2010年6月19日星期六

烹飪班~ 牛油田雞腿


 


18-6-2010


簡易越南菜班~ 牛油田雞腿



 






 


材料:


田雞~ 12 両


蒜茸~ 2 安士


洋葱~ 1 個


紅椒茸~ 1 隻


黑椒碎~ 少許


牛油~ 2 安士


 



 


調味:


鹽~ 半茶匙、糖~ 半茶匙、紹酒~ 2 湯匙、魚露~ 1茶匙



 


 


做法:


-  新鮮田雞腿洗淨→ 用 1  湯匙白醋混水浸一陣


→ 再用水沖洗田雞去除醋酸味→ 隔水備用



 






 


-  田雞腿洗淨後切件備用



 


















 


-  用鹽、糖及胡椒粉先醃一陣



 






 


-  田雞腿泡油盛起→ 隔油備用



 






 


-  起鑊下牛油



 






 


-  放入洋葱粒→ 蒜茸→ 紅椒同炒



 






 


-  再放入田雞腿→ 贊紹酒→ 洒下魚露→ 炒熟便可上碟



 












 


 


General Consideration:


 


* 田雞是一種易有寄生蟲的動物,在烹調過程中必須煮至全熟;此外可用白醋稀釋浸半小時,再用水沖淨去醋酸味。功效是去蟲及去菌。


 


*  急凍田雞必須泡油去除雪味;而新鮮則隨意,但泡油可增加幼滑口感。






 



水晶音樂系列~ EVERYTHING I DO


10 則留言:

  1.  
       你食咗我就唔出現 ga la !
       真面目!
     

    回覆刪除
  2. 食田雞.....   難以想像.... 田雞我怕怕

    回覆刪除
  3. 我諗都唔係咁多人敢食田雞喎 !
    其實都肉酸.....不過炒西芹....焗飯都好味 !
    我出 Blog 個時.....都估到妳實話唔駛預妳

    回覆刪除
  4. 我估到啦!未煮熟個樣都肉酸 !

    回覆刪除
  5.   雖然你估 啱,但係唔好扮太了解我吓!

    回覆刪除
  6. 你夠膽劏田雞?
    出街食算啦!

    回覆刪除
  7. He! He! 妳啲口味...習慣....我都掌握一二架
    因為妳同我差唔多....
    不過我無妳咁揀擇.....
    妳鍾意海鮮...有骨落地...
    但又不喜歡油炸熱器..
    妳愛飲啤酒、齋啡 ....... 有啲麻甩
    每日一個橙...醫生遠離妳
    妳喜歡多種類....但又吃得不多
    平日飲食都以清淡...簡單為主
    一年都無煮 10 餐飯......
    只係喜歡鑽研整糕點...
    愛好清潔家居.....每日安樂瞓....自然醒.....
    討厭是非...Show Off 嘅女人... 有正義感..
    外表談吐有啲"寸" ....身邊人有時難於招架
    愛寧靜....有時喜歡懷舊...緬懷過去....
    生活悠哉悠哉 ....
    我講得啱唔啱呢?

    回覆刪除
  8. 買番嚟都劏好啦...
    我劏人都敢呀!
    揾日煮吓比妳睇先!

    回覆刪除
  9.    你係咪好得閒? 好似企在靈堂 宣讀我的生平咁?!
    全部都唔啱、相反哂,費事你咁得戚!

    回覆刪除
  10. 睇怕無十成都有八成...
    鬼叫妳話"唔好扮太了解我"
    .......今日瞓醒比較得閒.....

    回覆刪除