2010年6月18日星期五

開心果冰淇淋

 


 


天氣很悶熱........Summer Time



 

開鑼做雪糕啦!


頭炮就先做我愛的『開心果冰淇淋』


味道豐富濃郁


粉綠色非常柔和悅目


令人一試難忘



 











材料:


日本牛奶~ 200 ml


蛋黃~ 2個


糖粉~ 60g (-至 20g)


淡忌廉~ 120ml


*開心果醬~ 65g


*糖粉~ 1 大匙 (-至 1 小匙)




 





 


啊 Mei買到開心果醬做 Swiss Roll


我又到烘焙店逛逛


找到一次的份量....Very Good


橘子烘焙專門店


$29/80g


 






 


做法:


 


1.   先將雪糕機內膽放入冰格最少 8 Hours,使其充份蓄冷。


 


 


2.  將蛋黃 × 2 & 糖粉 30g,用  Bamix 發打至接近白色狀態。


使其含大量空氣,之後加熱時,熱度就會均勻擴散。


 


 


3.  將 200ml 牛奶少量逐次加入 2. 裡用 Bamix 發打均勻。


 


 


4.  將 3. 倒入鍋內慢火加熱,


不斷攪拌至呈濃稠狀後離火。


 


 


5.  將 * (開心果醬 + 糖粉) 以打蛋器混合均勻,然後逐少量 + 入 4. 裡。


 


 


6.  使用篩網過濾 5.在碗內。


 


 


7.  碗底部隔著冰水冷卻,再放入雪櫃 3-4 Hours。


要充份冷藏,否則不容易凝固。


 


 


8.  在 冷凍後的 7. + 入 120ml 凍淡忌廉混合,


然後倒入雪糕機內攪拌 20 mins 至糕狀。


 


 


9.  將雪糕取出,放入保鮮盒內再冷藏 1  Hour ,


便可使質感更硬身。


 


 









 


食譜來自『我冰淇淋』P.41


 


 


 


後記:


曾任五星級大酒店行政糕餅總廚 Tony Wong 認為


優質的雪糕


入口會有種幼滑綿密的感覺


充滿濃滑奶香且入口細滑的滋味


此外   看不到空氣亦是優質雪糕的重要因素


一般雪糕約含50% 空氣


若含過多的空氣意味於雪糕密度大幅下降


高密度的口感會更為豐富及實在








 


 



薩克斯風~ 珍愛極精典SUMMER TIME


10 則留言:

  1.  
          開心果雪糕,整得好靚,真係可以開舖!但買現成醬都 唔平,自磨咪仲好!
    不如下次試試整橙味,我都好鍾意!

    回覆刪除
  2. Good Morning! 隱姐
    好啦!下次整走奶嘅.....Orange Sorbet
    橙色.....靚靚

    回覆刪除
  3. 喂!整杯過嚟嘆吓好喎!
    等我揾人借個雪糕機嚟玩吓先!

    回覆刪除
  4. Queenie姐你好利害呀!   到底有乜嘢你唔識整架?   

    回覆刪除
  5. No problem .....啊 Mei 鍾意就得啦!
    Home Made 雪糕真係好好味....包妳上癮....
    我驚妳唔肯還番比人吖!

    回覆刪除
  6. 過獎啦 !妳成日咁嚟讚我.....
    攪到人哋飄飄然.......我好多嘢都唔識架

    回覆刪除
  7. 我都想整 ice-cream,妳用緊邊隻雪糕機呀?

    回覆刪除
  8. 好......係好平架....睇我舊 Blog  小玩意  呀 !
    睇埋啲留言喎.....就有答案...
    但現在啲人話 71 那個都 ok..... 等特價時買...
    我諗100 蚊多啲啦.....用家都好評架

    回覆刪除
  9. 請問項目7說的 混合物放冰格還是下層雪櫃?

    回覆刪除
  10. 係冰凍雪糕的冰格

    回覆刪除