2010年6月23日星期三

100510~Montserrat@Barcelona



 


10-5-2010


我們一致決定到近郊的 Montserrat (蒙瑟瑞特山)


11:00 先搭 Metro 由 Liceu 站→ Placa de Espanya 站


目的地位於 Barcelona 的西北面   


約距離 ~ 50 公里



 






 


11:30 再買火車票→ Manresa



 






 


15/person/2 ways (~1 hour trip)



 






 





















 


12:45 下火車就見奇石聳立...........藍天白雲


今天是登山看風景的好時間



 












 


下火車後再乘 Cable→ Sant Joan 山頂


€8.5/person/2 ways



 












 


Cable 每 15-20 Mins 對開一班


只設有少量座位


但很多遊人寧願站著


全因可從那透明玻璃天窗欣賞 Montserrat 美景


便可居高臨下拍盡周遭景物及吊車內的旅客舉動



 







 


Montserrat 是由兩個字組成的


Mont是「山」


Serrat是「鋸齒」


由此可知 Montserrat 是一座鋸齒狀的山脈


是由它的形狀而命名



 






 



Montserrat 是一塊很多手指狀的巨石連結一起


經歷千萬年的山脈活動


便形成這列長約十公里


寬達五公里的蒙瑟瑞特奇山


懾人的山勢


外形十分古怪


真有震憾的感覺


這亦是西班牙人深信眾神居住的地方


有『西班牙神山』之稱



 







 


Montserrat 山勢特異


表面凹凸不平


古怪石柱分佈其中





動而形成



 






 


像手指?像人參?像佛手?像苦瓜的紋理?


像米芝蓮的手瓜及腳瓜?


三分真實.....再加七分想像


真是形態萬千    歎為觀止......


不得不嘖嘖稱奇


這大自然的神奇力量



 






 



單是一座神山未能吸引到這麽多遊人拜訪


早在千年以前 (888 年)


在這偏遠山頭


已有僧侶建起多座修道院


過着刻苦的清修生活


年復年的修道院聲名大噪


前來朝聖的信徒也愈來愈多


令這神山名副其實地變作神聖之所


『瑪利亞修道院』



 












 


聖瑪利廣場 (Placa de Santa Maria)


建於 1477 年的哥德式的迴廊



 






 


這亦是小朋友郊遊的好地方


就像香港小朋友到九龍公園外遊般



 






 


其實遊客來 Montserrat 主要是三大目的:


1.  參觀修道院的大教堂 Basilica


2.  瞻仰黑面聖母木刻


3.  欣賞最歷史悠久的男孩聖詩表演



 






 


入教堂前先見耶穌和 12 門徒雕像



 


















 


Basilica 修道院教堂


免費開放參觀


教堂是典型的哥德式設計


很有大教堂的莊嚴氣氛


進教堂後是不准攝影


咁大家明啦.......這是偷影回來的



 














 


教堂內裡金碧輝煌



 






 


來到瑪利亞修道院


除了欣賞宏偉建築及精細雕刻


另一目的便是要排隊半小時多


才能見到的黑面聖母木刻 (La Loreneta)


傳說只要瞻仰其面容及摸摸其手上的木球


便得到聖母的祝福


我們抱著好奇心及人排我又排的心態


見到遊人觸摸木球我又摸一下


朋友還笑我這大鄉里.....


這不是中國大陸的廟宇內摸佛像祈福


估不到西洋人也有這樣的傳說



 






 


我只覺聖母像有些詭異


有點像東南亞地方的『養鬼仔』


其實相傳在公元808


一班牧童某日乍見天上一道神光....伴著天籟


灑落在山中某個洞內


四周傳來陣陣天使歌聲


牧童帶同家人及主教前往


竟發現洞內擺放著一座木造的黑色聖母像


主教本想把聖母像抬下山


恭奉在 Manresa 城裡


但是一群人剛把聖母像抬起來


就發現聖母像突然的變得重的抬不動


主教直覺聖母像想留在山上


所以下令在此建了個小教堂供奉聖母


這令西班牙人認定是神蹟顯靈


亦成了 Montserrat 的守護神



 







 


我愛的通透精緻教堂窗



 






 


入廟拜神.....添些香油


燃點蠟燭許個願望啦


價錢不同顏色就不同....


