2010年6月17日星期四

一哥白菌吞拿魚意粉



 


自從學習烹飪後


對報章.....雜誌.....電視節目....甚至一些公務特刊的食譜


我都份外敏感


看看別人怎樣預備食材....處理過程.....及烹調的心得



 






 


近日無意中看到一本特刊專欄


『一哥下廚巧製豐盛人生』


內容談到他如何與工作結緣...談到那份使命感....


談到以往工作的心路歷程.....再到退休生活的計劃


很好的一篇分享


他現在享受著豐盛的退休生活


更展露其另一種才華~ 廚藝


為一傳媒機構撰寫烹飪專欄


分享自己喜愛的菜式食譜


烹飪時可以樂而忘憂....



 






 


今晚就用了他的食譜


煮這味『一哥白菌吞拿魚意粉』


由於在西班牙買了一樽青橄欖


所以就改用青橄欖試煮



 






 


用上罐頭油浸吞拿魚是比較腥


但洒上黑椒粒都可以平衡到



 






 


這味『一哥意粉』


既簡單快捷......又健康有益


Never goes wrong....



 






 


賣相....味道都可以



 






 


我嚮往一哥的退休生活


退而不休.....活得更精采


可分享他如何展開生命更寶貴的一頁



 


 


------------------------------



真的漢子


 


林子祥


 


作曲:林子祥


填詞:鄭國江


 



成和敗努力嘗試 人若有志應該不怕遲
誰人在我未為意 成就靠真本事
做個真的漢子 承擔起苦痛跟失意
投入要我願意 全力干要幹的事

誰用敵意扮誠意 行動算了不必多砌詞
迷人是這份情意 誰沒有傷心往事
做個真的漢子 人終歸總要死一次
無謂要我說道理 豪傑也許本瘋子

同做個血性男兒 願到世間闖一次
強調靠我兩手創動人故事 成敗也不再猶豫
用我的真心真意 懷著鬥志向競爭的圈裡追
人生有特殊意義 (人生有特殊意義)
能改變我的際遇 (人生有大意義
)
能演變動人故事 (一生也記住)




 


 


 


9 則留言:

  1.  
     可能知道佢私下... 總之 no good...對佢一點好感都無!
    (友人以前是他部門秘書,服侍 頭 3位,Gov係咁.... 慳... 共用!)

    回覆刪除
  2. 青橄欖 你喜歡 / 好吃嗎? 我覺得有像吃肉的感覺!

    回覆刪除
  3. No Good ah!...
    不過高官通常都刻薄....擺款.....架啦
    甚少有好.....好嘅好難做呀頭
    不過我鍾意退而不休....終身學習的理念

    回覆刪除
  4. 我鍾意喎....
    係西/葡旅程中經常吃到,
    係西班牙 Tapas 必備...
    用來伴酒吃....有些很美味....有些則澀口怪怪的...
    所以在臨離開 Barcelona 那天....
    刻意到 Supermarket 買了一瓶 € 1.9 及
    一盒西班牙米...
    諗住找食譜煮西班牙海鮮飯
    有無 idea ?

    回覆刪除
  5.  你看看樓下網頁合用否?我覺得唔錯,只欠了 "番紅花" 配色!
    http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=285926

    回覆刪除
  6. 隱姐:

    有妳真係無奔波......Easy Cook
    揾日買齊料整小鑊飯
     

    回覆刪除
  7. 我太好意粉
    我要食飯

    回覆刪除
  8. 我就嚟殺啊虎啦,幫我改字!
    我唔好意粉 ,我要食飯

    回覆刪除
  9. 下次睇吓有無一哥飯桶先!

    回覆刪除