2010年6月13日星期日

爛魚扒 vs 爛 Gag


 


 


今晚煮了


香草汁燴三文魚



 







 


原本是靚靚的


但要反轉是高難度....煎後的三文魚好軟...


我用义及筷子協助都是反爛了


就在此時電話又響


朋友問:妳攪物咁夜先煮餸?


:我今日好忙........燒咗好多嘢比妳...


朋友:作死呀妳.......咒我....


:我燒咗啲旅行相....畢業相.......比妳喇


朋友:費時啋妳.....痴...


 



 


這樣看不清楚是煎爛了的魚扒


禾桿冚珍珠....遮吓醜



 






 


唔係好爛啫......塊魚扒同個 Gag





 


 



馮曦妤 ~我在那一角落患過傷風


8 則留言:

  1. 11111111111111
    你真係搏打呀!個爛gag重話唔爛?我過年唔揾你囉!
    魚扒係咪急凍?

    回覆刪除
  2. 熟嘅朋友先可以亂噏架.....
    過年我唔敢亂講嘢呀 .......
    塊魚扒揾得都辛苦 ....
    由於我唔想買急凍 (即雪到硬晒....連色都變埋)
    我見急凍成咁都要 $3~蚊...e.g. Taste...大昌
    咁我咪揾啲較新鮮 ....唔係雪硬及轉晒色
    不過係 K11---Market Place 有呀....只係$40
     
     

    回覆刪除
  3. 我見賓賓次次都用易潔鑊煎三文魚扒, 重煎得好靚添, 從冇黐鑊架, 你都買番只隻看門口啦! 

    回覆刪除
  4. 我都有易潔鑊呀!
    我想打格仔吖嗎....呢有啲 BBQ Feel 咁嗰啲
    但技術唔夠.....跟住個汁都煮得唔好....
    要再試!

    回覆刪除
  5.  你話反爛件魚? 唔緊要!
    但你唔好用烏蠅 伴碟囉!扣哂分!

    回覆刪除
  6. 連烏蠅都引到.....即係好嘢呀!
    不過今次真係煮得麻麻

    回覆刪除
  7. 我今日好忙........燒咗好多嘢比妳...>>>>我都以為妳把口咁衰

    回覆刪除
  8. 都衰架.......咁我無講錯....
    我真係燒咗好多隻碟........比佢
    剩係同啲相做打棟都攪好耐.....眼都 矇

    回覆刪除