2010年6月5日星期六

烹飪班~ 香茅豬扒


 


3-6-2010


簡易越南菜班~ 香茅豬扒


 


材料:


豬扒~ 半斤


香茅~ 1 條


乾葱片~ 4 粒


葱~ 1 條


蒜茸~ 1/2 茶匙


 


 


調味:


生抽、老抽、鹽、糖、生粉



 






 


做法:


 


1.   豬扒洗淨,首先用刀切斷旁邊白色的肉邊(筋),


大塊的大概 3-4 刀;細塊的大概 2 刀便可,


手執一角,然後用菜刀大力拍→ 拖,


使豬扒的肉紋拍歪致面積更大。


(用菜刀拍及拖的力度,使整塊豬扒面積平均增大及拍扁。)



 






 


2.  用幼粒蒜茸先醃一陣



 






 


3.  香茅洗淨→ 拍扁→ 再撕開



 






 


4.   用生抽、老抽、鹽、糖及生粉醃半小時


臨炸前再落油醃多陣



 






 


5.  燒紅煱→下油至滾→ 調較至中火


放豬扒入煱炸至金黃再轉另一面炸



 












 


6.  炸好隔油備用



 






 


7.  燒紅鑊→下油→ 爆香香茅片→ 再爆香葱粒上碟



 






 


8.  上碟後淋上淡味豉油備用



 






 


9.  食時用豉油香茅葱片點吃


 


 


 


General Consideration:


 


*  選用梅頭豬扒,肉質會較稔身;


建議買有骨的豬扒,肉質口感更佳。


 


* 若用急凍豬扒,則要 + 蒜茸粒醃肉,


但蒜茸宜用較幼細的/ 或除去蒜茸才下油鑊,


否則炸起會有一粒粒燶的蒜茸沾上而影響賣相。


 


*  醃肉要到臨炸時才下油醃一陣,否則會阻礙調味滲入。


 


*  使用油的份量,大約是炸物的兩倍半厚度;


可每次炸一至兩件豬扒,但新手還是每次炸一塊。


 


* 炸時要炸好一面到金黃色才反轉另一面炸,


否則令豬扒轉乾身,令肉汁流失。


 


* 香茅的使用:莖部白色位置較濃味,可斜切薄片作上菜;


而較上的則味較淡,只可切段撕開來醃肉用。


 


*  不建議豉油香茅葱片淋豬扒面,這可會令致豬扒較咸。


 


 


 



Kenny G~ 明天你是否依然愛我


10 則留言:

  1. 我明天依然愛你...............d嘢食............

    回覆刪除
  2. Queen 姐乜D豬扒切到咁似羊扒既?想呃邊個先?
    不過咁大碟,等我碟幫你手啦!

    回覆刪除
  3. 無講話明天啦....
    我天天都咁愛妳 ..........啲蛋撻啦 !

    回覆刪除
  4. 妳依排大把節目啦.....
    又掂得閑食啲白毛豬扒 .......
    我要係西鄉揾番隻黑毛先

    回覆刪除
  5. Queenie姐, 有骨豬扒係唔係會比較「鞋身」啲呢? 我哋賓賓用有骨豬扒煎會冇人食, 用梅頭豬扒就個食曬, 點先可以整到啲有骨豬扒唔「鞋」呢?

    回覆刪除
  6. 咁就請你食一塊啦!

    回覆刪除
  7. 今次覺有啲乾....麻麻地咋!
    下次我煮會好啲

    回覆刪除
  8. 係呀.....我今日先發現未覆妳!
    我都覺呀.....啲豬扒要梅頭會好好多...
    我諗用刀拍→拖至增大面積......
    再用蒜茸先醃都有鬆肉 effect

    回覆刪除