2010年6月25日星期五

俐落切洋葱粒法


 


切洋葱粒要快捷......俐落.......大細一致


可參考以下的切法:



 


1.  洋葱先去啡色外衣,再撕多表面一至兩層


因為表面兩層比較韌黐黐的,是無法煮軟的。



 


2.  將洋葱一分為二,但勿切去頂部。



 






 


3.  用尖利刀在洋葱面直



 






 


刀峰要深入洋葱底部



 






 


好後半個洋葱形狀依然無變



 






 


4.  再用刀打橫在底幾層



 






 


5.  這時才再在面部切粒/茸



 






 


這個切法簡單.....俐落兼整齊


這個小秘技實在快、靚、正


得閒可在家練練刀法


大家不妨參考吓我老師的切洋葱法!


 


 


馮曦妤 - 我在那一角落患過傷風

10 則留言:

  1. 有無切洋蔥唔喊既秘訣呀

    回覆刪除
  2.   我最怕打橫把刀 " 片 " 的方法,可能我愚拙,切到手就係咁!

    回覆刪除
  3. 有人話用水浸一陣
    有人話放雪格凍一陣
    老師話佢係撞手神
    我就話戴 Face Shield 就最穩陣 ....妳話呢 ?

    回覆刪除
  4. Parallel 咁打橫切(隻手按住係洋葱面)
    應該無問題喎

    回覆刪除
  5. 戴 Face Shield ?Full face mask呢!
    成本好貴 ,我都係載潛水鏡算啦!

    回覆刪除
  6. 露鼻都唔掂......都上腦喎 ...
    計我話以管家妳今時今日嘅身份 ...
    緊係點 ......大少做...一於 Remote Control 佢...
    等佢學吓嘢.....兼唔好等佢亂講嘢
    依個安排就最好

    回覆刪除
  7.  我明白點片,但我真係唔得 ....
    呢首歌由 Woll 鑊 用到今時今日,你都幾長情?還是唔得閒搵新主意?

    回覆刪除
  8. 其實係我愛我攝嘅黃金海岸...
    又或者有一篇買嘉頓 Cheese Cake....
    不過我聽後覺得好開心
    就等如搽香水咁...
    開心就 related to 某種 Scent....
    依首歌就有這異曲同工之效
     

    回覆刪除
  9. 上次唔記得幾時睇電視教, 食香口膠切洋蔥唔會流眼淚.... 不過我唔知work唔work, 你試呀!

    回覆刪除