzar
y en tu cuerpo encontrar la paz

Si la vida me permite a lado tuyo
Creceran mis ilusiones no lo dudo
Si la vida la perdiera en un instante
Que me llene de ti para amar despues de amarte...vida

No tengas miedo ni dudas
(choro) este amor es demasiado bueno
Que tu seras mi mujer
(choro) yo te pertenezco todo entero
Mira mi pecho, lo dejo abierto
Para que vivas en el

Para tu tranquilidad me tienes en tus manos
Para mi debilidad la única eres tu
Al final tan solo se que siempre te he esperado
Y que llegas a mi vida
Y tu me das la luz del bien
Ese mundo donde tus palabras hacen su voluntad
La magia de este sentimiento que es tan fuerte y total
Y tus ojos que son mi paz

Si la vida me permite a lado tuyo
Creceran mis ilusiones no lo dudo
Si la vida la perdiera en un instante
Que me llene de ti para amar despues de amarte...vida

No tengas miedo ni dudas
(choro) este amor es demasiado bueno
Que tu seras mi mujer
(choro) yo te pertenezco todo entero
Mira mi pecho lo dejo abierto
Para que vivas en el Bis




 


 


 







14 則留言:

  1. “最美麗的大道”係咪真係好美麗呀
    開心果雪糕好味道呀!
    我最怕呢D真人雕像,佢郁我重驚呀!

    回覆刪除
  2. 都靚架.....
    不過歐洲周圍都咁靚啦!
    係呀.......朗豪坊有擋啲開心果雪糕都好好味 !
    驚吖!要我咁定晒型都幾辛苦.....我要有活動先得 !

    回覆刪除
  3.      你又抄我! 那年我在威尼斯,街頭最多的是雪糕店 / 檔,花多眼亂,我就選了我覺得感覺新鮮的開心果味哪,正!
    作為街頭藝人,要直直咁過一日賺錢,真係唔係人人得 o架!

    回覆刪除
  4. 其實意大利嘅雪糕真係好味...
    我當年都好瘋狂
    尤其 Sorbet ....一日一杯....幾多日先試勻...
    香港好難有咁多款....好 Homemade.....
    不過開心果係好味丫.....我哋又似呀
    我都係寧願做咕哩搬嘢.....我要有活動先得
     

    回覆刪除
  5. 係舊山頂道Canossa呀!
    我俾你激C啦!
    咁你又係邊到先?

    回覆刪除
  6. 真係背咗啲...
    好話喇 !一睇就知我係鄉下婆...
    仲係弱弱哋....黐黐地係新界西嘅小欖人
    唔識呢 .....係嚴重弱智料....
    但我係精神料 Train 架

    回覆刪除
  7. 嘩!你嗰科好辛苦嗰喎!壓力又大!怪之得你咁鍾意去旅行咯!
    我之前係港島東記既人十幾年啦,
    頂唔順D做到死仲嫌你無賣埋條命俾佢既生涯,所以去咗私營的!
    到家嗰度院仔細細,我嗰科一係得閑死,一係忙到死!但係好有滿足感!

    回覆刪除
  8. 依家幾好做喎......好似啲療養院咁....
    啲客又唔會 Compliant.....
    有咩E郁就落屯門 A&E....
    前兩年係屯門做就慘啲........大壓力兼人事差
    我感恩架啦!
    咦!魚唔過河唔肥....
    14-15 个月糧.....咁多專科牌....上位有望....
     

    回覆刪除
  9. D花真定假?

    回覆刪除
  10. 係假架.....不過我都覺應該幾痕吓!
    Happy.....妳除咗鍾意煲.....對花都好有研究 !
    妳好鍾意花....鮮花....水晶花....惜花之人

    回覆刪除
  11. 係呀...我去旅行,都影影埋埋好多花花相!家中有個15" digital Frame,專門擺花花相呀

    回覆刪除
  12. 完全 Feel 到啦 !
    愛花.....愛煲的 Happy Everyday !

    回覆刪除