是自助.....隨緣樂助的形式



 













 


Montserrat 另一聞名之處


是有個聲稱~~歐洲其中一個最古老的合唱團


每日下午一時在聖殿內獻唱聖詩


50 位少年組成 ( 年齡 11-14 歲)


至今共出過 100 CD


每年也會到不同地方公開表演


除了每天唱聖詩


少年亦協助修士望彌撒和做禮拜


都是無私的奉獻


但我們都是緣慳一面


未能一睹他們的表演.......實在可惜




 





14:30 我們才到 Food Court 進食午餐


手指指.......口啞啞


Order 了魷魚燒雞




 

 

芝士長通粉 & 蜆殼湯粉





 

Cheese Cake.....一般快餐水準


Total= ~€ 20



 

 


午飯後......沿山路漫步
有很多售賣自家制蜜糖....芝士的小攤檔

行至盡頭的露天停車場


就見這美麗的藍天白雲景象


空氣清新......心曠神怡


實在想多留一點時間


享受這令人沉醉的一刻




 

 


~ 17:00 還是搭回程吊車下山


告別這神怪詭異的 Montserrat



 







 


17:20 火車到→ Back to Barcelona



 







 


 








 


有興趣的朋友可看以下:


Montserrat 網頁




 


---------------------------------------



May It Be



"Lord Of The Ring"


魔戒主題曲




Enya


 


May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh! How far you are from home


Morni utli(Darkness has come)
Believe and you will find your way
Morni alanti(Darkness has fallen)
A promise lives within you now


May it be the shadow's call
Will fly away
May it be your journey on
To light the day
When the night is overcome
You may rise to find the sun


Morni utli(Darkness has come)
Believe and you will find your way
Morni alanti(Darkness has fallen)
A promise lives within you now


A promise lives within you now





 


 



22 則留言:

  1.  快 d 到站啦,這人參山之旅,悶死我、唔識欣賞!你們咁多人食咁少 o野?

    回覆刪除
  2. 係呀!餓死我......佢哋食好少...
    佢哋比我更慳.....
    依個係 Group Tour......咩都 Share......
    連杯雪糕都分......唔衛生呀嗎...
    我唔太歡喜......
    不過目的都係試多啲兼慳錢
    如果自己大吃大喝就好自私咁
     

    回覆刪除
  3.   講真,你們打針簇收入佳,又唔係成日去西葡,唔駛咁慳啦,去完返來至慳嘛!無 o野食,好慘!你們的行程,真係辛苦多、唔啱我 d 老鬼!
    好彩我跟 fd 話明我話事,你唔食都係用公費  (但飲 Beer 我就另計,餐館飲 beer 貴嘛!其實佢地無所謂,但我唔鍾意人地分擔我的個人喜好。)!但佢地話我像試食,佢地比我還吃得多! 算啦,總之唔識餓的感受就啱哪!

    回覆刪除
  4. 係呀......去西葡頭幾天都幾慳...
    早餐食多啲.......有時 Lunch 都 Skip 咗
    但後來晚餐主打 Buffet 就啱我囉
    老實.....佢哋真係唔太食嘢...
    我係最餓鬼.....不過都 OK 嘅 .....
    我們嘅目的是看多啲.....睇多啲.....食吓當地菜
    這通通都能實現到...
    這是 Group Tour.....我絕對無問題的......
     

    回覆刪除
  5. 吊車很過癮喎!
    教堂很靚呀,D彩色玻璃好吸引我呀!
    聖母像我最鍾意!

    回覆刪除
  6.  
    佢哋真係唔太食嘢... 我係最餓鬼....  
          咁你即係喻意我係 "超級餓鬼 " 啦!我們每次的 mission 都係食食食! 我唔食就無日子哪!

    回覆刪除
  7. 妳都鍾意呀 !
    這裡很特別......總係覺得有啲神怪詭祕 !

    回覆刪除
  8. 我諗妳無我咁厲害...
    我昨晚飲了半煲湯 (連料).....不過無煮飯吓!

    回覆刪除
  9.  有無在元朗 建 x 路大福中心地下,那間 "雞" 店吃過鹹雞,聽講好正喎!

    回覆刪除
  10. 無喎.....等我問吓 Friend 先...
    好正呀.....去食吓先

    回覆刪除
  11.   乜你今日唔駛上班嗎?成日黐住 PC ?!
    記得問吓 fd,新鮮雞做的鹹雞套餐 ~ 55元,有1/4 雞 + 菜飯 + 湯 + 2小碟自制醬汁。如果用冰鮮雞做的 ~霸王雞(你呀) 套餐 及 豉油雞套餐,售 39元! 快 d 打聽,如好,我下次訪元朗時試試!你估 Peacelife 知否?

    回覆刪除
  12. 我今日 ....明日 Off 呀 .....一陣去元朗學廚...
    一陣睇吓 Friend 陪我否...
    我諗佢係圍頭人....應該知囉

    回覆刪除
  13.    Oh , I see .... 咁你匿係屋企做乜? o徒哂時間!
     你應該今午去中環,支持 ...... ,今晚學廚...之後北上骨,明早再飲完早茶.....  下午才回家匿埋嘛! 我有精力就一定咁做!
    Peacelife 唔係圍頭人 .... 佢係男人頭人!  (佢自己話) 

    回覆刪除
  14. 我好怕啲人示威嘈...
    又熱又落雨......我要快啲寫好個雙牙遊記呀
    佢都幾型架

    回覆刪除
  15. 快 d匿埋我,都話唔好講人!

    回覆刪除
  16. 佢應該係一個不懂家中事的女中豪傑類,札札實實、你睇佢騎在電單車上就知啦!如果無人陪你試雞店,你約佢一齊去試啦!
     
    我怕見陌生人架.......佢係細路女...有 Gap 架

    回覆刪除
  17.  我地係咪老 、中、青呀?

    回覆刪除
  18. 我諗我同妳就中....佢就 20 出頭啦!

    回覆刪除
  19.   上週跟主人吃飯時傾偈...... 省略 100字,佢話佢北京人朋友 XX,上次訪港,其實主要是想見我喎!因為 XX 明知他不在港,仍暗示想我出來聚聚!
    我都幾奇怪,我多年前陪主人應酬式跟 XX 及其他人大夥兒吃飯一次,XX 坐在我側,我都只是應酬式的禮貌對話,他不停的說我比主人 smart!
    Queenie,好彩我係隱姐咋,幾堅貞 (主人當然知道我係乜人),應酬式比面主人一齊吃飯,做見面朋友咋!
    呢個世界除了 Richard,係無人可以動搖我 ....甚至令我浸豬籠!

    回覆刪除
  20. 依條友當妳主人死架...
    咁都得....妳一定係秀色可餐
    咁妳同 Richard 約會掂呀

    回覆刪除
  21.   傻女,男對女有好感,唔一定係外貌  / 身材 o架,只要你中規中矩 + 一點真性情,好多時就會吸引男生想征服你,我覺得係咁!
    跟他  ..... 就在聖誕後,日子未定,是由一友人穿針引線,她說他很想跟我一聚,當日真係好開心 .... 現在平靜了、又有點壓力 ... 有點擔心 ...... 我不安的心情又發作了 .......

    回覆刪除
  22. 一點真性情.....睇吓係咩...有啲女人都幾討厭
    又嘈又惡又自以為是.....依啲真係各花入各眼
    平常心就得啦.....唔好吓吓諗個啲就無嘢
    只係敍吓舊啫

    回覆刪除